作者: BOSCO88 時間: 2014-1-16 10:05 標題: vga ---> dvi 轉頭
本帖最後由 BOSCO88 於 2014-1-16 10:06 編輯
請問
monitor 只有 vga 頭
底板有 vga/dvi/hdmi 頭
懷疑 底板的vga 頭有問題,時得時唔得
如買vga ---> dvi 轉頭
monitor 的 vga 頭 駁去 轉頭 ,轉頭 再駁回 底板dvi 頭
如monitor vga 頭 和 底板的 dvi 正常沒問題
這樣用轉頭 work 不 work ?
有沒有師兄試過 ?
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1628605&k=c230f2f0a296791686477ed57ad5ff74&t=1782197336&sid=XGHVN3RLCH

作者: kenleung369 時間: 2014-1-16 11:31
屋企有兩個,完全無問題
作者: shingzhk 時間: 2014-1-16 11:35
DVI有3種, 如果底板本身既DVI唔support analog, 就點搞都冇用
作者: BOSCO88 時間: 2014-1-16 12:24
請問點分呢 ?
作者: BOSCO88 時間: 2014-1-16 12:28
說明書寫叫 dvi-d port
作者: BOSCO88 時間: 2014-1-16 13:23
本帖最後由 BOSCO88 於 2014-1-16 13:26 編輯
除3x8 個孔外
打橫最寬那個是不是要有4 支圍住佢 那種
我見有種只有中間打橫金屬片,沒四支,即上圖
請問你是那一種 ?
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1628642&k=1b463f55350c144377a2cc3df6564c4a&t=1782197336&sid=XGHVN3RLCH

作者: ncmm 時間: 2014-1-16 14:26
DVI-D 唔得, 一定要DVI﹣I同DVI﹣A先得.
作者: KinChungE 時間: 2014-1-16 14:46
onboard dvi大部份都係dvi-d, 不能用轉頭轉VGA
作者: BOSCO88 時間: 2014-1-16 16:43




作者: bnbn12 時間: 2014-1-24 16:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


