Board logo

標題: [開箱] ]Boxing Day 之Fuji Xerox M215FW開箱 [打印本頁]

作者: Osiris_Marx    時間: 2013-12-26 20:59     標題: ]Boxing Day 之Fuji Xerox M215FW開箱

本帖最後由 Osiris_Marx 於 2013-12-27 21:04 編輯

小弟部INK PRINT上個月死左
到近排先搵岩機同有時間買
由於要多合一同無線PRINT
所以買左呢部
入手價!#**,本來!$**不過用C9講價術減100

去圖
個箱有係超大
拎番黎真係死得人



飛左無聊開箱動作

跟機有幾樣野:電源,FAX,電腦(說明書,碟無視)


不過跟機FAX線好伏,兩面都係呢隻頭,


好彩我有舊機條線


直接睇主角:M215FW


入PAPER要係下面入,凸左出黎,好怕會整爛


都係標準有個架可以頂住D PAPER(可調整長度)


再加多個蓋防塵整壞部機(其實整壞D咩 )


上面出紙口有個架防飛紙,不過就短左少少


比起舊果部,呢部最好就係個COVER(係咪咁叫?)
個較位好似油壓咁,唔怕拍落黎拍壞部機


最後係個LCD(黑白)可以發光,岩曬唔係光時用(張圖打側左)
E張圖係未著燈


成品品質都唔錯,不過就冇圖

總結:
整體黎講唔錯,24張/分鐘
最正係無線PRINT,現在擺到離電腦超遠
而代用碳粉都有(原廠450,代用120 )
缺點係條FAX線頭唔相容同出紙架太短

多謝收看
再次多謝之前比意見既師兄
作者: CTH    時間: 2013-12-26 21:29

依個價錢有無線有FAX,抵喎!
作者: Osiris_Marx    時間: 2013-12-26 21:37

依個價錢有無線有FAX,抵喎!
CTH 發表於 2013-12-26 21:29



    係架
不過咁平唔知有冇咩地方縮左
都有D怕怕
作者: klxcan    時間: 2013-12-26 21:43

c hing,請問有冇睇過cm215fw幾錢或者可唔可以pm係邊度買?thx
作者: Osiris_Marx    時間: 2013-12-26 21:54

c hing,請問有冇睇過cm215fw幾錢或者可唔可以pm係邊度買?thx
klxcan 發表於 2013-12-26 21:43



    已PM
作者: klxcan    時間: 2013-12-26 21:55

已收到pm, thx.
作者: 14789    時間: 2013-12-26 23:39

$1,488 係 MSRP
梗係有價講

我十月買, $1,488, 包送貨
我做唔到網上登記保用 (冇呢個 model)
作者: 14789    時間: 2013-12-26 23:49

本帖最後由 14789 於 2013-12-26 23:51 編輯

回復 1# Osiris_Marx
電話線插位轉左好耐

個"防塵蓋"上面係 Manual Feed 入紙

啲掣唔好撳
作者: whyyyhk    時間: 2013-12-27 00:21

防塵蓋上面可以放第2隻size既紙print 例如print 信封/label個d方便好多
作者: yinng4980    時間: 2013-12-27 16:19

回復 1# Osiris_Marx


    支持開箱!
部機會唔會太大部?
作者: Osiris_Marx    時間: 2013-12-27 16:22

回復  Osiris_Marx


    支持開箱!
部機會唔會太大部?
yinng4980 發表於 2013-12-27 16:19

都幾大部下,所以要無線先可以擺出廳
電腦台已經唔夠位擺
作者: KinChungE    時間: 2013-12-28 01:39

fax頭唔相容, 係因為你屋企個牆身插座舊
新安裝果D全部都用哂RJ-11/RJ-45, 唔再用英式
作者: joecn    時間: 2013-12-29 14:09

謝謝介紹, 小的打算買Fuji xerox M255Z, 因支持andrioid列印...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2