Board logo

標題: corsair 又轉logo!! [打印本頁]

作者: benny8888    時間: 2015-6-3 11:24     標題: corsair 又轉logo!!

http://www.corsair.com/en-us/blo ... -the-new-sails-logo
作者: 3WsI    時間: 2015-6-3 11:56

新LOGO好怪, 無野搵野黎搞XDXD
作者: ridickidonky    時間: 2015-6-3 12:11

惡相左
作者: benny8888    時間: 2015-6-3 12:14

新LOGO好怪, 無野搵野黎搞XDXD
3WsI 發表於 2015-6-3 11:56



    轉第三次...
作者: lemoncall    時間: 2015-6-3 12:18

佢個Corsair Gaming logo 惡評如潮. 看到就有拆左佢感覺!!!
作者: SC68690    時間: 2015-6-3 12:40

舊既船帆LOGO咪幾好睇
作者: benny8888    時間: 2015-6-3 14:11

舊既船帆LOGO咪幾好睇
SC68690 發表於 2015-6-3 12:40



    所以又轉返船帆haha
作者: SC68690    時間: 2015-6-3 14:49

所以又轉返船帆haha
benny8888 發表於 2015-6-3 14:11



新呢個多D海盜FEEL
作者: kwunfung    時間: 2015-6-3 17:33

咁gaming logo 咪會少貨值錢左?
可以買隻等佢絕版
作者: lkaichun    時間: 2015-6-3 19:42

可以同ONE PIECE crossover
作者: imax    時間: 2015-6-3 19:49

起晒尖角,惡形惡相,有海盜格  

Android
作者: sniperbb    時間: 2015-6-3 20:21

好明顯兩款logo既style極之唔同, 但我還是喜歡對上果款啫
作者: 夜半無人    時間: 2015-6-4 03:08

設計一般般
作者: 燕飛    時間: 2015-6-4 22:33

新個個係滿帆
作者: 6666    時間: 2015-6-4 22:39

新 LOGO 咪幾好睇  
作者: kelvin31    時間: 2015-6-5 17:06

x2
   
我搵返 razer貼紙 遮住佢
作者: benny8888    時間: 2015-6-5 17:09

x2
   
我搵返 razer貼紙 遮住佢
kelvin31 發表於 2015-6-5 17:06



    razer hahahahah , laughed
作者: tsuitikfei    時間: 2015-6-5 17:31

總之都好過牛角個個





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2