Board logo

標題: 代用墨問題 [打印本頁]

作者: eh123456    時間: 2013-10-16 15:47     標題: 代用墨問題

我用緊 HP 4620 打印機, 呢度既師兄介紹我買左淘寶既代用墨。
想請問當我入墨盒時, 個 printer 會出句 "non HP cartridge" 咁上下既野,不過之後用落又完全冇問題, 咁係唔係正常架 ?
唔該晒。
作者: cow0_0boy    時間: 2013-10-17 02:27

用老翻的正常反應吧
作者: eh123456    時間: 2013-10-17 23:06

即係點 ?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2