Board logo

標題: [開箱] Filco 茶軸側刻 87keys~又多一個kb了 [打印本頁]

作者: waeialexli    時間: 2012-10-8 21:21     標題: Filco 茶軸側刻 87keys~又多一個kb了

本來想買青軸側刻~
不過魔鬼話要下一水先有...
咁唯有第三隻先買青軸








Race 75% 紅軸 v Filco 87key 側刻


手感唔多好玩多陣就轉番原廠 等有錢先再買kc玩
作者: 炎冬    時間: 2012-10-8 21:25

多少塊錢?
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-8 21:47

CHING兩隻FILCO換灰藍啦換完好靚仔
作者: waeialexli    時間: 2012-10-8 21:51

回復 2# 炎冬
$1100
作者: waeialexli    時間: 2012-10-8 21:52

CHING兩隻FILCO換灰藍啦換完好靚仔
tsangwui123 發表於 2012-10-8 21:47



    唔係呀 另外果個係race黎~
我都想搵到灰藍keycap 下個月先
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-8 21:56

唔使搵呀魔鬼SIR到大把比你去上毒
作者: 紫楓鈴    時間: 2012-10-8 22:03

sir 番左貨. 灰藍色
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-8 22:10

本帖最後由 tommykwan222 於 2012-10-8 22:41 編輯

好彩未衝出去買姐
周圍都搵唔到有87key 青軸
睇黎都係要搵過第二隻
作者: waeialexli    時間: 2012-10-8 22:12

sir 番左貨. 灰藍色
紫楓鈴 發表於 2012-10-8 22:03



    比較想要側刻/無刻版
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-8 22:16

好彩未衝出去買姐
周圍都搵唔到有84key 青軸
睇黎都係要搵過第二隻  ...
tommykwan222 發表於 2012-10-8 22:10



    有冇上過去LINKXXXXXXXX到問下?
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-8 22:17

比較想要側刻/無刻版
waeialexli 發表於 2012-10-8 22:12



    我比較鐘意同刻同正刻多D XDDD
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-8 22:18

有冇上過去LINKXXXXXXXX到問下?
tsangwui123 發表於 2012-10-8 22:16



    即係邊間??
load 唔到
作者: waeialexli    時間: 2012-10-8 22:33

即係邊間??
load 唔到
tommykwan222 發表於 2012-10-8 22:18



    深之都2樓?
作者: ATCS123    時間: 2012-10-8 22:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ATCS123    時間: 2012-10-8 22:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ATCS123    時間: 2012-10-8 22:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ATCS123    時間: 2012-10-8 22:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-8 22:40

樓上講左
99SIR同魔鬼SIR兩個各有各好吧,一個唔使等,一個就要等,同埋團購方面始終唔使鋪租XD
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-8 22:40

深之都2樓冇問
但係見到99sir 都係同linke行貨
估計都係冇掛
算係,  橫掂都睇中左另一隻啦
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-8 22:46

filco has 84key ??
ATCS123 發表於 2012-10-8 22:34



    係你先會將人地d錯處, 然後將佢無限放大
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-8 23:00

深之都2樓冇問
但係見到99sir 都係同linke行貨
估計都係冇掛
算係,  橫掂都睇中左另一隻啦 ...
tommykwan222 發表於 2012-10-8 22:40


又睇中左邊隻呀XD等緊你開箱
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-8 23:02

又睇中左邊隻呀XD等緊你開箱
tsangwui123 發表於 2012-10-8 23:00



    奶軸
未問有冇貨, 但係好難抽時間處去買
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-8 23:07

奶軸
未問有冇貨, 但係好難抽時間處去買
tommykwan222 發表於 2012-10-8 23:02



    我答你.,,,有XD佢FB已經有人問過
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-8 23:08

我答你.,,,有XD佢FB已經有人問過
tsangwui123 發表於 2012-10-8 23:07



    見到啦, 不過如果唔係開得咁晏就應該已經買咗lu~
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-8 23:10

見到啦, 不過如果唔係開得咁晏就應該已經買咗lu~
tommykwan222 發表於 2012-10-8 23:08



    心頭好,遲買貴幾舊XD
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-8 23:11

心頭好,遲買貴幾舊XD
tsangwui123 發表於 2012-10-8 23:10



    應該唔會加價掛
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-8 23:21

師兄換KC又唔要套側刻的話,記住揾我XD
(對側刻有D好奇)
作者: waeialexli    時間: 2012-10-8 23:27

Price Compare:

99Sir: 990
Devil Sir: 1100
ATCS123 發表於 2012-10-8 22:34



    其實都真係差一百蚊左右
不過側刻青87keys linkxxxx都要下一水 有排等lol...算啦
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-8 23:34

其實都真係差一百蚊左右
不過側刻青87keys linkxxxx都要下一水 有排等lol...算啦 ...
waeialexli 發表於 2012-10-8 23:27



    洗唔洗1個月??
上佢個online shop 又話有貨
作者: waeialexli    時間: 2012-10-8 23:37

洗唔洗1個月??
上佢個online shop 又話有貨
tommykwan222 發表於 2012-10-8 23:34



    果邊十一月先番貨
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-8 23:42

果邊十一月先番貨
waeialexli 發表於 2012-10-8 23:37



    99Sir都話要起碼1個月
作者: sv_sti    時間: 2012-10-8 23:58

如果現在香港巿場, 本魔鬼已包起7-8成貨, 又如果本魔鬼手上都冇, 一定好難找.

現在係FILCO 80%側刻青軸 冇貨, 正刻仲有

之後過幾日,本魔鬼私人會有D FILCO 茶NUMPAD, 白色FILCO 茶到手~ 哈哈
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-9 00:01

如果現在香港巿場, 本魔鬼已包起7-8成貨, 又如果本魔鬼手上都冇, 一定好難找.

現在係FILCO 80 ...
sv_sti 發表於 2012-10-8 23:58



    原來仲有貨
咁race 奶軸呢??
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-9 00:03

如果現在香港巿場, 本魔鬼已包起7-8成貨, 又如果本魔鬼手上都冇, 一定好難找.

現在係FILCO 80 ...
sv_sti 發表於 2012-10-8 23:58



    FILCO白色104?!
作者: sv_sti    時間: 2012-10-9 00:03

回復 33# tommykwan222


    race 奶軸可以比你死30次以上~哈哈哈
作者: sv_sti    時間: 2012-10-9 00:04

回復 34# tsangwui123


    YES~FILCO 白色 104 + 87 茶
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-9 00:05

回復  tommykwan222


     race 奶軸可以比你死30次以上~哈哈哈
sv_sti 發表於 2012-10-9 00:03



    唔想死咁多次
不過都預咗買新KB啦, 冇咩所謂啦
咁如果係青87同奶軸, 邊個做文書會好DD?
THX
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-9 00:07

回復  tsangwui123


     YES~FILCO 白色 104 + 87 茶
sv_sti 發表於 2012-10-9 00:04



    咁難入都比你搵到好彩我試完FECK就免疫左9成XD
作者: sv_sti    時間: 2012-10-9 00:07

回復 37# tommykwan222


    FILCO 青軸夠爽, RACE 奶軸夠實在~~ CHING你試曬安全D
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-9 00:09

回復  tommykwan222


     FILCO 青軸夠爽, RACE 奶軸夠實在~~ CHING你試曬安全D ...
sv_sti 發表於 2012-10-9 00:07



    OK
但奶軸有貨?
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-9 00:09

回復  tommykwan222


     FILCO 青軸夠爽, RACE 奶軸夠實在~~ CHING你試曬安全D ...
sv_sti 發表於 2012-10-9 00:07



    我驚佢試完兩隻之後扲曬返屋企
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-9 00:10

我驚佢試完兩隻之後扲曬返屋企
tsangwui123 發表於 2012-10-9 00:09



    窮學生, 邊有咁多$$呀
買曬兩隻唔驚比人鬧咩
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-9 00:12

窮學生, 邊有咁多$$呀
買曬兩隻唔驚比人鬧咩
tommykwan222 發表於 2012-10-9 00:10



    試曬兩隻真係好易會中毒身亡我個人覺得FILCO青真係好正
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-9 00:12

試曬兩隻真係好易會中毒身亡我個人覺得FILCO青真係好正
tsangwui123 發表於 2012-10-9 00:12



    我都知, 但只能2擇其1
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-9 00:14

唔想死咁多次
不過都預咗買新KB啦, 冇咩所謂啦
咁如果係青87同奶軸, 邊個做文書會好DD ...
tommykwan222 發表於 2012-10-9 00:05



    快d去死xd
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-9 00:15

快d去死xd
samlcy1997 發表於 2012-10-9 00:14



    你都去埋一份
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-9 00:15

快d去死xd
samlcy1997 發表於 2012-10-9 00:14



    死咗好耐啦
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-9 00:18

死咗好耐啦
tommykwan222 發表於 2012-10-9 00:15



   RACE果個青軸好似唔夠FILCO果個咁爽
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-9 00:19

RACE果個青軸好似唔夠FILCO果個咁爽
tsangwui123 發表於 2012-10-9 00:18



    已經唔係青軸啦
今次試新野
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-9 00:27

已經唔係青軸啦
今次試新野
tommykwan222 發表於 2012-10-9 00:19



    我知,但係我覺得奶軸唔夠青軸正,因為冇青軸咁嘈XD
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-9 00:29

我知,但係我覺得奶軸唔夠青軸正,因為冇青軸咁嘈XD
tsangwui123 發表於 2012-10-9 00:27



    呢D野咁個人, 試下都好呀
不過太嘈就真係唔係咁好啦, 宜家已經好夜先用電腦打字做功課
嘈到人就唔係咁好啦
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-9 00:33

呢D野咁個人, 試下都好呀
不過太嘈就真係唔係咁好啦, 宜家已經好夜先用電腦打字做功課
嘈到人就唔係 ...
tommykwan222 發表於 2012-10-9 00:29



    我青軸下下打到落底,我關埋門打都要比人投訴揀咩軸都要自己親身試先知
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-9 00:47

我青軸下下打到落底,我關埋門打都要比人投訴揀咩軸都要自己親身試先知 ...
tsangwui123 發表於 2012-10-9 00:33



    真係咁嘈?
定係房門唔隔音呀??
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-9 01:27

真係咁嘈?
定係房門唔隔音呀??
tommykwan222 發表於 2012-10-9 00:47



    唔隔音姐,同埋我自己又衰,下下打到底
作者: waeialexli    時間: 2012-10-9 07:19

唔隔音姐,同埋我自己又衰,下下打到底
tsangwui123 發表於 2012-10-9 01:27



    下下打到底先係男人既浪漫
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-9 07:20

真係咁嘈?
定係房門唔隔音呀??
tommykwan222 發表於 2012-10-9 00:47



    邊有咁嘈
作者: ATCS123    時間: 2012-10-9 18:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ATCS123    時間: 2012-10-9 18:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: samlcy1997    時間: 2012-10-9 18:22

... ching you
ATCS123 發表於 2012-10-9 18:21



    有問題咩?
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-9 23:24

真係咁嘈?
定係房門唔隔音呀??
tommykwan222 發表於 2012-10-9 00:47



    我頭先上左呀SIR到,佢有80青軸-3-不過冇側刻
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-9 23:47

我頭先上左呀SIR到,佢有80青軸-3-不過冇側刻
tsangwui123 發表於 2012-10-9 23:24



    我要正刻呀
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-10 00:18

我要正刻呀
tommykwan222 發表於 2012-10-9 23:47



    咁你快D入地獄啦
作者: tommykwan222    時間: 2012-10-10 00:20

咁你快D入地獄啦
tsangwui123 發表於 2012-10-10 00:18



    唔係唔想落, 今次冇時間落去
作者: tsangwui123    時間: 2012-10-10 01:35

唔係唔想落, 今次冇時間落去
tommykwan222 發表於 2012-10-10 00:20



    我係到玩緊野,聽日開個箱出來先





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2