Board logo

標題: [測試] Uniross還出Hybrio充電池嗎?勁耐用! [打印本頁]

作者: tamp    時間: 2014-5-16 00:09     標題: Uniross還出Hybrio充電池嗎?勁耐用!

本帖最後由 tamp 於 2014-5-16 00:12 編輯

以前買落uniross 2100mah 充電池,以為無特別,但只放一粒落指針掛鐘,三個月仍然有電,很準時。
同一個鐘,曾經用Camelion 2500 Always Ready 充電池,不用一個多月便停止運作,點解會咁?

作者: Pennylau    時間: 2014-5-18 22:51

但係會漏電電池水,所以冇再買啦~
作者: 酸到暈    時間: 2014-5-20 15:15

但係會漏電電池水,所以冇再買啦~
Pennylau 發表於 2014-5-18 22:51



    义電都會漏電池水?
作者: Pennylau    時間: 2014-5-20 16:34

义電都會漏電池水?
酸到暈 發表於 2014-5-20 15:15

Yes, 因為佢唔係鋰電
作者: C_Law    時間: 2014-5-20 17:27

以前買落uniross 2100mah 充電池,以為無特別,但只放一粒落指針掛鐘,三個月仍然有電,很準時。
同一個鐘 ...
tamp 發表於 2014/5/16 00:09


不宜用充電。

一般行針鐘會將粒電搾乾搾淨先至會罷工,對一次性的炭/鹼性電就無所謂,用充電的話,過份放電會大幅減低粒電的可再充次數。
作者: tamp    時間: 2014-5-21 01:58

明白,但用一次性電池比較不環保,最多我見用幾個月,便換另一粒充電。



(Sent from HKEPC Pro iPhone app)
作者: KinChungE    時間: 2014-5-21 03:18

不宜用充電。

一般行針鐘會將粒電搾乾搾淨先至會罷工,對一次性的炭/鹼性電就無所謂,用充電的話,過份 ...
C_Law 發表於 2014-5-20 17:27


過份放電會大幅減低粒電的可再充次數 <-- 只適用於鋰電池

市面上既AA/AAA充電池, 唔係Ni-Mh就係Ni-Cd
以上兩者都係完全放電後再叉先發揮最大效能, 反如老化得仲慢
作者: C_Law    時間: 2014-5-21 06:14

過份放電會大幅減低粒電的可再充次數 <-- 只適用於鋰電池

市面上既AA/AAA充電池, 唔係Ni-Mh就係Ni-Cd
以上兩者都係完全放電後再叉先發揮最大效能, 反如老化得仲慢
KinChungE 發表於 2014/5/21 03:18


不過完全放電同過份放電係兩回事。

1.2V 充電池放電到 1.0 甚至 0.9 或者都還 OK,再繼續放就會傷電。好多小電器可能根本無預人用充電,計設上係要將粒電一點一滴扯到盡,用充電的話隨時變過份放電。以前有隻用 2xAAA 的無線 Mouse,初時無為意電壓,但用了幾個月就留意到兩粒電由原本充一次電可以用約三個星期,明顯下降到只能用到兩星期,而且充一次電的可用日子是持續下降,用到兩年後,充一次電只捱到 3~4 日!終於頂不順要換過兩粒新充電。不過最後幾次用兩粒舊電時有度過,剛充滿是每粒接近 1.3V,好似是正常,但用到隻 Mouse 罷工時即刻拆電出來度,每粒 0.7V 都無。後來兩粒新充電,心諗以前新充電可用三星期,保險小小,換新電後只用兩星期,為方便記日子就每逢初一十五(不過係西曆計)就充電,結果用了兩年幾,都未試過輪到下次充電之前就無電。
作者: tamp    時間: 2014-5-21 09:06

講開鋰電,公司有同事部Lenovo 手提電腦長放家中,無開兩年,電池無晒電,死咗!
第一次聽鋰電差唔起。

(Sent from HKEPC Pro iPhone app)
作者: alexngai    時間: 2014-5-21 09:46

呢D低耗電產品應該搵D低自放既電池,例如Sanyo Eneloop。
作者: ricky818    時間: 2014-5-21 09:53

本帖最後由 ricky818 於 2014-5-21 09:56 編輯
呢D低耗電產品應該搵D低自放既電池,例如Sanyo Eneloop。
alexngai 發表於 2014-5-21 09:46


絶對贊同, 小弟鬚刨每日用得幾分鐘, 擺既時間多過用
用開eneloop, 差唔多每半年先要拎個封晒塵既叉座出來叉

低耗電mouse又係咁(m705), eneloop每半年叉一次(因為無入晒兩粒電)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2