作者: a8877465 時間: 2012-9-22 12:14 標題: 大家會點樣清潔自己個鍵盤?
買左隻filco 一星期多d 見到入面已經有d塵
諗住用吸塵機細吸力吸走唔知會唔會有問題
作者: 森林之王 時間: 2012-9-22 12:39
本帖最後由 森林之王 於 2012-9-22 14:10 編輯
提議可以用綠色膠...不知名。
或者全部拔走鍵帽,之後用小型油漆掃(最好白色,五金舖有售)及吸塵機吸塵。
作者: asama 時間: 2012-9-22 12:41
用一桶桶個啲綠色史萊姆嚟清潔
作者: lemoncall 時間: 2012-9-22 13:02
用油掃 掃一掃就可以啦. 一年大清潔一次應該可以.(把所有keycap 抽出來.)
作者: kin1933 時間: 2012-9-22 13:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
