Board logo

標題: [開箱] sades SA-907行黃金行過買@.@ [打印本頁]

作者: wellcomekit    時間: 2013-10-5 22:04     標題: sades SA-907行黃金行過買@.@

本帖最後由 wellcomekit 於 2013-10-5 22:11 編輯

第一次買USB既耳筒~(無知兒童)
感覺唔錯~
一年保養......
重寫著
WCG2013(中國)唯一指定品牌
唔知講咩好~聽落唔錯分享下~
http://www.sades.cn/

20131005_215445.jpg
20131005_215434.jpg
20131005_215303.jpg
20131005_215413.jpg
20131005_215423.jpg

重有程式架@.@
佢話7.1我唔係好識聽但係都ok架
dd.JPG

圖片附件: 20131005_215445.jpg (2013-10-5 22:02, 136.1 KB) / 下載次數 75
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1588750&k=59f3c76a9d19cbb31a31009d9a2f04c6&t=1782517144&sid=hv1GFb2G64



圖片附件: 20131005_215434.jpg (2013-10-5 22:02, 143.32 KB) / 下載次數 70
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1588751&k=934de794fb7a66a2f660d2d2b4b4e70c&t=1782517144&sid=hv1GFb2G64



圖片附件: 20131005_215303.jpg (2013-10-5 22:02, 115.96 KB) / 下載次數 88
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1588752&k=bb8733f7328785c8069d4abad064f9bc&t=1782517144&sid=hv1GFb2G64



圖片附件: 20131005_215413.jpg (2013-10-5 22:02, 146.59 KB) / 下載次數 77
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1588753&k=b631f5f992f292eb2cabe78a06c141f5&t=1782517144&sid=hv1GFb2G64



圖片附件: 20131005_215423.jpg (2013-10-5 22:02, 127.22 KB) / 下載次數 80
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1588754&k=954af2816e505b38ec8d15879d0d5cc2&t=1782517144&sid=hv1GFb2G64



圖片附件: dd.JPG (2013-10-5 22:04, 90.92 KB) / 下載次數 90
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1588755&k=dad29f034cf0fc5e9141f6389c35b9ce&t=1782517144&sid=hv1GFb2G64


作者: edison21    時間: 2013-10-5 22:05

how much???
作者: wellcomekit    時間: 2013-10-5 22:10

回復 2# edison21


550
作者: edison21    時間: 2013-10-6 15:39

回復  edison21


550
wellcomekit 發表於 2013-10-5 22:10

好貴
有550我會買其他
作者: wellcomekit    時間: 2013-10-6 15:39

回復 4# edison21


無所謂la~~
我女朋友話e隻靚=.=""
咪買e隻law~
作者: samlcy1997    時間: 2013-10-6 18:22

回復  edison21


無所謂la~~
我女朋友話e隻靚=.=""
咪買e隻law~
wellcomekit 發表於 2013-10-6 15:39



    送比女朋友?
E隻應該會吸引D?

作者: wellcomekit    時間: 2013-10-6 18:36

回復 6# samlcy1997


我同佢行行下~
我話想買個耳筒...
佢就話果個靚....
我咪買law=.="""
我無諗咁多野=.=""
作者: ZeodoHokill    時間: 2013-10-6 18:44

回復 7# wellcomekit

咁就真係無辦法啦........可能好好用呢
作者: wellcomekit    時間: 2013-10-6 18:57

回復 8# ZeodoHokill


而家拎黎玩BF3同BF4
幾過引=.="""
同埋睇戲個陣開幾大聲都唔會比人xyz=.=""
作者: hui20299    時間: 2013-10-6 23:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wellcomekit    時間: 2013-10-6 23:55

回復 10# hui20299


呵呵~~我唔知=.=""
我只知有自己既程式控制
唔知關唔關7.1既問題呢~
要問下d師兄先知
作者: hui20299    時間: 2013-10-6 23:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大和雅也    時間: 2013-10-7 00:41

呢個價 不如買Roccat....
作者: wellcomekit    時間: 2013-10-7 00:49

回復 12# hui20299


ok 架~佢有好多款=.=
但係好多都唔靚-.-
作者: LC710    時間: 2013-10-7 01:38

$550買virtual 7.1.....
作者: 狂人日記    時間: 2013-10-7 01:39

我用過SA-902, 比你個平好多, 但我感覺係中左伏
個伏就條編織線到, 以為呢種設計好安全啦, 但我用左4個月就斷左, 而斷既係內部線材, 外表睇係完全冇事, 斷左之後一邊有聲一邊冇, 好快就掉左
我勤你真係小心D條線
作者: wellcomekit    時間: 2013-10-7 01:41

老實講我唔識點分好定唔好~
買e個耳筒...真係我想買一個耳筒
咁岩我女朋友睇到e個話靚~
我試左唔錯~`就買了-.-就係咁easy=.=""
作者: wellcomekit    時間: 2013-10-7 01:42

回復 16# 狂人日記


佢有保養~~你無拎去攪咩?
作者: 狂人日記    時間: 2013-10-7 01:57

回復 18# wellcomekit


我試過扭下條線, 扭岩位有聲, 扭唔岩位冇聲, 呢個情況係物理地斷喎, 都唔方有得保啦...
再講又唔係咩貴野, 當買個教訓
(我幾年前iphone4跟機送個耳筒而家間唔中都仲用下, 完全冇病冇痛, 我諗我應該唔算粗用既人掛?)
作者: wellcomekit    時間: 2013-10-7 12:50

回復 19# 狂人日記


我iphone3果個重係到=.=
我都係用下既姐550姐唔係咩野
無咩所謂
作者: raisin    時間: 2013-10-7 14:47

回復  wellcomekit


我試過扭下條線, 扭岩位有聲, 扭唔岩位冇聲, 呢個情況係物理地斷喎, 都唔方有得保啦. ...
狂人日記 發表於 7-10-2013 01:57


下... 物理地斷就無得保?
保養有講明物理現象造成的問題無得保?  
作者: wellcomekit    時間: 2013-10-7 14:54

回復 21# raisin


佢話902平~~保唔保無所謂~~
都岩既2xx~無咩所謂~
作者: raisin    時間: 2013-10-7 15:02

回復  raisin


佢話902平~~保唔保無所謂~~
都岩既2xx~無咩所謂~
wellcomekit 發表於 7-10-2013 14:54


我只係針對佢前面果句啫... 拎唔拎去保係一件事, 有無得保係另一回事
作者: wellcomekit    時間: 2013-10-7 15:08

回復 23# raisin


咁你岩wo~~~
我而家個model講明唔易斷-.-
咁係應該有得保la掛
作者: 狂人日記    時間: 2013-10-7 16:23

回復 21# raisin

我都係估計佢冇得保姐, 又冇話一定...
事實上呢類情況多數係冇得保喎......
而且一旦換個新返黎又係幾個月KO, 咁就無謂啦
作者: raisin    時間: 2013-10-7 16:24

回復  raisin

我都係估計佢冇得保姐, 又冇話一定...
事實上呢類情況多數係冇得保喎......
而且一旦 ...
狂人日記 發表於 7-10-2013 16:23


$2XX用幾個月, 不如$1000用1-2年
作者: wellcomekit    時間: 2013-10-7 17:20

回復 25# 狂人日記


應該唔洗幾個月=.=
佢大陸廠~
香港有代理~
重要headphone一個
唔係display個d唔會太耐
作者: 狂人日記    時間: 2013-10-7 18:01

回復 26# raisin


我都係貪得意買黎試下姐, 另外有對IE800
作者: raisin    時間: 2013-10-7 18:02

回復  raisin


我都係貪得意買黎試下姐, 另外有對IE800
狂人日記 發表於 7-10-2013 18:01


機已屈
作者: 狂人日記    時間: 2013-10-7 18:02

回復 27# wellcomekit


我係話怕換新返黎我又係用幾個月就壞
作者: 狂人日記    時間: 2013-10-7 18:09

回復 29# raisin

咁用UE18PRO+加純銀線+改模改單元果D叫咩
我都仲係用原廠線咋
作者: raisin    時間: 2013-10-7 18:30

回復  raisin

咁用UE18PRO+加純銀線+改模改單元果D叫咩
我都仲係用原廠線咋 ...
狂人日記 發表於 7-10-2013 18:09


不同程度既屈機
作者: wellcomekit    時間: 2013-10-7 18:30

回復 30# 狂人日記


唔會掛~~=.=""
作者: 1146446089    時間: 2013-10-8 23:22

sades啲耳機出名唔舒服又重 買過一次決定以後都唔買e隻牌子
作者: wellcomekit    時間: 2013-10-8 23:47

回復 34# 1146446089

其實重我就唔覺!
可能我以前做過地盤司機
我女友用兩個幾鐘都無事……
應該都唔係問題既

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: lovecancook    時間: 2013-10-9 22:26

面檔個個排隊話好食. 有d話唔好食. 各有所好.
最緊要唔好易爛.
作者: wellcomekit    時間: 2013-10-9 22:45

回復 36# lovecancook


無錯~~最緊要唔洗煩~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2