Board logo

標題: Ricoh SP C240DN color Laser printer [打印本頁]

作者: ericchan    時間: 2013-12-12 15:14     標題: Ricoh SP C240DN color Laser printer

大家覺得LI部買得過嗎 ? $999
作者: apig    時間: 2013-12-12 21:04

tonner 點計
作者: feilam2000    時間: 2013-12-13 14:52

要計下D炭粉幾錢, 買多兩次,隨時貴過部機。
作者: feilam2000    時間: 2013-12-13 14:52

另外要問下D TONNER 有冇得回收, 又可執多20-50。
作者: ericchan    時間: 2013-12-13 18:32

大家有冇推介邊部抵用?
作者: frechen2012    時間: 2013-12-13 20:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2013-12-13 20:45

我買過, 用哂套toner之後成部扔左
個人感覺: 好抵用, 黑白打印質素好好, 彩色就冇質素可言
作者: 炎冬    時間: 2013-12-13 21:01

我買過, 用哂套toner之後成部扔左
個人感覺: 好抵用, 黑白打印質素好好, 彩色就冇質素可言 ...
KinChungE 發表於 2013-12-13 20:45



    Ricoh的彩色好差嗎? 我公司都是用C420DN, 不過toner就會不會好貴下?
作者: KinChungE    時間: 2013-12-13 21:05

Ricoh的彩色好差嗎? 我公司都是用C420DN, 不過toner就會不會好貴下?
炎冬 發表於 2013-12-13 21:01


不是, 係C240DN差
我而家用緊C320DN, 好好多
作者: ivansze    時間: 2013-12-17 18:14

但啦...依家d color laser 鬼咁平... 但換一set toner…就等如兩部機價....~~ 要計清楚d數先





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2