標題: mygica tv stick問題 [打印本頁]
作者: rex_lyl_lkyamb 時間: 2013-9-26 17:33 標題: mygica tv stick問題
小弟於香港帶左隻mygica o既 D675 TV Stick 去台灣
但試極都用吾到,有冇師兄試過呢個問題??
作者: CMZ 時間: 2013-9-26 21:03
因為台灣用嘅制式唔同香港?
作者: danehill 時間: 2013-9-27 20:55
你係咪用EVERBEST網站提供既DRIVER?
我隻D689要用EVERBEST個DRIVER先得,如UPDATE左WINDOWS UPDATE既DRIVER係睇唔到.......
作者: peacehoperisc 時間: 2013-9-27 21:26
中港清電視制式係 DMB-TH
台灣高清電視制式係DVB-T
用 DVB-T 包括有台灣、泰國、馬來西亞、 新加坡、英國、澳洲、德國、義大利等國家
D675只係 DMB-TH
作者: peacehoperisc 時間: 2013-9-27 21:30
D675 chipset 係 LGS 8G75, LGS 8G75 只 support DMB-TH, 可支援單載波、多載波可接收香港,中國及澳門數碼電視
作者: rex_lyl_lkyamb 時間: 2013-9-28 00:34
咁姐系,系吾系呢邊用吾到?
作者: C_Law 時間: 2013-9-28 17:13
廣播系統都不同!
就好似你用部 FM 收音機不會收到 AM 台。
作者: rex_lyl_lkyamb 時間: 2013-9-30 01:27
感謝眾師兄解答!

