作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-4 13:39 標題: 人體工學電腦椅~ergohuman? ergohuman plus elite?~評論文已寫!
本帖最後由 jasonfoknxu 於 2014-9-20 01:33 編輯
請移玉步去評論文:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2124433
ergohuman plus elite 已收貨~
已訂 ergohuman plus elite ~
~ergohuman 二間比一比~
$3,8XX - ergohuman [台灣版] 5 年保養(首 3 年包零件包網包人工 + 2 年免費師傅上門維修)
$3,5XX - ergohuman plus elite [中國版] 3 年全保(包零件包網)
ergohuman 台版 VS ergohuman plus elite
椅腳:鋁合金平腳 VS 鋁合金美型弧腳
鋁合金支撐架設計:普通 ergohuman VS ergohuman plus
氣壓棒:台灣氣壓棒 VS 韓國氣壓棒
底盤設計:普通 ergohuman VS ergohuman plus
1. Ergohuman 究竟係咪日本牌子?
2. Ergonor 同 Ergohuman 有咩關係?Ergonor 都有出 Ergohuman ,仲用埋相同 logo...

3. ENJOY 點解係香港咁貴?台灣 $2,000 HKD 唔使仲送埋鋁合金腳
4. Ergonor 既人體工學椅得唔得?係咪得淘寶有?同西昊比邊樣好?
各位師兄,幫幫忙睇下下面果 D 好唔好,比 D 意見~
我預 $1,000 左右用 3 年或以上
$2,000 左右用 5 年或以上
$3,000 左右用 7 年或以上
買 enjoy basic 既話用 5 年或以上,ergohuman 就 7 年或以上,但驚用唔到咁耐
而且好似有唔少人都講過 ergohuman 唔耐用,得出結論最易爛係扶手,其次係轆、椅背,想問有冇用家可以講下係唔係?
有冇師兄知道 ergohuman 邊度平?
Ergohuman 定 Enjoy Basic 好呢?
~ergohuman 三間比一比~
$3,8XX - [台灣版] 5 年保養(首 3 年包零件包網包人工 + 2 年免費師傅上門維修)- 可揀網色
$3,1XX - [中國版] 3 年全保(包零件包網)- 可揀網色
ergohuman 有分中國版同台灣版,扶手、控制桿、回彈調較桿,連底盤設計都有唔同
台灣版:
中國版:
Thanks
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1705499&k=66641788a144eb8c487882f7f4a6901c&t=1782508840&sid=tKjXOt3fDw

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1705516&k=be5123eae2ceb4fc44ad95045fb4c0c3&t=1782508840&sid=tKjXOt3fDw

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1706249&k=68441fdb693859d16f074f534f310d1e&t=1782508840&sid=tKjXOt3fDw

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1706250&k=f08d4beb515a518475522a8e7abac823&t=1782508840&sid=tKjXOt3fDw

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1706251&k=65dcc159a5bd3897243c33b14af25964&t=1782508840&sid=tKjXOt3fDw

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1706423&k=fe9125d6a7c79c607ca2d64ef08c61c9&t=1782508840&sid=tKjXOt3fDw

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1706424&k=2e8395dd73700829cdefc8795db801ca&t=1782508840&sid=tKjXOt3fDw

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1706593&k=e9657bbd1497cbbc07f489dafd1006c5&t=1782508840&sid=tKjXOt3fDw

作者: lion3010 時間: 2014-8-6 14:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kknghk 時間: 2014-8-6 15:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-6 16:09
回覆 3# kknghk
講真 budget 十分有限,開頭預 1K,依家可能 1.5K,咁既價唔知邊款好...
作者: thomaswai 時間: 2014-8-6 16:32
回覆 4# jasonfoknxu
上officelink 睇下啦
前排買左張千幾蚊孝敬老母
Ergohuman 好似無3K 都唔洗諗,自己兩年前已買
保5年..服務都幾好...
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-6 16:56
回覆 5# thomaswai
上過 Officelink 果網,全網有頭枕至少 3.5K~
所以放棄去 Officelink...
依家考慮緊上 TB 買壹巢(益巢) Ergonor 金卓B(好似係 ENJOY)
不過驚保養方面有問題
各位師兄,幫幫忙睇下下面果 D 好唔好~
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1704228&k=5ab18b76c7cb8218ec3b76d03d0ed8c9&t=1782508840&sid=tKjXOt3fDw

作者: cise4832 時間: 2014-8-6 17:04
我有一堆關於人體工學椅既想問問各位師兄~
1. Ergohuman 究竟係咪日本牌子?
2. Ergonor 同 Ergohuman 有 ...
jasonfoknxu 發表於 2014-8-4 13:39
我估:
係台灣叫ergohuman
大陸叫ergonor
其實係同一間公司
其實依家好多台灣公司都係兩邊撈
撈到風山水起
d老闆既大陸資產(包括2奶
作者: thomaswai 時間: 2014-8-6 17:09
回覆 6# jasonfoknxu
淘寶果D ,同無保養根本無分別, 其實好唔好坐你又唔知
有起事上黎, 自己諗方法搞掂佢
前排買果張 全網但無頭枕 就1K4..
我見showroom 佢d 有頭枕半網 都有d 係千幾蚊
其實比得錢買呢D 電腦椅, 試坐先會比較好,個個人Feeling 唔同
同買耳機一樣

作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-6 17:18
回覆 8# thomaswai
去試過下,試過 IFCO 最平果 D 全網,普普通通,又試過 IKEA 等等,好似唔值咁,budget 始終有限,我預 $1000 左右用 3 年以上/$2000 左右用 5 年以上~
其實諗過去 IFCO 買 ENJOY,但 $2,2XX 都只係尼龍腳,又冇得揀色(網布),淘寶同台灣平唔少...
P.S. Officelink 報價 ENJOY 仲貴過 ergohuman...

作者: yoshiki2008 時間: 2014-8-6 21:58
尼龍腳???
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-6 22:18
回覆 10# yoshiki2008
你指 ENJOY?係,普通版用尼龍腳

作者: keithpktkl 時間: 2014-8-8 12:02
ifco deco果幾張其實耐唔耐用?
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-8 12:49
回覆 12# keithpktkl
我 check 過下,IFCO deco Yvette 同 Totti 應該係用 ergomax 間廠,除左底盤唔同,基本上 Yvette = Koror,Totti = Kota V2 ~

而 Starone 就係 Hookay 既
P.S. 而家中左毒,考慮緊 ergohuman 同 enjoy...
作者: keithpktkl 時間: 2014-8-8 15:11
回覆 13# jasonfoknxu
我冇乜研究,ergomax即係好定唔好?
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-8 15:47
回覆 14# keithpktkl
我都只係近期先開始研究人體工學椅,ergomax 品牌唔算出名,不過係大陸都有唔少用家,我就未試過,不過用料應該唔錯,手工就唔知,入門級果 D 性價比幾高,不過旗艦級果 D 就成 3K 人仔...(ergohuman 都買到)
而 IFCO deco Yvette 同 Totti 我自己試過普普通通,好似唔值,同埋得 1 年保,唔好遇要長用(幾年以上)
以上只供參巧
不過我都未買過人體工學椅,最貴張電腦椅都係 $500 到,依家想搵張長用~
作者: keithpktkl 時間: 2014-8-8 16:03
回覆 15# jasonfoknxu
starone會唔會好d,而且有兩年保
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-8 17:23
回覆 16# keithpktkl
聽日會去試,問左布可以訂色
不過感覺設計好一般,而且腳 & 扶手只係尼龍,最大優點係 4D 扶手同"椅墊前後移動鎖定功能",好似好唔低咁~
作者: keithpktkl 時間: 2014-8-8 20:13
回覆 17# jasonfoknxu
聽落好似買enjoy最好
膠腳同鋁腳好大分別?
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-8 20:46
回覆 18# keithpktkl
我依家都考慮緊 Ergohuman、Enjoy Basic 同 Enjoy Luxury,ifco 果張係 basic,用 3D 網非美國網,冇咁耐用~
Enjoy Luxury 可以:(Basic 冇以下 function)
座墊可深度調整
扶手面可高低、旋轉、寬度及前後調整(4D)
雖然我認為鋁合金腳好好多,但問過人(佢做 QA Technologist),佢話其實冇咩需要,除非尼龍腳質量好差...不過除左尼龍腳,basic 個「車鹿」唔係 PU,無靜音效果
作者: SEGA 時間: 2014-8-9 12:35
因為自己唔知想要乜,就買比較平既坐下, 用緊Yvette 一個月到 ,坐落都唔錯, 本人唔重, 闊落得來又有頭枕 鋁腳, 感覺上高級D, 前後高低都有得較/鎖, 佢有既功能基本上冇投訴, 應該都仲有排坐
開始知自己想要多D野, 亦係Yvette冇既, 可調較前後手枕, 同網紋物料有少少痴肉, 下次會試試另一隻料
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-9 14:15
今日去試左 ergohuman 同 enjoy basic,ergohuman 明顯舒服 D 功能好 D
作者: keithpktkl 時間: 2014-8-9 15:36
回覆 21# jasonfoknxu
starone同enjoy basic邊個性價比高D?
我覺得我最多都係買enjoy basic, 因為都有五年保而且平成千銀
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-9 15:51
回覆 22# keithpktkl
今日兩張都試過,整體感覺差唔多,如果你唔需要椅墊前後移動鎖定功能 & 4D 扶手,enjoy basic 幾好既,不過覺有 D 唔值... 2K 買入門野...
整體黎講我覺得 enjoy basic 耐用 D,但 starone 功能多 D,性價比差唔多~

不過 IFCO 張 enjoy basic 好似係用 3D 網,但第度果 D 係美國網,美國網應該耐用 D~
作者: andywine12 時間: 2014-8-9 17:01
師兄, 十分欣賞你搵資料.
我覺得ergohuman 同 enjoy basic檔次不同, 打個比喻ergohuman是一部跑車, enjoy basic 是一部私家車. 一分錢一分貨, 我認知是ergohuman好多明星都坐過, 例如木村, 郭富城等等, 而且ergohuman有古生做過代言人, 所以我投ergohuman一票.
今日去試左 ergohuman 同 enjoy basic,ergohuman 明顯舒服 D 功能好 D,但貴 enjoy basic 成千蚊: ...
jasonfoknxu 發表於 2014-8-9 14:15
作者: andywine12 時間: 2014-8-9 17:03
STARONE 是什麼品牌? 我未聽過呀~~~
回覆 jasonfoknxu
starone同enjoy basic邊個性價比高D?
我覺得我最多都係買enjoy basic, 因為都有五年 ...
keithpktkl 發表於 2014-8-9 15:36
作者: keithpktkl 時間: 2014-8-9 17:33
回覆 25# andywine12
其實我都唔知係邊度牌子, 但係見IFCO有得賣
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-9 17:41
回覆 25# andywine12
STARONE 既品牌係 Hookay,大陸廠黎,唔算出名~
http://www.gzhookay.com/
我試過佢 D 高階人體工學椅(3K HKD 果 D),我覺得麻麻地,可能唔適合我...
作者: mm4boy 時間: 2014-8-9 20:43
本帖最後由 mm4boy 於 2014-8-9 20:44 編輯
師兄
請問你個價格表隻ergohuman $3200 係未入門版有頭枕個款? ()
佢同$5000個種有咩分別? ?
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-9 21:03
回覆 28# mm4boy
個價只供參巧,未必人人都買到...3.2K 係同日本果隻 Ergohuman Basic (有頭枕)一樣~
[http://www.ergohuman.jp/products2.html]
5K 果款係 Plus,至於有咩分別,建議問下 D 商戶或代理比較清楚~
我只知道 plus 用多 D 金屬,隻腳唔同,有得調較角度...(NOT confirm)
作者: 良心 時間: 2014-8-9 21:06
西昊S03我而家用緊, 我覺得後面腰托個位做得麻麻地
作者: srw 時間: 2014-8-9 21:14
貴買平用, 我張ergohuman 都坐到第六年, 除返開一日都係個幾銀錢
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-9 21:21
回覆 31# srw
我就係想咁計,買 enjoy basic 既話用 5 年或以上,ergohuman 就 7 年或以上,但驚用唔到咁耐~
作者: srw 時間: 2014-8-9 22:09
無得驚咁多, 既然佢保5年, 咪預佢坐5年囉, 之後有多就係賺既
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-9 22:23
回覆 33# srw
但 5 年唔係全保呢
作者: keithpktkl 時間: 2014-8-9 22:37
回覆 34# jasonfoknxu
ergohuman邊度賣3200?
作者: srw 時間: 2014-8-9 22:44
問題係每年買一張幾百, 坐得有無咁舒服呢
我坐咁耐唯一換過既零件就係D輪, 三四年就開始逐個爆
其他都無乜野要換, 隨非你自己割爛左個網, 不過咁的話保養一樣唔包
話時話, 我6年前買都已經3200喎, 你今時今日仲有呢個價?
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-9 22:49
回覆 35# keithpktkl
係水貨黎,識人直接係廠拎~
佢有私保,「首1年全保、首3年結構保養、5年內保証提供零件作更換之用」~不過仲傾緊,IFCO 都有 3 年全保啦...
作者: XFX-ISSA 時間: 2014-8-9 22:50
我都剛入手 ergohuman Display 唔洗$2000 開心使用中
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-9 22:52
回覆 36# srw
邊度買?officelink 報價 $3,8XX
作者: srw 時間: 2014-8-9 23:03
我當年就係officelink買
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-9 23:06
回覆 40# srw
唉,
作者: hehaya 時間: 2014-8-9 23:30
搭單問 steelcase 意見
想買張平D既非網let's go b..........
作者: mm4boy 時間: 2014-8-10 00:03
多謝提供
岩岩發現今年出左隻 7週年版 Ergohuman 111 知唔知香港有無得買????
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-10 00:13
回覆 43# mm4boy
應該冇/未有,有都唔平~
作者: srw 時間: 2014-8-10 00:15
咁計返六年通漲都係差不多, 當年食個飯價錢同今日都差好遠啦

不過當然有更平既source就有平買平啦
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-10 10:20
好似有唔少人都講過 ergohuman 唔耐用
,得出結論最易爛係扶手,其次係轆、椅背,想問有冇用家可以講下係唔係?作者: 不明 時間: 2014-8-10 12:33
nefil仲好坐過ergohuman
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-10 13:22
回覆 47# 不明
我試過 Nefil plus,覺得 ergohuman 仲舒服~
可能真係要睇人~
作者: lion3010 時間: 2014-8-10 14:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 不明 時間: 2014-8-10 16:42
回覆 48# jasonfoknxu
我公司坐nefil plus全皮
nefil 支撐腰我覺得實在過ergohuman
之前聽人講ergohuman支撐腰個位用耐左個彈力無初初咁好
當初如果唔係aeron太貴我可能都會揀aeron
作者: JCKYJ 時間: 2014-8-10 16:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-10 16:52
回覆 50# 不明
哦,或者我冇認真試 nefil plus,因為冇 budget 唔會買~
aeron、embody 果 D 我都冇試,實在冇咁既 budget...
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-10 19:01
作者: tmp111 時間: 2014-8-10 23:11
請問係邊到試坐?
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-10 23:34
回覆 54# tmp111
Officelink 或 IFCO deco
地址 Google 就有~
作者: vier 時間: 2014-8-11 00:27
ergohuman用左2年 當年3K5係好肉痛 但依家覺得值回票價
收工返到屋除左食飯沖涼坐足6,7個鐘 放假除時坐14個鐘以上 坐咁耐patpat同腰都無痛無攰 我打機睇戲仲要Q埋腳上去盤座
之前屋企裝修返老家住一個月 細佬張實惠椅坐2個鐘就欏友痛

作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-11 13:20
有冇師兄知道 ergohuman 邊度平?
其實幾年保養係咁重要?
分析過 $3,8XX 5 年全保、$3,5XX 3 年全保、$3,1XX 1 年全保~
作者: srw 時間: 2014-8-11 13:39
有冇師兄知道 ergohuman 邊度平?
其實幾年保養係咁重要?
分析過 $3,8XX 5 年全保、$3,5XX 3 年全保、$3 ...
jasonfoknxu 發表於 2014-8-11 13:20
5年全保包零件?
作者: JCKYJ 時間: 2014-8-11 14:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-11 14:31
回覆 58# srw
問過應該係~
詳情仲問緊~
作者: srw 時間: 2014-8-11 14:36
如果叫我揀, 一係要最平一年保, 一係就揀五年, 通常出事最多都係初頭同埋坐得三四年之後開始老化,
中間段時間出問題機會較少
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-11 18:25
最後決定買 ergohuman~
作者: XFX-ISSA 時間: 2014-8-11 21:13
ergohaman $3288 不是plus ver
有興pm 介紹你去買。唔買都可以上去試試
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-11 21:14
回覆 63# XFX-ISSA
有平?PM 我~
作者: adamhonghong 時間: 2014-8-11 21:34
我都有興趣買張 實惠凳都係唔多掂
PM THX!

作者: keithpktkl 時間: 2014-8-11 22:35
回覆 63# XFX-ISSA
我都想上去試吓? PM THX
另外果度有得試埋enjoy?
作者: JCKYJ 時間: 2014-8-11 22:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-12 01:05
回覆 66# keithpktkl
其實 Officelink 或 IFCO deco 有得試~
作者: keithpktkl 時間: 2014-8-12 09:45
回覆 68# jasonfoknxu
去平果度試既話, 試岩可以順便買埋嘛
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-12 11:18
回覆 69# keithpktkl
果間通常係要訂貨~
P.S. 其實一直都有聯絡果間

作者: keithpktkl 時間: 2014-8-12 11:27
回覆 70# jasonfoknxu
果間其實叫咩名?
講左咁耐我都仲未知間公司叫咩名
作者: master_yoda 時間: 2014-8-12 11:31
見有師兄問開7週年紀念版,即管Post 張相分享下,相信香港唔易搵到,不過呢.............

作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-12 11:31
本帖最後由 jasonfoknxu 於 2014-8-12 11:35 編輯
回覆 71# keithpktkl
其實就係 master_yoda 果間作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-12 11:32
回覆 72# master_yoda
master_yoda 師兄終於出現了~
作者: keithpktkl 時間: 2014-8-12 11:52
回覆 73# jasonfoknxu
直接聯絡master_yoda師兄?
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-12 12:22
回覆 75# keithpktkl
樓上張 7 週年紀念版 ergohuman 幾令,圖上面有 D 字~
作者: XFX-ISSA 時間: 2014-8-12 12:24
好蜘蛛俠
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-12 13:43
原來 ergohuman 有分中國版同台灣版,扶手、控制桿、回彈調較桿,連底盤設計都有唔同
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1706198&k=110088b62dad2a0df5465e9810dcb982&t=1782508840&sid=tKjXOt3fDw

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1706199&k=a967642ed5a886730feaa40817b695a2&t=1782508840&sid=tKjXOt3fDw

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1706200&k=59b32a0ce14ee894ad1b15d19d4b9aa6&t=1782508840&sid=tKjXOt3fDw

作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-12 17:39
大家認為邊間好?
$3,8XX - [台灣版] 5 年保養(首 3 年包零件包網包人工 + 2 年免費師傅上門維修)
$3,5XX - [台灣版] 3 年全保(包零件包網)
$3,1XX - [中國版] 3 年全保(包零件包網)
個人認為 $38XX 就太貴
,$35XX 又冇得揀網色作者: SEGA 時間: 2014-8-12 18:03
大家認為邊間好?
$3,8XX - [台灣版] 5 年保養(首 3 年包零件包網包人工 + 2 年免費師傅上門維修)
$3,5XX ...
jasonfoknxu 發表於 2014-8-12 17:39
應該調返轉諗
$3100 果張日後你會介意係mic
$3500 果張你會介意唔係你想要既網
而$3800 相信你會好滿意, 洗多左幾錢好快唔記得
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-12 18:11
回覆 80# SEGA
其實我唔介意 MIC(台灣版其實可能都係),但係扶手、控制桿、回彈調較桿、底盤設計同台灣版唔同,差過台灣版,覺得中國版係厄錢版~
話晒張凳至少用 5-7 年,我相信個網用我鐘意既色會好 D~
而 $38XX 差唔多成 4K,4K 買張凳我接受唔到~
作者: tkpst999888 時間: 2014-8-12 18:14
C 兄 篇文幾高質
我三年前都係火炭個間野買左張ergohuman , 個時入手都係三千頭, 坐到呢家都無咩事, 除左個轆, 但都有專人上門同我整番好
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-12 18:17
回覆 82# tkpst999888
可惜冇得揀網色,話晒張凳至少用 5-7 年,用自己鐘意既色感覺好 D

作者: tkpst999888 時間: 2014-8-12 18:21
C 兄買左未?留明等睇開箱文
作者: SEGA 時間: 2014-8-12 18:21
當你買左張 3100, 3500 凳果陣, 呢d缺憾就會一直圍住你,都出得3千買張凳, 何必慳果800蚊差額,錢可以搵得返,每日望住張凳好滿意,坐得5年乜都抵啦, 唔洗混亂,去馬啦
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-12 18:27
回覆 84# tkpst999888
未,就係諗緊去邊間買...
作者: wongkit23232223 時間: 2014-8-12 20:08
回覆 86# jasonfoknxu
等緊今個月出糧就去officelink試多次張Nefil-Plus
再睇下ching你買完既report再決定去邊間買
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-12 22:00
原來中國版同台灣版真係差幾遠~
台灣版:
中國版:
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1706356&k=a7fbd49d03732e29b807ba36f5bbc59b&t=1782508840&sid=tKjXOt3fDw

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1706357&k=28074a9f06bcc59e35ff241945ad89cc&t=1782508840&sid=tKjXOt3fDw

作者: lamtsai 時間: 2014-8-12 22:09
如果我係你,一係唔買,一係俾埋果7舊
P.S.:我都俾你毒緊
作者: vier 時間: 2014-8-13 01:05
當然簡台版 officelink代理一定係台版
其他地方我唔敢包係咪堅行貨囉 始終爆炸起上黎欏友係你果個
http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20100514/14029084
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-13 01:17
回覆 90# vier
無錯,officelink 係台版
爆炸就應該唔會,中國版又唔係仿制品,都係同一間公司出既~
不過台版真係好似好過中國版好多咁...
作者: btmagic 時間: 2014-8-13 02:39
本帖最後由 btmagic 於 2014-8-13 03:02 編輯
尋日去左火炭睇,試左幾張,原本最後選Ergohuman就算,後來計下數...Plus 多左個腳托,有時推出廳睇戲時,可當埋安樂椅用,差價$1600,當一套腳托值$800,Plus 用料又再靚D、坐墊位又可調校高度、日後又可以加Notebook, Ipad 托盤等都得,諗下都係多幾百。還掂諗住買得哩類椅都唔會成日換,坐十年八年,最後決定一步到位買Top model..Ergohuman Plus,免卻日後心思思想換高型號。
因為我舊果張係Poxh買,都坐左十一年,仲無乜問題,只係人做皮表面裂左幾條痕,同埋係中背椅托唔到頸位。所以諗住都係要換椅時候。
最初同樓主一樣預算千多元就算,星期日去睇資料,睇左你地D資料後,先知有Ergohuman哩類人體工學椅。尋日問過offxx link 同火炭,都係5年保,最後決定去火炭試,因為容易泊車同平DD,一試就覺得唔錯,仲即刻裝好,自己車走,快靚正!(因我買野好怕等)哈哈!
希望樓主睇到哩句>>> 一步到位,買自己能力能負擔到既玩具,免卻日後心思思想換更高型號。<<<,能幫到你決定啦!
最後謝謝大家的資料,我先認識哩類椅。但亦買左人生最貴的一張電腦椅,唔知係好定唔好呢?!都有D肉赤!哈哈!
PS 其實揀Plus我都比哩張相毒到..
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1706488&k=0f22c67fef2adad1860b8f91e80d14b7&t=1782508840&sid=tKjXOt3fDw

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1706491&k=366f8c01f8036d34b8162892ac588378&t=1782508840&sid=tKjXOt3fDw

作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-13 11:08
回覆 92# btmagic
Plus 太貴啦,腳托其實唔值 $800,人地 sell $500HKD,官方好似都係 $500RMB,而 notebook stand ergohuman 都裝得啦~

如果用到 11 年我就會買,但相信唔得,估計最多 7 - 8 年~
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-13 13:36
~ergohuman 比一比 - ergohuman 台版 VS ergohuman plus elite 中國版~
$3,8XX - ergohuman [台灣版] 5 年保養(首 3 年包零件包網包人工 + 2 年免費師傅上門維修)
$3,5XX - ergohuman plus elite [中國版] 3 年全保(包零件包網)
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1706594&k=b43f40075894d5e19c02f67824edb604&t=1782508840&sid=tKjXOt3fDw

作者: btmagic 時間: 2014-8-13 14:53
本帖最後由 btmagic 於 2014-8-13 14:54 編輯
回覆 93# jasonfoknxu
我唔係毒樓主你,都話以"自己能接受或經濟能力買最好既model"。你就買完唔會後悔。以你搜集既資料咁詳盡,越清楚,心思思轉款機會就越大。你開頭諗千幾蚊,最後決定話Ergohuman,就係因為你越清楚越了解,所以會揀再貴D產品,相信會好D,同多一點虛榮感!哈!
Plus就因個人需要啦!不一定要買。
老實講你揀得3xxx既Erogohuman,我一定係香港買,起碼有保養。如果顏色對你好重要,就一定買38xx。相反顏色不重要就買35xx 什麼台版,因為你心中已經唔會喜歡大陸版。何苦為果五六百蚊差價,令自己煩惱呀!?早買早享受嗎!哈!

作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-13 15:01
回覆 95# btmagic
不過依家情況有變,ergohuman 台版 VS ergohuman plus elite 中國版...
暫時只知底盤同腳有唔同~詳細資料又未有...
作者: btmagic 時間: 2014-8-13 15:12
回覆 93# jasonfoknxu
想補充多幾句...我可以坐11年張椅,第一..佢真係無出過問題,只係夏天成日坐到底褲都濕晒,先想過換網椅。第二...我真係、咁多年都睇過椅既資料,唔知有多哩類高級好野。
所以用唔用到11年?除左要張椅無問題之外,重要係你會唔會不斷再去睇新椅資料...總之知得越多,就越出事!把持不定就會好快又換!哈哈!
作者: jasonfoknxu 時間: 2014-8-13 18:41
有冇專家可以講下邊款底盤好 D?
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1706658&k=7066af2dbd7ecf473fe6556fd1388590&t=1782508840&sid=tKjXOt3fDw

作者: BEGD 時間: 2014-8-13 19:10
頭先係佐敦新舖執咗張ergohuman plus
聽日送貨
作者: btmagic 時間: 2014-8-13 19:21
回覆 99# BEGD
恭喜晒!早買早享受!



