Board logo

標題: 有無人用過呢款的usb檢測器 [打印本頁]

作者: speed    時間: 2015-6-2 11:28     標題: 有無人用過呢款的usb檢測器



(借圖一用)

想問下左邊v係咪用黎火牛質量,右邊A 為usb線?
作者: KEPCH    時間: 2015-6-2 11:58

回覆 1# speed

看圖說明
221.jpg

圖片附件: 221.jpg (2015-6-2 11:57, 86.1 KB) / 下載次數 25
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1796961&k=9f2c5bf9244bcb88758f20b49ea8d064&t=1782413631&sid=28jN6EnOYd


作者: speed    時間: 2015-6-2 12:17

回覆 2# KEPCH


說明我知的, 但點樣睇隻火牛好唔好
作者: lotus23    時間: 2015-6-2 12:32

呢 D usb檢測器係睇電流 & 電壓輸出 !
睇隻火牛好唔好...............睇電流 & 電壓輸出同規格有冇出入 !
作者: speed    時間: 2015-6-2 12:35

回覆 4# lotus23

咁如果接上差的電線, 都會影響到電流 & 電壓輸出值
作者: KEPCH    時間: 2015-6-2 12:54

回覆 5# speed

可用負載電阻或大容量尿袋測試隻火輸出,標準5V電壓應在+-5%內,同電流2A或1A輸出相差幾多。吾同質素充電線電壓電流當然有高低。(火牛>接充電線>microusb口插入usb檢測器>再插上1A/2A負載電阻,可看到電壓電流數值高低質素)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2