Board logo

標題: 宜家D墨盒係咪都要"""破解"""? [打印本頁]

作者: 肥寶    時間: 2012-12-25 17:22     標題: 宜家D墨盒係咪都要"""破解"""?

某某勁便牌子嘅打印機用哂墨

跟住加墨加都唔得

點解?係唔係LOCK左個盒?定係個PRINTER認到個盒冇墨就唔比加?
作者: mi333    時間: 2012-12-25 19:10

你用緊咩牌子嘅打印机先,有d話冇ink但你加咗ink都可以再用,但顯示都係low ink,有d就直情唔用得
作者: 肥寶    時間: 2012-12-26 08:35

回復 2# mi333


    HP 1050 printer

HP 61 墨盒
作者: mi333    時間: 2012-12-26 12:04

回復 3# 肥寶


    個人經驗:之前都用過部HP(60)墨盒,跟機個對墨盒加左用唔到,買左對原裝(超貴),用完加第一次都ok,第二次就唔得了,後期試代用,價錢加埋平到百幾,質素ok,但都後加到一次!因為我都print幾多嘢,所以最後我都換了機。HP代用平了,如不是印大量應可接受
個人經驗,不喜勿插
作者: 肥寶    時間: 2012-12-26 12:43

回復 4# mi333


    代用....

差唔多價錢
作者: mi333    時間: 2012-12-26 13:07

回復 5# 肥寶


    上次我買大約$250一套加大,但原廠over$400!搞唔掂唔加大幾下就冇
作者: 肥寶    時間: 2012-12-26 13:23

回復 6# mi333


    嗯,等我就研究下
作者: pc2366    時間: 2012-12-26 13:25

回復  mi333


    嗯,等我就研究下
肥寶 發表於 2012-12-26 13:23



    用連供咪吾使煩囉!
作者: 人中之龍    時間: 2012-12-26 17:46

如果印得多,買Brother加加大填充墨盒/Canon加連供,Brother有加大墨盒好方便,唔駛拖線,但印量不多就買Laser好過,因為Inkjet機長期唔用會塞墨頭
作者: 肥寶    時間: 2012-12-26 19:43

回復 9# 人中之龍


    所以,我都係一年前買左部LASER

我少用INKJET #1個問題幫朋友問
作者: 肥寶    時間: 2012-12-26 19:44

回復 8# pc2366


    咁,我覺得佢會LASER 多D
作者: rabi    時間: 2012-12-26 21:10

Brother 會自動清洗墨頭的,唔會咁易塞,但很耗墨,我建議用特大墨盒(突出來不用關蓋果隻),原廠墨盒建議放埋一邊唔好用,因為部機會好快咁同你消耗晒佢,不知不覺間就無墨,造成墨管有空氣,整死個墨頭。

正正就是因為 Brother 機的墨盒無晶片,無需破解,所以佢係窮人機的最愛,大陸人最推薦佢,我都用緊,打印質素很一般,有要求就唔好用佢。
作者: chak    時間: 2012-12-26 21:49

我用HP564,就咁用針筒將墨滴落墨嘴都用到
作者: GEISS    時間: 2012-12-31 00:17

凡係有晶片既墨盒都要破解或做手腳!
作者: tsonga    時間: 2013-1-8 11:09

HP墨盒請問点破解?
作者: 炎冬    時間: 2013-1-8 16:40

本帖最後由 炎冬 於 2013-1-8 16:41 編輯
Brother 會自動清洗墨頭的,唔會咁易塞,但很耗墨,我建議用特大墨盒(突出來不用關蓋果隻),原廠墨盒建議 ...
rabi 發表於 2012-12-26 21:10



    我以前一有部..(現在都仲用緊), 就是唔知佢會自己洗墨...用了10個月左右成支color比佢清左~~果時都只是..print過2-3張colour試機, 之後就買代用墨盒連墨自己加墨...同唔用時便關電源大制, 不過過多1年到就因為印量太少.搞到黃色塞左..現在只是印黑白only...彩色會沒左隻黃色..同拿過一次去整..因為個廢墨盒滿過一次自己唔識拆..有保當然拿去代理搞..不過好鬼死重部機...DCP-540CN





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2