作者: alanwong912 時間: 2014-2-8 14:30 標題: 求耳機推介
本帖最後由 alanwong912 於 2014-2-8 14:53 編輯
用緊ge KAVE 5.1 但佢斷開左
想睇下有咩耳機介紹? 會同人 SKYPE , 打機 睇戲 , 少聽歌
Sound Card: Creative Sound Blaster Recon3D Fatal1ty Champion
有諗過PC 360 但會唔會重? 而且無冇5.1 ..
以下圖片可能令人不安

死狀恐怖
其實KAVE 5.1 用咁耐都幾滿意 唯一不足係較重
作者: wkg0724 時間: 2014-2-8 21:25
本帖最後由 wkg0724 於 2014-2-8 21:26 編輯
PC360 一定唔會重過kave- -...
[利申: 用緊roccat kave ~ 等緊PC360(已訂)]
作者: CMZ 時間: 2014-2-9 12:17
樓主用咗幾耐可以用到斷開?
真5.1嘅話可以睇睇 TRIITON PRO, 新出仲有黑色/紅色
作者: funnly 時間: 2014-2-9 15:41
我自己用梗PC363D, 感覺良好,聽歌 睇戲打機都得, 睇戲打機開返7.1 就OK
作者: 勁秋俠 時間: 2014-2-9 15:49
我自己用PC360,睇戲,打機都好得
但聽歌真係無乜BASS
如果你想做到3方都做到,PC360真係唔錯
不過我隻PC360未煲過
作者: 勁秋俠 時間: 2014-2-9 15:52
PC360真係唔重
不過我個頭大,初頭帶會唔舒服
慢慢會習慣
作者: alanwong912 時間: 2014-2-9 15:59
本帖最後由 alanwong912 於 2014-2-9 16:03 編輯
回復 2# wkg0724
kave 5.1 真係好重.. 360 訂銀?
回復 3# CMZ
其實年幾..
佢本身就凵, 拉一拉就GG左回復 4# funnly
同PC 360 有咩大分別? 我應該會買呢2隻其中一隻
作者: wkg0724 時間: 2014-2-9 16:00
好多人都話其實用stereo headset 同用5.1 headset 定位無咩分別 ~~~
同埋PC360 好似話有搵CS1.6 D高手做代言 定位應該唔會差
作者: 勁秋俠 時間: 2014-2-9 16:03
回復 8# wkg0724
打CS1.6真係可以全埸都知道人地既腳步聲,或者位置
但打BF4就無咁準,始終個埸太大
作者: 勁秋俠 時間: 2014-2-9 16:07
回復 7# alanwong912
PC363D即係360再加張聲卡,模擬7.1效果
香港幾難有得買,要起美國訂
PC360無聲卡,但樓主有聲卡,根本唔洗唸係PC360無錯
當然PC360只係2.1,不過我唸你唔會用黎只係打機
作者: alanwong912 時間: 2014-2-9 16:07
咁多Ching 都推pc 360, 我諗應該係買佢
但pc 363d會唔會好佢好多?
仲有就係想知會唔會晒左張sound card/ 令到張sound card 用唔著
作者: wkg0724 時間: 2014-2-9 16:11
我已經買左張asus DGX黎準備lol [D人話已經夠PC360用]
作者: 勁秋俠 時間: 2014-2-9 16:11
回復 11# alanwong912
不過PC360算係貴
但能夠做到聽歌,睇戲,打機都得又真係好少
咁好難怪好多人推呢隻
作者: wkg0724 時間: 2014-2-9 16:13
363D D外國佬話係for 無sound卡 D人用 [但係貴成千銀 :(]
我係amazon個到訂 (之前有20% off)
香港我見到都要$1600-$1800 銀
我用埋托運應該都係$1400-$1500銀 [amazon要俾tax 唔計tax $1300多少少就得]
作者: 勁秋俠 時間: 2014-2-9 16:15
回復 12# wkg0724
應該都夠
for打機黎講
作者: 勁秋俠 時間: 2014-2-9 16:23
本帖最後由 勁秋俠 於 2014-2-9 16:24 編輯
PC360
聽歌:如果你唔係要重低音果種音質,呢隻真係好岩
清加定位清楚,我自己平時返工放工聽開215,比起215聽既細節仲多
但無乜感情
睇戲:清同震撼,當然你要有5.1或者7.1既效果就另計
由於係開放式,個音埸唔錯
我張聲卡係老虎卡.起360 5.1,7.1對我都係用唔著
打機:定位同真係好清
人地起邊度開火都聽得好清楚
不過定位清楚到知道邊個位置,我就唔係太覺
可能部耳機未用得耐,先10個鍾
加上我張聲卡唔係for打機專用
作者: wkg0724 時間: 2014-2-9 16:40
<---正正就係唔太要重低音個D人 haha
作者: alanwong912 時間: 2014-2-9 16:50
回復 14# wkg0724
都幾抵
363d 太貴了 不考慮
作者: wkg0724 時間: 2014-2-9 17:31
E家無折lu...
$187.99 USD [未計tax] 再加埋運我諗同係香港買差唔多
作者: alanwong912 時間: 2014-2-9 22:29
回復 10# 勁秋俠
其實我已經冇再玩BF3 了, 所以5.1 對我唔係好重要~~~

見到呢隻耳機架好似幾正 唔知邊到有得買
作者: wkg0724 時間: 2014-2-9 23:55
http://www.amazon.com/Sennheiser ... ref=pd_bxgy_e_img_y
百幾蚊 lol

