作者: silver 時間: 2013-9-17 13:53 標題: 有冇用家買左呢張人體工學電腦椅
http://detail.tmall.com/item.htm ... a230r.1.17.2.UlBYap
想問下背脊承托 ok嗎?背框會不會頂背(仰臥時)小弟背部肉不多

作者: billyck2 時間: 2013-9-17 17:05
你張椅個賣點都幾得意...
唔係只要係電腦椅都可以360度轉同識升降架咩?...
作者: kaijinx1 時間: 2013-9-17 20:38
西昊M37.... 照計團購應該有CHing買咗
作者: alextsang_tt 時間: 2013-9-17 22:17
回復 1# silver
呢d同枕頭一樣...都冇一個標準尺寸合乎所有人...
佢除左高低...椅背似乎都冇高低/前後調校......
老套講句...都係坐過先知好冇(雖然就算去到show room都係坐唔得幾耐...)
作者: 炎冬 時間: 2013-9-18 16:29
我買左M37升級版->M38
so far so good啦~~
作者: ESME_2154 時間: 2013-9-18 18:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JCKYJ 時間: 2013-9-22 14:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

