作者: ioaoav 時間: 2013-10-17 18:25 標題: 我想隻 打機用耳機
我自本身睇岩左幾隻想大家比D意見 或者可以有更好可以大家傾下
哩個前排見佢出左新款elite 可以3.5mm Usb 起馬可以psv 同pc都用
http://steelseries.com/products/audio/steelseries-siberia-elite
哩個同事講話幾好但佢無用過 佢話 ps3 pc xbox都可以用上 而家見大約1800左右 creative做開sound卡唔知佢耳機得唔得

http://hk.creative.com/p/gaming- ... on3d-omega-wireless
作者: p1gp1g 時間: 2013-10-19 07:34
steelseries 幾靚仔
作者: raisin 時間: 2013-10-19 10:12
新版Siberia

Creative果隻音質聽講係唔錯的, 但佢賣咁貴就係因為佢無線, 如無必要最好揀番隻有線啦
作者: microstart 時間: 2013-10-19 10:41
有$2000 貴d有
Astro A40 2013 外國好多人推
作者: benng1hk 時間: 2013-10-19 10:45
回復 1# ioaoav
師兄買之前最好打上代理問下...
我見有D GAMING HEADSET 未必支援 XBOX + PS3
如果要用埋係PSV 上..最好有BLUETOOTH
作者: raisin 時間: 2013-10-19 10:47
btw 原來有$2000呢個budget
可以考慮Sennheiser PC360~ (或者新版PC363D, 但好似無得賣?)
係無USB soundcard 同埋模擬5.1/7.1, 但同價打機耳機中音質至強, 如果本身有另買soundcard就最好
作者: sasuke 時間: 2013-10-19 17:04
Sennheiser PC360 ($1850)從不後悔~
要打PS3/Xbox 就另外買多個 Turtle Beach Dss2($600)
作者: grxgr 時間: 2013-10-19 18:03
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2002000
樓主狗衝Recog3D不解釋
作者: mk.leo 時間: 2013-10-20 17:55
用緊羅技唔錯 又唔貴
作者: c_H 時間: 2013-10-21 00:17
本帖最後由 c_H 於 2013-10-21 00:20 編輯
Sennheiser PC360 ($1850)從不後悔~
要打PS3/Xbox 就另外買多個 Turtle Beach Dss2($600) ...
sasuke 發表於 2013-10-19 17:04
呢隻PC打機真係唔錯
Xbox Ps 既話會好多條線

作者: onehuman 時間: 2013-10-21 18:00
PC360堅正
而家用緊超舒服
1700$
作者: weihang980 時間: 2013-10-27 21:12
但係pc360係唔係做唔到定位??
作者: raisin 時間: 2013-10-28 11:23
基本上2.1都有好好定位功能, 但實際上有幾大分別我就唔知... 唔知有無人比較過?
作者: benng1hk 時間: 2013-10-28 11:56
回復 8# grxgr
師兄..你又SELL 你玩果隻牛牛...
之前睇過價..係唔係千4蚊?
作者: grxgr 時間: 2013-10-28 12:21
回復 14# benng1hk
咩牛牛,你QUOTE錯人???
作者: raisin 時間: 2013-10-28 12:23
大耳牛?
作者: benng1hk 時間: 2013-10-28 12:56
回復 15# grxgr
你睇返你原文D REPLY
(你當佢USB MOUSE)係CREATIVE 網唔係SHOW 千4蚊果隻?
另外..依D大隻HEADSET 我都會叫牛牛(樓上師兄答對了)
作者: grxgr 時間: 2013-10-28 13:06
係喎~覆過你XD
原來呢D叫牛牛~叫兔耳我會識,牛角真係一時諗唔到wwwwwww
呢款係千8至二千左右街價既
唔係tatic 3d個款,呢隻帶有usb sound card~可無線
不過我發現戴耐左會唔多舒服,會有夾耳感覺
作者: benng1hk 時間: 2013-10-28 13:13
回復 18# grxgr
喔...
之前你都講過帶得耐會夾到痛...
不過..我想買4XX 果隻藍牙耳機..
唔知好唔好用
另外..樓主要咁多機支援到..你講果隻..PS3 XBOX ..都食到?
作者: dev.f 時間: 2013-10-28 13:14
我有少少想放siberia v2 frost blue lol
作者: grxgr 時間: 2013-10-28 13:23
YES,佢支援埋digital-input,其實乜都食到咁制~
其實PC 360都好,我見佢個耳窩咁鬼大(好似大過我個隻,應該可以包哂成隻耳,無咁易壓到耳痛)
但買PC360要再買張7.1SOUND咭先至有用~
作者: raisin 時間: 2013-10-28 13:30
PC360剩係用2.1都OK啦
買7.1做乜? 搵張有dolby headphone/EAX (模擬surround sound) 既2.1咪得囉
作者: benng1hk 時間: 2013-10-28 13:31
咁佢較唔到鬆D?
作者: grxgr 時間: 2013-10-28 13:51
回復 23# benng1hk
咩叫鬆D...

作者: grxgr 時間: 2013-10-28 13:52
PC360剩係用2.1都OK啦
買7.1做乜? 搵張有dolby headphone/EAX (模擬surround sound) 既2.1咪得囉 ...
raisin 發表於 2013-10-28 13:30
我表錯意思,你o岩~正是模擬到既就OK~
作者: benng1hk 時間: 2013-10-28 14:12
回復 24# grxgr
可能你誤會
正常出面牛牛有得較..
作者: raisin 時間: 2013-10-28 14:18
長短可以較, 但鬆緊好似少D
作者: grxgr 時間: 2013-10-28 14:19
哦,明了,你指有無得延伸,有就有,但鬆左就會易甩,因為重~
作者: grxgr 時間: 2013-10-28 14:25
無錯~就係長短,不過左右就真係無啦
或者要自己買D海綿放係耳仔上邊少少,將道夾力卸係頭骨上先得><
作者: cheaphin 時間: 2013-10-28 15:22
Sennheiser PC360 用左1年感覺好好, 個MIC又好聲
作者: cheaphin 時間: 2013-10-28 15:24
Sennheiser PC360 ($1850)從不後悔~
要打PS3/Xbox 就另外買多個 Turtle Beach Dss2($600) ...
sasuke 發表於 2013-10-19 17:04
Turtle Beach Dss2 係邊度買呀? 用完可以PC360駁去PS3?
作者: benng1hk 時間: 2013-10-28 17:08
回復 27# raisin
長短唔等於可以較鬆D?
作者: benng1hk 時間: 2013-10-28 17:09
回復 28# grxgr
搵係頂住佢咪得..

作者: sasuke 時間: 2013-10-28 22:52
Turtle Beach Dss2 有光纖輸出,所以可以由PS3出,再接PC360
見過Linkx or 信和一樓電氣良X 有得賣
作者: Strike_Zero 時間: 2013-10-28 23:38
本帖最後由 Strike_Zero 於 2022-6-18 16:24 編輯
Del......
作者: cheaphin 時間: 2013-10-29 00:29
好呀thx~

