作者: 168Sum 時間: 2013-1-5 20:57 標題: 請問GENIUS deathtaker gaming如何?
請問GENIUS deathtaker gaming如何? 睇落好似幾好咁!
不過唔平, 要400舊水一隻!
http://www.geniusnet.com/wSite/ct?xItem=51772&ctNode=3605
作者: bbqaaq 時間: 2013-1-5 21:41
個人對genius 真係冇乜信心
作者: 168Sum 時間: 2013-1-5 22:08
有乜咁差, 講黎聽聽!
作者: bbqaaq 時間: 2013-1-5 22:49
幾年前貪平買過隻100$多dd既genius 既細notebook mouse, 手感超唔得, 最後都係dum左買過隻差唔多價既logitech, 真係冇得比, logitech mouse
從此就對genius 冇左信心

作者: 168Sum 時間: 2013-1-5 23:03
原來係咁, 以前都用過羅技, 都無咩唔好, 岩岩睇左隻m950, 但請問知唔知有無有線, 我鐘意有線多d!
作者: bbqaaq 時間: 2013-1-5 23:22
http://www.logitech.com/zh-hk/product/5845?crid=7
M950係無線的
個人覺得文書黎講無線會方便d, 起碼冇條線fing黎fing去, 文書mouse logitech真係冇得輸
不過我宜家都係玩razer 都係用有線mouse
作者: raisin 時間: 2013-1-6 07:40
想要有線.... 可以買G700插住線黎用
作者: 168Sum 時間: 2013-1-6 10:06
哩個都唔錯咁, 不過要一百蚊美金, 真係唔平呀! 香港有得買嗎?
作者: raisin 時間: 2013-1-6 11:29
當然有啦... 官方價好似$599
作者: bbqaaq 時間: 2013-1-6 13:10
但...唔係聽呢到d 朋友話 g700有唔少問題嫁咩...?
作者: powershing 時間: 2013-1-6 20:23
佢隻Gila幾吸引,
按鍵擺位同G300差吾多,重要多2粒側鍵
作者: promixmatch12 時間: 2013-1-12 10:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zxcvbnm9394 時間: 2013-1-16 19:12
呢個牌子,呢個價錢,我買番razer/ss果D好過

