Board logo

標題: 有冇用家買左呢張人體工學電腦椅 [打印本頁]

作者: silver    時間: 2013-9-17 13:53     標題: 有冇用家買左呢張人體工學電腦椅

http://detail.tmall.com/item.htm ... a230r.1.17.2.UlBYap
想問下背脊承托 ok嗎?背框會不會頂背(仰臥時)小弟背部肉不多

作者: billyck2    時間: 2013-9-17 17:05

你張椅個賣點都幾得意...
唔係只要係電腦椅都可以360度轉同識升降架咩?...
作者: kaijinx1    時間: 2013-9-17 20:38

西昊M37....  照計團購應該有CHing買咗
作者: alextsang_tt    時間: 2013-9-17 22:17

回復 1# silver

呢d同枕頭一樣...都冇一個標準尺寸合乎所有人...
佢除左高低...椅背似乎都冇高低/前後調校......
老套講句...都係坐過先知好冇(雖然就算去到show room都係坐唔得幾耐...)
作者: 炎冬    時間: 2013-9-18 16:29

西昊M37....  照計團購應該有CHing買咗
kaijinx1 發表於 2013-9-17 20:38



    我買左M37升級版->M38
so far so good啦~~
作者: ESME_2154    時間: 2013-9-18 18:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JCKYJ    時間: 2013-9-22 14:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2