作者: happycyk 時間: 2015-6-8 17:07 標題: CMstrom KB 靠唔靠得住?
請問有冇師兄用過CM strom 既機械軸鍵盤?
小弟睇中左佢隻 QuickFire Ultimate
請問有咩評價? 好唔好用,手感如何,靠唔靠得住?
腦場我都有去過玩下,不過都想聽聽大家意見~ thx
作者: kp9447 時間: 2015-6-9 21:32
i use old model before, feel cheap, this is very personal , other things ok.
作者: lemoncall 時間: 2015-6-9 21:40
Corsair K70 , Ozone strike pro. 或買隻Razer Blackwidow ultimate 好好多
Roccat MK pro 更加係好得多
作者: tommy2007 時間: 2015-6-10 03:54
CMstorm trigger 用左半年左右壞USB位
代理換新之後過左大約一年就鍵位錯亂

打S會出Z 某D制就冇埋反應 唔知係我好彩定係點
而家用緊Logitech G710+
作者: 鱷魚 時間: 2015-6-12 13:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lemoncall 時間: 2015-6-12 13:11
機械鍵盤不便宜 維修期短 又難維修 就不要買
作者: chrislovejill91 時間: 2015-6-12 13:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sniperbb 時間: 2015-6-12 14:50
最好自己落場按下D鍵, 睇下D造功 & 質料再作決定
咁當然係 ... 一分錢一分貨啦
作者: PatrickJaiv3v 時間: 2015-6-12 16:55
我見外國都幾多選手用(好似)
作者: carlos22z 時間: 2015-6-12 18:58
我都係用左quickfire tk 紅軸2年到,我諗做第一隻入門機械keyboard黎講都唔錯,不過建議你落場咁下d制再決定
作者: VictOrz 時間: 2015-6-14 02:53
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: RX99 時間: 2015-6-18 11:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: beggar1210 時間: 2015-6-18 22:26
using Quick Fire Pro, so far so good
作者: yy2tommy 時間: 2015-6-19 09:54
屋企廳電腦用緊一隻Quick Fire嘅唔記得咩型號, 感覺so far so good, 手感好一般, 但冇唔係話好差
