Board logo

標題: 大家會點樣清潔自己個鍵盤? [打印本頁]

作者: a8877465    時間: 2012-9-22 12:14     標題: 大家會點樣清潔自己個鍵盤?

買左隻filco 一星期多d 見到入面已經有d塵 諗住用吸塵機細吸力吸走唔知會唔會有問題
作者: 森林之王    時間: 2012-9-22 12:39

本帖最後由 森林之王 於 2012-9-22 14:10 編輯

提議可以用綠色膠...不知名。
或者全部拔走鍵帽,之後用小型油漆掃(最好白色,五金舖有售)及吸塵機吸塵。
作者: asama    時間: 2012-9-22 12:41

用一桶桶個啲綠色史萊姆嚟清潔
作者: lemoncall    時間: 2012-9-22 13:02

用油掃 掃一掃就可以啦. 一年大清潔一次應該可以.(把所有keycap 抽出來.)
作者: kin1933    時間: 2012-9-22 13:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2