標題: 其實NOTEBOOK 可唔可以用卓機款2.1,甚至5.1 既SPEAKER [打印本頁]
作者: alcc172517 時間: 2013-12-25 22:35 標題: 其實NOTEBOOK 可唔可以用卓機款2.1,甚至5.1 既SPEAKER
如題,NOTEBOOK 冇果啲5色插位,唔知可唔可以用果啲音質較好既SPEAKER. 用途主要聽歌,間唔中都會打機,睇戲
如果可以,唔知高手們有咩推介?? 500-1000 內,THX

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |