Board logo

標題: [操作疑難] 如何讓 UPS 經 RS232 叫電腦(多個一部)熄機? [打印本頁]

作者: Joe_Black    時間: 2015-6-26 08:55     標題: 如何讓 UPS 經 RS232 叫電腦(多個一部)熄機?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rabi    時間: 2015-6-27 19:25

本帖最後由 rabi 於 2015-6-27 19:37 編輯

試下用程式得唔得?寫個 bat 檔,符合條件時,叫第二部機熄機:

shutdown /s /m \\PC2.domain
作者: 凌天羽v    時間: 2015-6-29 23:47

回覆 1# Joe_Black

apc 有一舊,1個u 既device 可以split 做幾十隻

如果你早講我可以比你,兩個星期前掉左





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2