作者: dracula666 時間: 2015-5-27 14:22 標題: 淘寶買了 Razer Naga 2014,惡夢開始
幾個星期前淘寶買了一支 Razer Naga 2014,賣家說是全新,但寄來沒有包裝
拆開後滑鼠的確光潔如新,但問題來了,滑鼠不會動,無論裝了驅動程式
網上尋找解決方法,多番嘗也沒有頭緒,後來突然會動了,但移動斷斷續續,基本上是無法使用
嘗試過較正滑鼠墊,一樣不行,只有所有按鍵是正常的,但...滑鼠要會滑才叫滑鼠呀...
以為是滑鼠墊不兼容,結果最後再多花了過百元,試過超過十種不同表面,四款滑鼠墊
最後都是不能用,請問一下,在尋求解決過程中,我發覺原來 Razer 在香港已經沒有代理?
在官網找也沒有分銷商,只叫你直接在官網買然後寄過來
如果水貨壞掉(我懷疑雷射頭有問題),香港有地方可以維修嗎?
P.S.1 另外想提的是,本來已和賣家協商退貨退款,但順豐要求正式發票才受理,順豐職員說是因為電子器材海關需要有發票才可以報關,但賣家說自己是小店所以沒有發票,洽詢過淘寶客服,要求賣家退一半款,但無法達成共識,直接按退款要求介入,提供滑鼠壞的證明,搞了四五天結果系統又再要我退貨,根本沒在處理,現在再次提出淘寶介入,7天仍在等待中,建議要在淘寶淘電子儀器的人三思
P.S. 2 我是貪小便宜,知道錯了,請不要鞭我太大力,謝謝 T_T
作者: kclam 時間: 2015-5-27 14:31
多謝分享
作者: kung92 時間: 2015-5-27 14:38
你買錯黑店,有無店名keyword提醒大家唔好中伏
下次睇清楚d評論先好買,尢奇係淘寶
黃金有d鋪都賣簡體字版既RAZER,平過繁體版
作者: ibchrist 時間: 2015-5-27 14:54
香港有代理, 跟altech
但你係淘寶買邊有代理肯受
寧願落ssp買正價都唔好係淘寶買任何電子野
作者: dracula666 時間: 2015-5-27 15:52
係咪黑店就唔知,佢話係新,寄來無盒,但隻滑鼠確係好似新既咁
本來係同另一間買,寫明有盒,但比錢前有貨,比左錢又話缺貨,搞左一輪退款最後搵左呢間
佢本身都肯退貨退款既,但問題係寄唔到返去比佢呢下衰,咁設身處地係賣家角度,退唔返件貨唔肯退返全份錢都合理,雖然我都只係要求退一半
同埋評論當然一早睇過先買,我相信我可能係個別事件買到鼠王,只係嘆黑仔
作者: dracula666 時間: 2015-5-27 15:53
我知衰啦,以後唔敢係淘寶買電子野,淘過唔少野,電子野都有,但淘完電子野出問題要退貨係第一次
作者: winsel 時間: 2015-5-27 16:36
坐車番深圳揾天天快遞實寄到
作者: kung92 時間: 2015-5-27 18:05
車錢都蝕埋佢,除非有事上去
作者: yahoo33 時間: 2015-5-27 18:09
假貨啦 一定係黑店 佢話新你又信 早前我買個電視搖控由黑變白仲用唔到又唔回水
作者: prowede 時間: 2015-5-27 18:18
可能係翻新,或者有問題貨
淘好多古靈精怪野,好多時有意無意發錯或者有問
特別係如果知你係香港,搏你有問題唔會寄,或者寄太麻煩,甚至連運費都唔肯出
via HKEPC Reader for Android
作者: Advanced Ivan 時間: 2015-5-27 18:40
又唔好咁快話人地係黑店/假貨嘅.......
順豐果關其實好易過, 上網求其搵份Commercial Invoice嘅Template, 自己打價錢RMB$80, 印兩張比順豐, 求其吸個公司印, 咁佢就會幫你報關
不過運返上去果程好似都舊幾水, 呢程一定買家比, 到頭來不如你接受退半價唔退貨, 當買個教訓

作者: jackmm101 時間: 2015-5-27 22:26
你淘隻Razer Naga 2014幾錢呀,Razer天喵有官網的,點解唔喺佢度買?
作者: 炎冬 時間: 2015-5-27 22:32
人肉帶上深圳寄~~~
作者: 炎冬 時間: 2015-5-27 22:35
又唔好咁快話人地係黑店/假貨嘅.......
順豐果關其實好易過, 上網求其搵份Commercial Invoice嘅Template, ...
Advanced Ivan 發表於 2015-5-27 18:40
好像所有電子野..香港寄返大陸都好貴的....想慳運費, 為有上深圳寄~
作者: lemoncall 時間: 2015-5-27 23:01
買Razer 野更係香港買linkx 2000分好多網店都有 淘寶我都成曰買 但必定國產品牌或便宜中國零件就沒有假
作者: dracula666 時間: 2015-5-28 08:08
我又唔會斷言話人地係假貨黑店既,我唔係 Razer 啲 Engin,唔敢講,但睇過評價係唔錯我先買,唯有嘆黑仔
作者: dracula666 時間: 2015-5-28 08:13
又唔好咁快話人地係黑店/假貨嘅.......
順豐果關其實好易過, 上網求其搵份Commercial Invoice嘅Template, ...
Advanced Ivan 發表於 2015-5-27 18:40
係呀,我買佢隻野都係 280人仔,第二次要求淘寶介入之後,琴日六點終於又彈返去叫我退貨,真係火都來,講左N次寄唔到,處理唔到先要求淘寶介入,佢維權部們根本無處理,隔幾日就彈返轉頭叫我退貨,退到我一早退左啦,之後又去搵客服嘈,最後個賣家都係只肯退 100,淘寶客服話佢地負擔 40,咁唯有接受啦,半價當買個教訓
作者: dracula666 時間: 2015-5-28 08:15
我係淘寶買 280 人民幣,無係官網買,因為官網要 450,維返港紙都要 570,我不如係香港買,我就係貪平貪小便宜先係淘寶買水貨者,買個教訓
作者: dracula666 時間: 2015-5-28 08:27
想問下有冇啲私人鋪頭識整,隻野好新,就咁丟左佢落垃圾桶好似好慘咁,雖然我已經買左隻 Logitech G700s 用,唔敢再買 Razer
作者: Advanced Ivan 時間: 2015-5-28 09:28
我之前問過個哥哥仔, 佢話所有電子嘢都班特別機去上海報關, 之後先再係上海派
價錢就無特別貴, 都係計翻volume weight, 當然你個commercial value唔好填太高, 某一個價值下唔洗抽稅的
不過時間會特別長, 你件嘢就算係寄去羅湖城都好, 都係要飛上海再運翻落來
作者: bei6266 時間: 2015-5-28 10:03
就係貪小便宜纍事囉.官網賣咁多佢就平咁多.一定有陰謀啦.
作者: Inty 時間: 2015-5-28 10:11
點解唔係天M買呢? 我買過幾隻DA 都冇事,
作者: dracula666 時間: 2015-5-28 11:18
回過 Post 了,係天貓買我不如係香港買,都係貴 50左右
就係貪平出事,我買維起係 $360左右,小弟以後都唔敢
作者: lemoncall 時間: 2015-5-28 13:38
國內Razer 又真係比香港官網便宜, 而且 成本有幾貴. 都係貴在廣告. 如果只得mouse
可能係返修品吧. 又拆開才檢驗到真偽.
作者: tsuitikfei 時間: 2015-5-28 13:52
最好當然簡番英文盒裝,依架ALTECH 香港多數都英文版,當然有D係繁中,但有大代理肯應頭既
作者: tsuitikfei 時間: 2015-5-28 13:53
下次唔好貪平啦,係香港買行貨啦~CHING

作者: mephist 時間: 2015-5-28 16:14
淘寶買野係平,但平得離譜既就唔好買,一定要有銷量有好評價
我由自慰器到電子零件乜都買勻,從未買過壞野,希望這些經驗幫到你
作者: firefire 時間: 2015-5-28 23:36
無盒已經係一個最大既問題啦
作者: polymer12 時間: 2015-5-29 06:03
你係淘寶買都唔會預左會係真貨喇話?
作者: dracula666 時間: 2015-5-29 08:31
唔敢啦,見過鬼重唔怕黑咩
作者: dracula666 時間: 2015-5-29 08:32
寄到來先知係無盒,唉
作者: dracula666 時間: 2015-5-29 08:33
本帖最後由 dracula666 於 2015-5-29 08:35 編輯
我上網睇過啲人話Razer 老番 Driver 會認唔到,我相信我係個別事件買到鼠王,買任何電子儀器都難以避免,但我都懷疑我買既係翻新貨,同埋成事件最大問題係速遞唔收件唔肯幫我寄,原則上賣家無昆我,佢肯退錢比我,只係我退唔到貨者,Anyway,以後都唔敢
作者: prowede 時間: 2015-5-29 09:05
所以淘寶買野真係要問清楚, 有好多野我地覺得理所當然(例如新=有包裝有盒, 無穿無爛), 但係其實係佢地角度唔係
有無原裝盒裝, 有無開過, 有無爛
(雖然佢都可以換/翻新後入盒)
有d 夠膽答你有盒但係其實只係求其搵個盒入住
亦有d 話係新, 但係件野有花有爛; 然後會答你會係新ge只不過爛/花左
甚至有d 有相有介紹, 寄到黎可以完全係唔同野, 然後佢會答話有好多型號你都無講清楚
作者: micchan218hk 時間: 2015-5-29 09:46
電子野都好係淘寶買既。。。
作者: Destroyer 時間: 2015-5-29 09:59
回覆 32# dracula666
小弟曾經遇到要退電子儀器o既情況... 總結o既係..
1. 退貨, 不過要自己帶上大陸寄.. o徒時間同車錢.. 不過應該可以退返全部錢
2. 唔退貨.. 同個賣家係咁傾唔退貨最多可以退返幾錢(要睇你牙力.. 同埋退o左款都可以畀差評).. 退到幾多就退幾多了..
3. 睇返賣家條 taobao link 有冇講話全新/有盒.. 基本上, 你收貨o個陣見到冇盒的話, 已經拒收了..
唔好o徒時間諗要點做.. 因為冇咁多時間畀你諗.. 最好速戰速決
作者: dracula666 時間: 2015-5-29 11:08
本身我唔知道電子儀器退返去係咁麻煩,最後係2,我買隻滑鼠280,要求退一半,賣家唔肯,只肯退100,搞左兩個星期,最後淘寶比個 40 先解決左,而得隻 Mouse 係屋企,真係:食之無味,棄之可惜
P.S. 已買左 Logitech G700s
作者: biohata 時間: 2015-5-29 12:02
淘寶係十分正既淘貨地,但要攪清楚,有牌子,有要求就切勿係淘寶買,即使你睇左好多評價係好評,唔係話個好評做假,而係國內好多人對物品既要求同你本身唔同,佢地俾好評既貨,可能你覺得唔合格。 (例如飾物、鞋衫褲呢D)
所以淘寶只會淘D小工具、或者無牌子純綷想玩下既野,或者明知佢係老翻買黎試下算既野,正品,我就從來唔買淘寶勒.
作者: lovecancook 時間: 2015-5-29 18:39
淘過3次Razar, 好彩3次都無事, 要睇評分既數量夠唔夠多, 同睇下負面評價係點先好買. |
另外國內既Razar盒面, 都有獨立隱藏條碼俾你上官網驗明正貨的. 無盒就肯定有問題了
作者: lovecancook 時間: 2015-5-29 18:43
對.
國內d好評其實都係勉強俾出來, 因為國內好多人素質不高,
你俾負評, 而對方又掌握到你既地址. 對方可能會以本傷人, 不停寄垃圾或寄糞上門.
咁就慘了
作者: SC68690 時間: 2015-5-30 17:41
買電子野都係唔去好D
作者: biohata 時間: 2015-5-30 21:37
回覆 39# lovecancook
咁又唔會用呢D方法迫你俾好評,而係列如你想買一對鞋,對鞋勁多人好評,覺得質素不錯,你又買左,但國內佢地覺得既「質素不錯」同你覺得個個係兩回事,你拎番來分分鐘即時一野丟左佢。
作者: denc 時間: 2015-6-1 09:04
本帖最後由 denc 於 2015-6-1 09:06 編輯
因為佢哋有盒個定義/用詞同香港唔同!
你想問佢有無盒(原裝盒裝),要問係咪「原包」,即原本包裝.
你問有無盒,佢哋只會以為你真係問有無紙盒!:haha:
至於有啲話係新,實際上係舊,因為淘寶規定唔可以賣舊嘢,
所以佢將舊嘢寫全新,但通常內文會有暗示(例如成色幾多成,外觀如何之類)
作者: garnett_v 時間: 2015-6-1 23:41
呢d 咪就係玩文字lor
好似你柑話原裝盒都會賴野, 你買razer話要原裝盒佢可以入個logitech 原裝盒俾你
淘寶係可以賣舊野, 有爛專係叫二手, 但因為人流太少, 好多都放係全新個項賣
而且即使淘寶規定, 一樣隻眼開隻眼閉, 假野都俾何況舊野
有問題咪你地買賣雙方deal, 唔掂先搵車維權, 錢佢又已經收左
根本唔需要咩暗示, 標題大大隻寫二手, 翻新一樣得
個d 寫到唔清唔楚, 得張相個d, 9成9係伏

