作者: 主人 時間: 2013-8-27 21:49 標題: 邊隻牌子的鼠腳又滑又可以重覆使用?
本帖最後由 主人 於 2013-8-27 21:50 編輯
邊隻牌子的鼠腳又滑又可以重覆使用?
滑就唔洗講啦, 換得腳, 當然係想佢滑
同埋我又想佢耐用D, 可以重覆使用
作者: wing1234 時間: 2013-8-27 21:57
唔知點解,d 人成日換腳
我用親 d 老鼠都係越用越滑 :(
作者: sigma 時間: 2013-8-27 22:32
睇mousepad
作者: sigma 時間: 2013-8-27 22:33
要滑可以去ssp買卷telfon膠紙貼落鼠腳度, 唔係好貴

作者: lemoncall 時間: 2013-8-27 22:46
市面有腳貼賣的有Razer , Steelseries and logitech G-series
作者: 主人 時間: 2013-8-28 00:05
因為我用logitech的mouse, 原裝的腳太易壞, 唔夠耐用, 一次性
只要拆出黎一次, 就會變形, 再貼返上去, 點貼都唔會貼服
夠唔夠耐用?
-------------------------------------
我有telfon膠帶, 仲要係香港買唔到的1.3mm, 特厚特闊版本, 香港無得買, 特登淘落黎的, 好鬼貴
但都係需要有腳, 因為沒有腳, 就咁貼係個凹位, 效果無貼係腳上面好

