作者: TH30 時間: 2013-9-1 01:00 標題: 大型AA充電機,要大牌子
總數要差十幾二十粒AA電 (不一定要同時差十幾粒,有就方便快捷D咁)
因公司用,只能買係人都識既大牌子
印象中只見過GP有八位差機,
請問其他大牌子有無?
如果無我唯有買幾隻4位
作者: kaijinx1 時間: 2013-9-1 21:00
PowerEx la:
http://www.mahapowerex.eu/c801d-charger.html
作者: ProjectZ 時間: 2013-9-1 21:49
本帖最後由 ProjectZ 於 2022-6-12 15:45 編輯
Del......
作者: ProjectZ 時間: 2013-9-1 22:10
本帖最後由 ProjectZ 於 2013-9-1 22:12 編輯
以下是Powerex 充電產品在香港的零售點:
1. DC WAVE: (旺角山東街47-51號星際城市商場( SimCity )三樓323號舖),Tel: 2940 6282
2. Halo Workshop: (尖沙咀亞士厘道22號好利時大廈9樓全層),Tel: 2992 0826
3. iPhotohk ( 旺角煙廠街9號興發商業大廈15樓1505室 ) Tel: 3741 0657
4. Jefung Audio 捷豐影音: (紅磡馬頭圍道37-39號紅磡廣場地庫B52舖) Tel: 2363 5694
(只售賣Powerex 充電 產品)
5. 華輝無線電行: ( 深水鴨寮街201號 )
(只售賣Powerex 充電產品)
6. Annie Barton ( 中環九如坊林氏大廈二樓F2A室 / Tel: 2518 8098 )
7. 攝影科學 / Photo Scientific
Ground Floor, 6 Stanley Street, Central, Hong Kong
中環士丹利街6號地舖
Tel: +852 2525-0550
http://www.dchome.net/forum.php?mod=viewthread&tid=285852
作者: kaijinx1 時間: 2013-9-1 23:56
不過Powerex未必係人都識

作者: TH30 時間: 2013-9-2 06:52
C801D €59 即係 HK$600 都幾貴,就算C800S 都要 €49.95
而且我不需要2小時快差,8小時都可以 (咁當然要考慮埋性價比)
不過牌子一般人唔識,要睇下公司肯唔肯用
作者: newdayhigh 時間: 2013-9-2 07:15
本帖最後由 newdayhigh 於 2013-9-2 07:17 編輯
買幾部三洋AAx4,或者i4 i2
公司用最緊要簡單,插電即充,連選擇制都冇就最好
作者: TH30 時間: 2013-9-2 09:17
師兄一言驚醒啊!
無制㩒就唔會錯,緊記緊記
作者: eh 時間: 2013-9-2 10:06
http://www.eneloop.info/eneloop-products/chargers.html#c439
夠唔夠大?(牌子同Size)
作者: worldcat 時間: 2013-9-2 10:29
好多產品、商用大牌子=/=家用大牌子。
宜家機款唔清楚、但早幾年玩搖控車/ 相機時、8位以上叉機都有分真8位同假8位。
簡單講假8位係"共享", 叉4粒電係2小時但8粒電係4-5小時。但佢會好人工智能、每set都會快叉70-80%(1小時內), 所以普通用會覺得已叉夠、但最後20-30%要叉你2-3個鐘。
真8位係叉8粒都係2小時。
作者: 炎冬 時間: 2013-9-2 11:31
Powerex 是好野來...知道仲會唔會有人搞團購? (正常在團購區搞)
不過隻叉機都出左6年幾....
作者: TH30 時間: 2013-9-3 12:53
夠啊!謝
街好似好少見有賣?
作者: TH30 時間: 2013-9-3 12:59
我明,但我咁問,就係因為有人牌子行先
舉例,我買部 Sorry 牌返去,但結果唔好用,咁既然咁大牌子都唔好,就不是我的責任了。
作者: Mr.Poon 時間: 2013-9-4 04:21
本帖最後由 Mr.Poon 於 2013-9-4 04:24 編輯
橫掂都係,不如你求其問個同事,叫佢諗,如果買左唔好用就直接推佢身上LO

三洋都OK既,又多人識
PowerEx你GOOGLE下先啦,呢隻係正野黎
作者: henryFakesmile 時間: 2013-9-4 09:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cyjoe_2000 時間: 2013-9-4 10:02
801D啦。註明係工業級用途。 每個位又係獨立叉。
仲檢測電池有無問題。
買電唔好買質素差的電。
我的GP2500用1年左右就死。反而8年前GP1600及GP1800仲work得

作者: raisin 時間: 2013-9-4 11:04
Apple 充電器
Apple Battery Charger 為業界節能準則重新定義: 在充電後維持的功耗值是市面同類型充電器 ...
henryFakesmile 發表於 4-9-2013 09:56
Apple叉兩粒就算啦... 樓主要叉十幾廿粒
作者: 電腦盲用戶 時間: 2013-9-5 20:37
公司用就求其, 唔駛同佢傷神. 大路牌子, C9都識就OK, 好似超市有賣的 GP 呀咁. 唔駛同審批果個解釋.
最好係直頭掉俾行政部做, 理佢買乜鬼番黎. 用得就得, 唔得再買.
再唔係用普通電, 費事唔見左又煩.
作者: 炎冬 時間: 2013-9-5 21:43
可能樓主就係行政部


