Board logo

標題: 求助!機箱PC-X900 ,標明有USB3.0,但沒有USB 19PIN插頭 [打印本頁]

作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2014-12-27 02:35     標題: 求助!機箱PC-X900 ,標明有USB3.0,但沒有USB 19PIN插頭

本帖最後由 賣火柴的小男孩 於 2014-12-28 00:41 編輯

lian li pc-x900,標明有USB3.0前面板,但係我發現接去底板的插頭係一個"普通USB插頭"即係你個USB手指果種插頭... 我要點做先可以插到落底板的USB3.0 位置...THX
作者: wzjc4    時間: 2014-12-27 12:36

嘩真係第一次聽D咁的事
我覺得應該係條普通到冇朋友的3.0延長線
插落底版後面個USB頭囉
你係咪買左盜版
作者: KinChungE    時間: 2014-12-27 19:42



香港好少有
作者: billyck2    時間: 2014-12-27 20:10

本帖最後由 billyck2 於 2014-12-27 20:14 編輯

埋解錯,你呢款應該係插屁股果隻
作者: Turboaftershave    時間: 2014-12-27 20:15

本帖最後由 Turboaftershave 於 2014-12-27 21:47 編輯

你需要既系買塊有usb 3.0 插的底版
asrock z87 oc formula 就有1個

SDSDSD.jpg

圖片附件: SDSDSD.jpg (2014-12-27 21:47, 100.21 KB) / 下載次數 5
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1748834&k=9e38eb1593806ee1b9404167b6b74750&t=1782188491&sid=1t429It2IE


作者: hhhepc    時間: 2014-12-27 20:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2014-12-28 00:20

本帖最後由 賣火柴的小男孩 於 2014-12-28 00:24 編輯
埋解錯,你呢款應該係插屁股果隻
billyck2 發表於 2014-12-27 20:10

唔該晒大家先!
個箱早前係+刀入架,應該正貨掛!
搵番張說明書睇下,原來真係插屁股的,重搵到有一塊機箱PCI位的鐵片,有開孔的用來放條線出去插屁屁!
但咁做實在太唔美觀了..我決定要訂配件..lian li ..可以邊度訂或直接買?
THX
作者: 炎冬    時間: 2014-12-28 00:23

唔該晒大家先!
搵番張說明書睇下,原來真係插屁股的,重搵到有一塊機箱PCI位的鐵片,有開孔的用來放條線出去 ...
賣火柴的小男孩 發表於 2014-12-28 00:20



    買呢個得啦
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 95&pid=32848178

高登同黃金都有得賣
作者: 賣火柴的小男孩    時間: 2014-12-28 00:28

買呢個得啦


高登同黃金都有得賣
炎冬 發表於 2014-12-28 00:23

好,放假就出去搵下,謝謝C兄!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2