標題: 邊到有得賣 Thrustmaster T.16000M 手制? [打印本頁]
作者: nicky905 時間: 2013-1-6 02:31 標題: 邊到有得賣 Thrustmaster T.16000M 手制?
我搵過SSP都好似無
請問各位ching 邊到有
Thrustmaster T-16000M
同大約幾錢?
作者: CMZ 時間: 2013-1-6 21:28
好耐冇見呢隻牌子嘅手掣喇, 上次行過福仁樓上game舖見到一隻, 不過唔知係咪你要嗰隻
作者: nicky905 時間: 2013-1-6 21:58
福仁 邊到黎?
作者: nicky905 時間: 2013-1-6 21:59
係咪香港無做呢隻牌子既Joystick?
我見鈦盤都有,點解唔做埋手制
作者: CMZ 時間: 2013-1-12 17:06
黃金對面就係褔仁
中間隔住條褔華街

