Board logo

標題: 鍵帽一問 [打印本頁]

作者: avarex    時間: 2015-6-13 00:28     標題: 鍵帽一問

一個月前買左隻corsair k70 rgb,發覺鍵帽上啲字係歪嘅,歪少少都算,仲要係歪得好嚴重下,本來要係正中上方飛左去左上方,身為一隻賣外觀嘅鍵盤,咁樣真係好影響美觀,所以想請問下鍵帽歪字保養保唔保
作者: 鱷魚    時間: 2015-6-13 08:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: avarex    時間: 2015-6-13 12:05

a.jpg

圖片附件: [補圖] a.jpg (2015-6-13 12:04, 79.12 KB) / 下載次數 25
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1799971&k=9e4a76debc0f2e83f4c2a4538211778b&t=1782340736&sid=ir1bdewqyH


作者: 鱷魚    時間: 2015-6-13 12:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: big_nature    時間: 2015-6-13 13:16

可以買套鴨仔雙色ptb都係3舊度!
作者: chrislovejill91    時間: 2015-6-13 13:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: avarex    時間: 2015-6-13 23:04

a.jpg
個代理要星期一先開工,唯有PM佢地,不過覆唔覆又係一回事._.

圖片附件: a.jpg (2015-6-13 23:02, 47.72 KB) / 下載次數 21
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1800148&k=2405194fe7fa83f95c8a1c855bf633fb&t=1782340736&sid=ir1bdewqyH


作者: avarex    時間: 2015-6-13 23:38

ad.jpg
個代理覆左我 不過我另一個問題又唔知幾時先覆到

圖片附件: ad.jpg (2015-6-13 23:36, 43.12 KB) / 下載次數 22
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1800163&k=5459970279b78698dcd225a678b95df5&t=1782340736&sid=ir1bdewqyH


作者: leave    時間: 2015-6-14 00:45

我覺得張圖片無你描述得咁誇張,上到代理可能唔保。
作者: avarex    時間: 2015-6-14 00:56

回覆 9# leave
可能張圖影得唔夠正同唔夠清,但係如果你開埋燈睇實物,你就會覺得好唔舒服,有種好怪嘅感覺
作者: leave    時間: 2015-6-14 01:04

回覆  leave
可能張圖影得唔夠正同唔夠清,但係如果你開埋燈睇實物,你就會覺得好唔舒服,有種好怪嘅感覺 ...
avarex 發表於 2015-6-14 00:56

我見到網上其他K70 RGB既圖片好似都有類似情況
作者: avarex    時間: 2015-6-17 17:45

換左,今次altech真係抵讚,我以為佢剩係會換鍵帽比我,點知佢成個鍵盤換比我
個staff服務同態度都唔錯,仲冒住比人省嘅風險幫我換左佢
唯一美中不足嘅係個維修中心實在太遠,今日先得閒過去
1.jpg

圖片附件: [已換] 1.jpg (2015-6-17 17:44, 56.16 KB) / 下載次數 11
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1801224&k=a887cb46efe7fb8539bb7109fd690ef6&t=1782340736&sid=ir1bdewqyH


作者: lays    時間: 2015-6-19 22:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2