標題: [操作疑難] 如何讓 UPS 經 RS232 叫電腦(多個一部)熄機? [打印本頁]
作者: Joe_Black 時間: 2015-6-26 08:55 標題: 如何讓 UPS 經 RS232 叫電腦(多個一部)熄機?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rabi 時間: 2015-6-27 19:25
本帖最後由 rabi 於 2015-6-27 19:37 編輯
試下用程式得唔得?寫個 bat 檔,符合條件時,叫第二部機熄機:
shutdown /s /m \\PC2.domain
作者: 凌天羽v 時間: 2015-6-29 23:47
回覆 1# Joe_Black
apc 有一舊,1個u 既device 可以split 做幾十隻
如果你早講我可以比你,兩個星期前掉左
