Board logo

標題: 買Razer Orbweaver好唔好? [打印本頁]

作者: st000    時間: 2014-3-31 20:52     標題: 買Razer Orbweaver好唔好?

砌完部腦想打機  個人唔太鍾意用keyboard
有冇ching有用過 可以介紹下
or 有冇其他野推薦代替?
作者: henryFakesmile    時間: 2014-3-31 22:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ridickidonky    時間: 2014-4-1 00:21

等新key 版先好買
作者: Turboaftershave    時間: 2014-4-1 00:38

本帖最後由 Turboaftershave 於 2014-4-1 00:41 編輯

用過belkin n52TE一陣就放左:
1) 手指短,左上角d key難按到,最底個行d key都系難按
2) 把手手型吾太舒服,會累
3) Orbweaver用青軸應該不錯,斷落分明,相反薄膜差d,尤其方向桿和姆指底鍵按感好差下

真系要fit手型和熟習先好買
作者: cheuk3    時間: 2014-4-6 20:35

我用緊 都唔錯 不過諗住換
作者: Mr.Tatsuya    時間: 2014-4-7 13:14

佢D滑鼠真係幾好...用緊
作者: odenniso    時間: 2014-4-7 14:26

上星期係2KF 買左, 好正! 舒服過用KB

不過岩岩行膠登見到 $*(( only....... 唉, 衰心急
作者: grxgr    時間: 2014-4-13 15:54

上星期係2KF 買左, 好正! 舒服過用KB

不過岩岩行膠登見到 $*(( only....... 唉, 衰心急 ...
odenniso 發表於 2014-4-7 14:26


膠登個隻一定D唔係Orbwwaver
一係Tartarus 一係Nostromo ,

回樓主,我都有用,當時玩FF14用,幾好用,多鍵好SETTING
不過近排無打機,擺埋一邊封塵,因為唔係無線,所以好多限制><我用緊KEYBOARD係無線,所以習慣用返KEYBOARD做野
作者: 必殺技    時間: 2014-4-13 20:46

得廿粒制會唔會唔夠用
作者: hardmankam    時間: 2014-4-17 13:03

好用


作者: tungfai2000    時間: 2014-4-17 16:07

Razer D野都吾錯,起碼好過logitxxh





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2