Board logo

標題: 邊隻牌子的鼠腳又滑又可以重覆使用? [打印本頁]

作者: 主人    時間: 2013-8-27 21:49     標題: 邊隻牌子的鼠腳又滑又可以重覆使用?

本帖最後由 主人 於 2013-8-27 21:50 編輯

邊隻牌子的鼠腳又滑又可以重覆使用?

滑就唔洗講啦, 換得腳, 當然係想佢滑

同埋我又想佢耐用D, 可以重覆使用
作者: wing1234    時間: 2013-8-27 21:57

唔知點解,d 人成日換腳

我用親 d 老鼠都係越用越滑 :(
作者: sigma    時間: 2013-8-27 22:32

唔知點解,d 人成日換腳

我用親 d 老鼠都係越用越滑 :(
wing1234 發表於 2013-8-27 21:57


睇mousepad
作者: sigma    時間: 2013-8-27 22:33

要滑可以去ssp買卷telfon膠紙貼落鼠腳度, 唔係好貴

作者: lemoncall    時間: 2013-8-27 22:46

市面有腳貼賣的有Razer , Steelseries and logitech G-series
作者: 主人    時間: 2013-8-28 00:05

唔知點解,d 人成日換腳

我用親 d 老鼠都係越用越滑 :(
wing1234 發表於 2013-8-27 21:57



因為我用logitech的mouse, 原裝的腳太易壞, 唔夠耐用, 一次性
只要拆出黎一次, 就會變形, 再貼返上去, 點貼都唔會貼服






市面有腳貼賣的有Razer , Steelseries and logitech G-series
lemoncall 發表於 2013-8-27 22:46



夠唔夠耐用?





-------------------------------------



我有telfon膠帶, 仲要係香港買唔到的1.3mm, 特厚特闊版本, 香港無得買, 特登淘落黎的, 好鬼貴
但都係需要有腳, 因為沒有腳, 就咁貼係個凹位, 效果無貼係腳上面好





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2