作者: speed 時間: 2015-6-2 11:28 標題: 有無人用過呢款的usb檢測器

(借圖一用)
想問下左邊v係咪用黎火牛質量,右邊A 為usb線?
作者: KEPCH 時間: 2015-6-2 11:58
回覆 1# speed
看圖說明
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1796961&k=9f2c5bf9244bcb88758f20b49ea8d064&t=1782413631&sid=28jN6EnOYd

作者: speed 時間: 2015-6-2 12:17
回覆 2# KEPCH
說明我知的, 但點樣睇隻火牛好唔好
作者: lotus23 時間: 2015-6-2 12:32
呢 D usb檢測器係睇電流 & 電壓輸出 !
睇隻火牛好唔好...............睇電流 & 電壓輸出同規格有冇出入 !
作者: speed 時間: 2015-6-2 12:35
回覆 4# lotus23
咁如果接上差的電線, 都會影響到電流 & 電壓輸出值
作者: KEPCH 時間: 2015-6-2 12:54
回覆 5# speed
可用負載電阻或大容量尿袋測試隻火輸出,標準5V電壓應在+-5%內,同電流2A或1A輸出相差幾多。吾同質素充電線電壓電流當然有高低。(火牛>接充電線>microusb口插入usb檢測器>再插上1A/2A負載電阻,可看到電壓電流數值高低質素)

