Board logo

標題: [操作疑難] Orico DCP-4S一問 [打印本頁]

作者: 62331255    時間: 2014-7-11 11:49     標題: Orico DCP-4S一問

有冇師兄用DCP-4S插第3部機入去叉係叉唔到?
同埋有冇試過叉過夜等於冇叉過?
作者: thomasckau    時間: 2014-7-11 14:15

一次過叉4個都試過, 冇問題, 但叉過夜就冇試過啦,因為放係公司用
作者: 62331255    時間: 2014-7-16 10:35

長時間叉都係得0.03A





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2