作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-16 12:37 標題: 平價大陸發光KB,mouse套裝開箱,不喜平野勿進
本帖最後由 活力寶蹄 於 2014-7-30 02:21 編輯
先此聲明,我只是覺得平野好野同大家分享!
如令到賣緊貴野既會員有不安,咁唔好意思啦!平有平玩,貴有貴玩!
你D過千品種唔係我一般用家杯茶
剛收貨,順便用黎打個開箱文
$48人仔,本身預左唔多掂同D制唔好禁
點知一試又ok喎,無打字達達聲,算靜
mouse我諗加個pad會好D,間中有D飄移
呢套野算抵買,但賣家物流包裝真係超簿裝
一個簿膠裝加本身簿紙皮
試過轉顏色ok,未知點轉光暗
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1696641&k=f0cc1e3b0613ae1b62f9ce3fae68446b&t=1782193552&sid=dT81O2q5DG0

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1696642&k=b8913d9cbc4fd2c1268cfce3f4f65a68&t=1782193552&sid=dT81O2q5DG0

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1696643&k=eeb3ede1338f07a0e4bd584120da66ed&t=1782193552&sid=dT81O2q5DG0

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1696644&k=a832645f626bcbc2968e633a31dc4008&t=1782193552&sid=dT81O2q5DG0

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1696645&k=f8b977064e7664b94f054567d6022ed0&t=1782193552&sid=dT81O2q5DG0

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1696646&k=853216b7a00abd93ae73d14998bc778e&t=1782193552&sid=dT81O2q5DG0

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1696647&k=82b10fb816db9c17878133342db0dc15&t=1782193552&sid=dT81O2q5DG0

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1696648&k=cc0b1bbca7534b301bdb3d564b562704&t=1782193552&sid=dT81O2q5DG0

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1696649&k=33e4c95d206d9c6f6323d0e5cbd55109&t=1782193552&sid=dT81O2q5DG0

作者: 酸到暈 時間: 2014-7-16 14:31
keyboard 幾好樣
作者: hyoma 時間: 2014-7-16 14:45
$48 RMB一套又好似幾抵喔
作者: hyoma 時間: 2014-7-16 14:57
本帖最後由 hyoma 於 2014-7-16 14:58 編輯
一套$48人仔包唔包運費,唔包又幾多錢啊
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-16 14:59
包埋

作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-16 15:01
我岩岩睇42
作者: hyoma 時間: 2014-7-16 15:09
系唔系香港運費都保埋
作者: hkjake 時間: 2014-7-16 15:12
我都上去睇緊
我見深之都,同高登果D都要1千幾百
抵玩
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-16 15:22
一定唔包啦
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-16 15:23
記得叫賣家包多兩層包裝
作者: hyoma 時間: 2014-7-16 15:26
咁香港既運費系幾多錢啊
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-16 15:28
我用集運到港自取,買左7件貨加埋19蚊人仔
用pps過數,港紙24.xx
作者: hyoma 時間: 2014-7-16 15:46
thanks ching
作者: db3 時間: 2014-7-16 16:16
望落真係唔錯喎, 仲有得轉色, 買套粗用都抵, 尋日落新高登睇一套背光 keyboard 跟 mouse 最平都要舊半, RMB48 包運費真係抵, 就算玩壞都唔肉亦,
作者: speed 時間: 2014-7-16 16:36
果牌子名好笑, 優想, "休想"
作者: tda1521 時間: 2014-7-16 17:39
回覆 12# 活力寶蹄
真係好底,順便問下,,用咩集運
作者: Joeysin 時間: 2014-7-16 21:20
回復 6 #活力寶蹄
我剛訂咗
via HKEPC Reader for Android
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-17 08:54
神州
作者: Ricky_ston 時間: 2014-7-17 10:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbqaaq 時間: 2014-7-17 11:36
一千幾百果d 係機械軸, 你咁樣拎黎比真係....
作者: hkjake 時間: 2014-7-17 14:06
回覆 20# bbqaaq
我都知一分錢一分貨,對於我呢D 720P同1080P都分唔到O既人,有發光已經OK
即係 係思域車頭貼法拉利隻馬上去比我已經OK
作者: monsterz 時間: 2014-7-17 14:47
呢個價錢我驚佢好快壞
作者: chaosming 時間: 2014-7-17 16:00
拎黎笑下,玩下都抵 :)
一餐飯價錢
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-17 19:04
發光好有用,熄晒燈果陣唔使特登又開燈打字,而且呢隻可以較光暗同無光
作者: Ricky_ston 時間: 2014-7-17 19:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kknghk 時間: 2014-7-18 18:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-18 19:15
未聽過KB可連wifi
作者: CMZ 時間: 2014-7-19 17:02
睇埋左下角仲正, "原裝正品" "休想"
方向鍵亮度有三級?
mouse dpi 係 1000/1600/600 唔知係點轉㗎呢? 600>1600>1000>600...?
最頂癮梗係: 全角度七彩慢閃呼吸燈
支持開箱
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-20 02:16
Fn+方向建,可控三級光暗
作者: kknghk 時間: 2014-7-20 17:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nosmas 時間: 2014-7-21 21:12
冇link 都去到3版

作者: 3kingdom2 時間: 2014-7-21 21:17
48蚊...High tea都要啦...平哦
作者: MOD32 時間: 2014-7-22 09:49
平到震, 訂多套做 SPARE 都抵
作者: db3 時間: 2014-7-22 10:46
http://detail.tmall.com/item.htm ... &id=39155836604
作者: touch-9 時間: 2014-7-22 10:57
有無啲有埋輸入法?
作者: kiting110 時間: 2014-7-22 13:45
抵喎
作者: 98a 時間: 2014-7-22 13:57
抵到咁。。。
不過,我試過D 膠質好薄好差; Keyboard 個 cutting 又界手; 同埋 LED 背光好弱; 仲要近百 RMB...
via HKEPC Reader for Android
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-22 22:43
呢隻唔界手,有三級光度,用左成個星期,覺得賺左
作者: lemoncall 時間: 2014-7-24 09:53
認真的嗎??20蚊一個月貨仔產品 改改外觀
會按按下沒有反應 仲可能打到手痛。
膠很多用大陸環保膠 即係垃圾膠 有毒物料打成原材料出來再造
顏料水銀,甲醛,超標被身體吸收。
有可能基本ISO標準都未到產品
認真的嗎 。。。。哈 講呢d
機械鍵盤 滑鼠
作者: lemoncall 時間: 2014-7-24 10:01
回復 39 #lemoncall
很多國家掉垃圾都要另外付費
日本 韓國 鍵盤 掉棄要收大約20元港幣
中國真係垃圾製造國 除了錢之外 根本上連丁點環保意識都沒有 怒
機械鍵盤 滑鼠
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-24 13:24
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-24 13:31
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: lemoncall 時間: 2014-7-25 23:10
回覆 41# 活力寶蹄
真心講句. 對身體對家人都好 勿貪平買那些所謂Gaming 產品. 生產 製造見得太多黑野. 過來人講2句. 我明白的.
作者: kcso1 時間: 2014-7-25 23:25
師兄比條link我可以嗎
作者: kong1234 時間: 2014-7-26 08:47
好核突
作者: Ricky_ston 時間: 2014-7-26 10:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 80后一代 時間: 2014-7-26 15:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arthur8523 時間: 2014-7-26 16:02
本帖最後由 arthur8523 於 2017-6-12 00:03 編輯
已刪除
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-27 02:31
回覆 43# lemoncall
係啦,呢度只係比玩機械臂開箱,平野就唔太好!
貴野先無毒
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-27 02:33
唔好話我害人買垃圾喎,呢隻咁平唔係機械臂黎
我怕住豪宅D人唔likehttp://detail.tmall.com/item.htm ... &_u=rvt56kuecde
作者: s.friday1004 時間: 2014-7-27 09:58
人地都講晒個牌子啦, 仲有埋圖, 咁懶唔自己搵真係...
作者: s.friday1004 時間: 2014-7-27 10:00
師兄, 咁果D無標gaming 既產品呢?
作者: Ricky_ston 時間: 2014-7-27 12:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lemoncall 時間: 2014-7-27 13:58
回復 52 #s.friday1004
行外人又真係好難分到 做生意講求質量的 要對得著客戶 見到講一下 沒有標準 不應該賣的
機械鍵盤 滑鼠
作者: arthur8523 時間: 2014-7-27 20:00
本帖最後由 arthur8523 於 2017-6-12 00:03 編輯
已刪除
作者: mclsam 時間: 2014-7-27 22:20
有冇師兄淘過HEADSET?我都想平平地淘1個,
大家有冇推介?THX
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-28 04:04
笑死我了
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-28 04:05
怕唔怕比人話有膠毒先,因為用膠做,唔過千都有毒
作者: lemoncall 時間: 2014-7-28 10:58
回復 57 #活力寶蹄
都係建議大家勿貪便宜 製造更多垃圾 增加香港堆填壓力
機械鍵盤 滑鼠
作者: db3 時間: 2014-7-28 11:01
原來呢套平價背光 keyboard, mouse 係 yahxx 都有人賣, 個名都好霸氣, "超神三色轉換電競鍵盤套裝", 不過索價 $220,
作者: lemoncall 時間: 2014-7-28 11:40
回復 60 #db3
有些人手指脫皮 濕疹 等皮膚敏感等原因都是這樣 背光鍵帽不同於沒有背光
沒有背光 主要由ABS 膠壓制而成 再雷射刻劃
背光鍵帽 要噴上多達4次快乾油處理 合格標準鍵帽唔平。或者表面再加光油處理 掉色會被皮膚吸收或者飲食接觸食落肚
如果價錢也不能分判到就無計 或者買出口品牌 因為要符合當地美國 德國法律 唔會太亂來。
機械鍵盤 滑鼠
作者: Ricky_ston 時間: 2014-7-28 12:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: db3 時間: 2014-7-28 12:31
去 yahxx search 個霸氣名就搵到, 或者 search 滑鼠第一版都可以見到
回覆 62# Ricky_ston
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-28 22:44
係啦,去出街食幾十蚊都係垃圾,有毒的,食過千先係人食
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-28 22:45
作者: mclsam 時間: 2014-7-29 19:20
你有冇試過淘先?咁你可唔可以推介一款比我, 因為我冇所謂
作者: raisin 時間: 2014-7-29 19:40
本帖最後由 raisin 於 2014-7-29 19:41 編輯
樓主完全get唔到意思?
1. 大陸粗製濫造既keyboard/mouse用的膠, 唔符合環保標準, 丟棄時比正常產品較不環保
2. 大陸粗製濫造既keyboard/mouse易壞, 所以丟棄頻都高D
3. 所以係唔環保+唔環保, 為左香港環境著想, 就唔好買咁多/鼓勵咁多人買啦
4. 仲有D唔合規格既製造方法, 可能會令有毒物質走入人體, 有得揀你會唔會想要呢? 仲有D體質較差既人會對呢D野較敏感...
當然有D人為左慳返幾餐飯都要唔環保+對自己身體唔好 (或者無視之), 當然係個人選擇... 不過此風不可長
作者: crt1234 時間: 2014-7-29 21:24
鍵盤+滑鼠套裝
六七十蚊港紙可以買到之餘仲要符合環保標準
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-7-30 02:16
以我所知有D人自己網上賣緊貴野,見到有人推介平野,所以不斷河蟹吧
既然覺得平野就有毒,貴野就無毒,你唔拎兩套野去化驗
作者: 林洋2 時間: 2014-7-30 04:41
我都買左個18蚊包大陸郵,平靚正
好過係香港想搵個有線正正常常既鍵盤都難
作者: raisin 時間: 2014-7-30 09:23
lemoncall係Linke人... 眾所周知吧... @@ 不過如果只係因為咁你就當佢係 "宣傳機器" 就唔係咁好, 佢講D野好多時都幾中肯既, 唔會hardsell你要最貴果D (當然同呢度好多人一樣, 都係 "機械臂向"...)
anyway大家有唔同要求, 正如"垃圾食物"同"有機食物"都大有市場, 咁唔通食開有機食物推廣一下"有機食物"既好處, 講下"垃圾食物" 有幾差都有問題? XD 咁又唔代表你一定接受, 掉返轉頭你話"垃圾食物"一D問題都無, 因為 "有機食物" 其實都係呃錢垃圾 , 都無人可以阻止你
至於你話有D人俾得咁多錢食 "有機食物", 不如去 "高級餐廳" 食, 係捉錯重點啦
另外, 樓主開箱值得加分喎
作者: jason436 時間: 2014-8-1 01:25
其實唔係個個都有錢買幾百蚊個keyboard同mouse.
當然都可以只用大牌又平既野。
但有時候見到又平又靚就會想買,真係會無視有無毒,當然一摸就敏感就無野好講。
可能e d就係我既窮人快樂。
btw 支持又平又靚既開箱。其實睇完開箱,買唔買咁個人識自己諗。
作者: arthur8523 時間: 2014-8-1 22:09
本帖最後由 arthur8523 於 2017-6-12 00:03 編輯
已刪除
作者: lemoncall 時間: 2014-8-1 22:39
當係我不對~~ 人地開開心心開箱 我就係度 多多意見.
前排幫人做個OEM 鍵盤 因質量問題比人退貨 對大陸廠商睇少幾眼都唔掂. 谷到一肚氣. 貨不對瓣.
作者: richardXD 時間: 2014-8-2 18:57
有無邊啲好推介, 買唔起300-400蚊一個滑鼠, 有無啲200蚊內用過好用, 淘寶都得
作者: ridickidonky 時間: 2014-8-2 19:55
你冇錯喎師兄, 見你個意見都叫中肯呀
其實我睇到呢set唔知咩之後反應同你差唔多
不過我就冇留意見, 就係怕有人會反應咁大
善意提醒, 好多時都會有人好人當賊扮, 人地會當你笑佢窮
再諗深一層, 人地用得 happy, 由佢keep 住 happy算啦
用到壞都係區區 $48
作者: billyck2 時間: 2014-8-2 20:01
大陸鍵盤係好平,我都用緊隻2舊人仔有找既青軸,最大問題係好多人都唔識盲打
呢類鍵盤係冇中文倉頡字首,(唔好講有鍵帽換,套鍵帽貴過本體)同個仔講買隻比你好冇?佢都耍手檸頭情願用隻香港買百幾蚊隻既雞盤,貪佢有字首可以睇
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-8-3 19:07
講平野要小心D,會被投訴

除非你係現實有幫人整過野
作者: CMZ 時間: 2014-8-3 20:41
呢個世界有樣野叫"貼紙"㗎
咁當然鐘唔鐘意貼又係另一回事
作者: raisin 時間: 2014-8-4 09:51
有做維修既人講佢D維修經驗你聽, 你唔領情咪算囉
講到佢想害你咁又何必呢作者: 活力寶蹄 時間: 2014-8-4 15:12
唔知你講乜,對一對題好!
我講平野,若果你o岩既咪表達一下,唔o岩既都寫明不喜勿入
就係咁多
作者: raisin 時間: 2014-8-4 15:18
唉, 你鍾意啦
有時平野好襟用, 又未必有毒, 恭喜師兄入手好物
作者: barickcyli 時間: 2014-8-4 18:33
讚好,見到個樣我唔會用
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-8-4 18:39
好唔好樣無咩問題,又唔係揀女
我主要係發光
作者: bbqaaq 時間: 2014-8-4 19:01
本帖最後由 bbqaaq 於 2014-8-4 19:11 編輯
講真, 用平又好用貴又好, 我都唔多想願意去評價lu
因為, 呢d 都係大家既自由
樓主幾位亂插lemoncall果幾位, 相信你地唔知lemon哥真係行內人黎
所以先會亂串番佢, 人地都係好心講事實, 大陸既野幾多黑暗野你問心你報紙見得少?
你寧可信d 18+1 大陸廠都唔信一個見慣見熟既人講既野?
真心睇唔過樓上幾位咁樣串lemon哥先出句聲
講咁多, 都係想你尊重番lemon 哥既好心提醒
再補充:
冇人話平=垃圾, 但正常有dd 牌子或者有保證d既貨, 正常平都唔會平成咁
一分錢一分貨, 呢句野講左廿九幾年, 你覺得咁都會死錯人?
logitech 低價品, 其實都係<200$, 但起碼都會叫有d 信心保證
咁150$左右你都話我地其實河蟹你叫要你買"貴野", 咁我都無話可說
作者: 活力寶蹄 時間: 2014-8-4 23:02
即係咁,佢係乜水我本身真係唔知,近兩日收到消息話佢係深水步有檔野
佢賣D野貴唔貴過人我又唔想知,就算我用貴野不過睇完都唔會幫襯
另外,平野係咪等於有毒,貴野就無毒個定義你點得來?
一係你就買返黎拎件貨去驗,等大家心息!
我開箱只係分享買到平野又好用,
深水步黃金都好多幾十蚊套kb加mouse,仲要有無線,你唔去人地鋪頭話有毒?
你地推介用一千幾百隻mouse野我又唔會阻你地
係唔係epc文化,文書機要i7加16GB RAM?
作者: raisin 時間: 2014-8-5 09:18
一個唔尊重人既人, 你點講佢佢都係唔會尊重人... 所以算啦~ 唔贊成佢就唔好入黎嘛, 呢度一言堂來的...
總之都係恭喜樓主入手平價發光物體~
作者: ridickidonky 時間: 2014-8-5 10:13
本帖最後由 wayneho000 於 2014-8-5 10:15 編輯
用左咁耐, 壞左未?
(我冇賣野)
作者: bbqaaq 時間: 2014-8-5 10:58
本帖最後由 bbqaaq 於 2014-8-5 11:00 編輯
冇野既, 係epc都習慣左
早排先見到呢d 人, 係另一區
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
作者: raisin 時間: 2014-8-5 11:05
開口埋口話人D平野有毒, 你咁醒, 不如比D意見人仲實際過你係到扮哂野
同埋你講少D廢話啦, 人地第一句就話不喜平野勿進, 人地就梗係唔玩貴野先黎開箱平野. 人地開乜箱都未了解就扮哂勁話人D平野有毒...救命

作者: ridickidonky 時間: 2014-8-5 11:13
師兄, 呢個極品喎
作者: ja8 時間: 2014-8-5 12:50
X 2
作者: rabi 時間: 2014-8-8 09:53
本帖最後由 rabi 於 2014-8-9 10:59 編輯
一分錢,一分貨,十分錢,二分貨。
作者: 541023 時間: 2014-8-8 11:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 541023 時間: 2014-8-8 11:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DEderek 時間: 2014-8-8 16:54
48蚊人仔有兩樣野,正到爆
via HKEPC Reader for Android
作者: jacky1d01 時間: 2014-8-8 17:18
26蚊淘左個6鍵發光滑鼠
真心唔錯
via HKEPC Reader for Android
作者: heihei129 時間: 2014-8-9 17:59
有D興趣 介唔介意 密個店名
作者: 541023 時間: 2014-8-9 19:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcso1 時間: 2014-8-9 19:25
回覆 97# jacky1d01
咁平師兄從儵link我


