Board logo

標題: 我想隻 打機用耳機 [打印本頁]

作者: ioaoav    時間: 2013-10-17 18:25     標題: 我想隻 打機用耳機

各位師兄有冇推介 價錢 2000樓下都可以接受

我自本身睇岩左幾隻想大家比D意見 或者可以有更好可以大家傾下

哩個前排見佢出左新款elite 可以3.5mm Usb 起馬可以psv 同pc都用
http://steelseries.com/products/audio/steelseries-siberia-elite

哩個同事講話幾好但佢無用過 佢話 ps3 pc xbox都可以用上 而家見大約1800左右 creative做開sound卡唔知佢耳機得唔得
http://hk.creative.com/p/gaming- ... on3d-omega-wireless
作者: p1gp1g    時間: 2013-10-19 07:34

steelseries 幾靚仔
作者: raisin    時間: 2013-10-19 10:12

新版Siberia 同舊Siberia比似乎有好大改進, 舊棉厚咗, 用料好似靚咗, 仲有ANC... 唔知音質點同埋幾錢呢?

Creative果隻音質聽講係唔錯的, 但佢賣咁貴就係因為佢無線, 如無必要最好揀番隻有線啦
作者: microstart    時間: 2013-10-19 10:41

有$2000 貴d有
Astro A40 2013 外國好多人推
作者: benng1hk    時間: 2013-10-19 10:45

回復 1# ioaoav


    師兄買之前最好打上代理問下...
我見有D GAMING HEADSET 未必支援 XBOX + PS3
如果要用埋係PSV 上..最好有BLUETOOTH
作者: raisin    時間: 2013-10-19 10:47

btw 原來有$2000呢個budget
可以考慮Sennheiser PC360~ (或者新版PC363D, 但好似無得賣?)
係無USB soundcard 同埋模擬5.1/7.1, 但同價打機耳機中音質至強, 如果本身有另買soundcard就最好
作者: sasuke    時間: 2013-10-19 17:04

Sennheiser PC360 ($1850)從不後悔~
要打PS3/Xbox 就另外買多個 Turtle Beach Dss2($600)
作者: grxgr    時間: 2013-10-19 18:03

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2002000
樓主狗衝Recog3D不解釋
作者: mk.leo    時間: 2013-10-20 17:55

用緊羅技唔錯 又唔貴
作者: c_H    時間: 2013-10-21 00:17

本帖最後由 c_H 於 2013-10-21 00:20 編輯
Sennheiser PC360 ($1850)從不後悔~
要打PS3/Xbox 就另外買多個 Turtle Beach Dss2($600) ...
sasuke 發表於 2013-10-19 17:04


呢隻PC打機真係唔錯

Xbox Ps 既話會好多條線
作者: onehuman    時間: 2013-10-21 18:00

PC360堅正
而家用緊超舒服
1700$
作者: weihang980    時間: 2013-10-27 21:12

但係pc360係唔係做唔到定位??
作者: raisin    時間: 2013-10-28 11:23

但係pc360係唔係做唔到定位??
weihang980 發表於 27-10-2013 21:12


基本上2.1都有好好定位功能, 但實際上有幾大分別我就唔知... 唔知有無人比較過?
作者: benng1hk    時間: 2013-10-28 11:56

回復 8# grxgr


    師兄..你又SELL 你玩果隻牛牛...
之前睇過價..係唔係千4蚊?
作者: grxgr    時間: 2013-10-28 12:21

回復 14# benng1hk

咩牛牛,你QUOTE錯人???
作者: raisin    時間: 2013-10-28 12:23

回復  benng1hk

咩牛牛,你QUOTE錯人???
grxgr 發表於 28-10-2013 12:21


大耳牛?
作者: benng1hk    時間: 2013-10-28 12:56

回復 15# grxgr


    你睇返你原文D REPLY(你當佢USB MOUSE)
係CREATIVE 網唔係SHOW 千4蚊果隻?
另外..依D大隻HEADSET 我都會叫牛牛(樓上師兄答對了)
作者: grxgr    時間: 2013-10-28 13:06

回復  grxgr


    你睇返你原文D REPLY(你當佢USB MOUSE)
係CREATIVE 網唔係SHOW 千4蚊果隻?
另 ...
benng1hk 發表於 2013-10-28 12:56

係喎~覆過你XD
原來呢D叫牛牛~叫兔耳我會識,牛角真係一時諗唔到wwwwwww
呢款係千8至二千左右街價既
唔係tatic 3d個款,呢隻帶有usb sound card~可無線
不過我發現戴耐左會唔多舒服,會有夾耳感覺
作者: benng1hk    時間: 2013-10-28 13:13

回復 18# grxgr


        喔...
之前你都講過帶得耐會夾到痛...

不過..我想買4XX 果隻藍牙耳機..
唔知好唔好用

另外..樓主要咁多機支援到..你講果隻..PS3 XBOX ..都食到?
作者: dev.f    時間: 2013-10-28 13:14

我有少少想放siberia v2 frost blue lol
作者: grxgr    時間: 2013-10-28 13:23

回復  grxgr


        喔...
之前你都講過帶得耐會夾到痛...

不過..我想買4XX 果隻藍牙耳機..
唔 ...
benng1hk 發表於 2013-10-28 13:13

YES,佢支援埋digital-input,其實乜都食到咁制~   
其實PC 360都好,我見佢個耳窩咁鬼大(好似大過我個隻,應該可以包哂成隻耳,無咁易壓到耳痛)
但買PC360要再買張7.1SOUND咭先至有用~
作者: raisin    時間: 2013-10-28 13:30

YES,佢支援埋digital-input,其實乜都食到咁制~   
其實PC 360都好,我見佢個耳窩咁鬼大(好似大過我個隻,應 ...
grxgr 發表於 28-10-2013 13:23


PC360剩係用2.1都OK啦
買7.1做乜? 搵張有dolby headphone/EAX (模擬surround sound) 既2.1咪得囉
作者: benng1hk    時間: 2013-10-28 13:31

YES,佢支援埋digital-input,其實乜都食到咁制~   
其實PC 360都好,我見佢個耳窩咁鬼大(好似大過我個隻,應 ...
grxgr 發表於 2013-10-28 13:23



    咁佢較唔到鬆D?
作者: grxgr    時間: 2013-10-28 13:51

回復 23# benng1hk

咩叫鬆D...你都幾多火星語
作者: grxgr    時間: 2013-10-28 13:52

PC360剩係用2.1都OK啦
買7.1做乜? 搵張有dolby headphone/EAX (模擬surround sound) 既2.1咪得囉  ...
raisin 發表於 2013-10-28 13:30

我表錯意思,你o岩~正是模擬到既就OK~
作者: benng1hk    時間: 2013-10-28 14:12

回復 24# grxgr


    可能你誤會
咁佢唔到鬆D?
benng1hk 發表於 2013-10-28 13:31

正常出面牛牛有得較..
作者: raisin    時間: 2013-10-28 14:18

回復  grxgr


    可能你誤會

正常出面牛牛有得較..
benng1hk 發表於 28-10-2013 14:12


長短可以較, 但鬆緊好似少D
作者: grxgr    時間: 2013-10-28 14:19

回復  grxgr


    可能你誤會

正常出面牛牛有得較..
benng1hk 發表於 2013-10-28 14:12

哦,明了,你指有無得延伸,有就有,但鬆左就會易甩,因為重~
作者: grxgr    時間: 2013-10-28 14:25

長短可以較, 但鬆緊好似少D
raisin 發表於 2013-10-28 14:18


無錯~就係長短,不過左右就真係無啦
或者要自己買D海綿放係耳仔上邊少少,將道夾力卸係頭骨上先得><
作者: cheaphin    時間: 2013-10-28 15:22

Sennheiser PC360 用左1年感覺好好, 個MIC又好聲
作者: cheaphin    時間: 2013-10-28 15:24

Sennheiser PC360 ($1850)從不後悔~
要打PS3/Xbox 就另外買多個 Turtle Beach Dss2($600) ...
sasuke 發表於 2013-10-19 17:04



    Turtle Beach Dss2 係邊度買呀? 用完可以PC360駁去PS3?
作者: benng1hk    時間: 2013-10-28 17:08

回復 27# raisin


    長短唔等於可以較鬆D?
作者: benng1hk    時間: 2013-10-28 17:09

回復 28# grxgr


    搵係頂住佢咪得..
作者: sasuke    時間: 2013-10-28 22:52

Turtle Beach Dss2 係邊度買呀? 用完可以PC360駁去PS3?
cheaphin 發表於 2013-10-28 15:24


Turtle Beach Dss2 有光纖輸出,所以可以由PS3出,再接PC360
見過Linkx or 信和一樓電氣良X 有得賣
作者: Strike_Zero    時間: 2013-10-28 23:38

本帖最後由 Strike_Zero 於 2022-6-18 16:24 編輯

Del......
作者: cheaphin    時間: 2013-10-29 00:29

Turtle Beach Dss2 有光纖輸出,所以可以由PS3出,再接PC360
見過Linkx or 信和一樓電氣良X 有得賣 ...
sasuke 發表於 2013-10-28 22:52



    好呀thx~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2