Board logo

標題: [操作疑難] vga ---> dvi 轉頭 [打印本頁]

作者: BOSCO88    時間: 2014-1-16 10:05     標題: vga ---> dvi 轉頭

本帖最後由 BOSCO88 於 2014-1-16 10:06 編輯

請問

monitor 只有 vga 頭
底板有 vga/dvi/hdmi 頭

懷疑 底板的vga 頭有問題,時得時唔得
如買vga ---> dvi 轉頭
monitor 的 vga 頭 駁去 轉頭 ,轉頭 再駁回 底板dvi 頭

如monitor vga 頭 和 底板的 dvi 正常沒問題
這樣用轉頭 work 不 work  ?
有沒有師兄試過 ?
xxxx.jpg

圖片附件: xxxx.jpg (2014-1-16 10:05, 49.39 KB) / 下載次數 28
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1628605&k=c230f2f0a296791686477ed57ad5ff74&t=1782197336&sid=XGHVN3RLCH


作者: kenleung369    時間: 2014-1-16 11:31

屋企有兩個,完全無問題
作者: shingzhk    時間: 2014-1-16 11:35

DVI有3種, 如果底板本身既DVI唔support analog, 就點搞都冇用
作者: BOSCO88    時間: 2014-1-16 12:24

DVI有3種, 如果底板本身既DVI唔support analog, 就點搞都冇用
shingzhk 發表於 2014-1-16 11:35



請問點分呢 ?
作者: BOSCO88    時間: 2014-1-16 12:28

說明書寫叫  dvi-d port
作者: BOSCO88    時間: 2014-1-16 13:23

本帖最後由 BOSCO88 於 2014-1-16 13:26 編輯
屋企有兩個,完全無問題
kenleung369 發表於 2014-1-16 11:31


除3x8 個孔外
打橫最寬那個是不是要有4 支圍住佢  那種
我見有種只有中間打橫金屬片,沒四支,即上圖
請問你是那一種 ?
T2V9ddXaxMXXXXXXXX_!!215154229.jpg

圖片附件: T2V9ddXaxMXXXXXXXX_!!215154229.jpg (2014-1-16 13:26, 71.82 KB) / 下載次數 16
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1628642&k=1b463f55350c144377a2cc3df6564c4a&t=1782197336&sid=XGHVN3RLCH


作者: ncmm    時間: 2014-1-16 14:26

說明書寫叫  dvi-d port
BOSCO88 發表於 2014-1-16 12:28



DVI-D 唔得, 一定要DVI﹣I同DVI﹣A先得.
作者: KinChungE    時間: 2014-1-16 14:46

onboard dvi大部份都係dvi-d, 不能用轉頭轉VGA
作者: BOSCO88    時間: 2014-1-16 16:43


作者: bnbn12    時間: 2014-1-24 16:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2