作者: benny8888 時間: 2015-6-3 11:24 標題: corsair 又轉logo!!
http://www.corsair.com/en-us/blo ... -the-new-sails-logo
作者: 3WsI 時間: 2015-6-3 11:56
新LOGO好怪, 無野搵野黎搞XDXD
作者: ridickidonky 時間: 2015-6-3 12:11
惡相左
作者: benny8888 時間: 2015-6-3 12:14
轉第三次...
作者: lemoncall 時間: 2015-6-3 12:18
佢個Corsair Gaming logo 惡評如潮. 看到就有拆左佢感覺!!!
作者: SC68690 時間: 2015-6-3 12:40
舊既船帆LOGO咪幾好睇
作者: benny8888 時間: 2015-6-3 14:11
所以又轉返船帆haha
作者: SC68690 時間: 2015-6-3 14:49
新呢個多D海盜FEEL

作者: kwunfung 時間: 2015-6-3 17:33
咁gaming logo 咪會少貨值錢左?
可以買隻等佢絕版
作者: lkaichun 時間: 2015-6-3 19:42
可以同ONE PIECE crossover
作者: imax 時間: 2015-6-3 19:49
起晒尖角,惡形惡相,有海盜格
Android
作者: sniperbb 時間: 2015-6-3 20:21
好明顯兩款logo既style極之唔同, 但我還是喜歡對上果款啫
作者: 夜半無人 時間: 2015-6-4 03:08
設計一般般
作者: 燕飛 時間: 2015-6-4 22:33
新個個係滿帆
作者: 6666 時間: 2015-6-4 22:39
新 LOGO 咪幾好睇
作者: kelvin31 時間: 2015-6-5 17:06
x2
我搵返 razer貼紙 遮住佢
作者: benny8888 時間: 2015-6-5 17:09
razer hahahahah , laughed
作者: tsuitikfei 時間: 2015-6-5 17:31
總之都好過牛角個個

