標題: Ricoh SP C240DN color Laser printer [打印本頁]
作者: ericchan 時間: 2013-12-12 15:14 標題: Ricoh SP C240DN color Laser printer
大家覺得LI部買得過嗎 ? $999
作者: apig 時間: 2013-12-12 21:04
tonner 點計
作者: feilam2000 時間: 2013-12-13 14:52
要計下D炭粉幾錢, 買多兩次,隨時貴過部機。
作者: feilam2000 時間: 2013-12-13 14:52
另外要問下D TONNER 有冇得回收, 又可執多20-50。
作者: ericchan 時間: 2013-12-13 18:32
大家有冇推介邊部抵用?
作者: frechen2012 時間: 2013-12-13 20:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2013-12-13 20:45
我買過, 用哂套toner之後成部扔左
個人感覺: 好抵用, 黑白打印質素好好, 彩色就冇質素可言
作者: 炎冬 時間: 2013-12-13 21:01
Ricoh的彩色好差嗎? 我公司都是用C420DN, 不過toner就會不會好貴下?
作者: KinChungE 時間: 2013-12-13 21:05
不是, 係C240DN差
我而家用緊C320DN, 好好多
作者: ivansze 時間: 2013-12-17 18:14
但啦...依家d color laser 鬼咁平... 但換一set toner…就等如兩部機價....~~ 要計清楚d數先

