Board logo

標題: 問 米電 [打印本頁]

作者: newdaylow    時間: 2014-12-4 06:04     標題: 問 米電

請問小米16000mah 外置充電池,港行幾時有貨?

講句吾該晒
作者: StAsh818    時間: 2014-12-4 09:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newdaylow    時間: 2014-12-5 00:44

回覆 2# StAsh818


唯有等下先
作者: hk133    時間: 2014-12-5 19:21

回覆 2# StAsh818


    係咪打錯字?性趣。。。
作者: 肥寶    時間: 2014-12-5 19:22

回覆 1# newdaylow


    咁大舊
作者: peacehoperisc    時間: 2014-12-5 22:56

哩樣真係要問米先知
不過咁大舊, 我諗多D人對5000 Li-polymer有性趣多D
StAsh818 發表於 2014-12-4 09:54



    問米 ?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2