作者: newdaylow 時間: 2014-12-4 06:04 標題: 問 米電
請問小米16000mah 外置充電池,港行幾時有貨?
講句吾該晒
作者: StAsh818 時間: 2014-12-4 09:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newdaylow 時間: 2014-12-5 00:44
回覆 2# StAsh818
唯有等下先
作者: hk133 時間: 2014-12-5 19:21
回覆 2# StAsh818
係咪打錯字?性趣。。。
作者: 肥寶 時間: 2014-12-5 19:22
回覆 1# newdaylow
咁大舊
作者: peacehoperisc 時間: 2014-12-5 22:56
問米 ?

