作者: big_nature 時間: 2012-9-18 22:48 標題: Rapoo 隻7100P 5G Mouse
有冇師兄買左呢隻,
見佢平平地,
又係行5G,
淘寶人仔70幾!
香港就成舊半水!
唔知是否OK!?
話成6個月換一次電芯!
作者: raisin 時間: 2012-9-18 22:55
5G你覺得代表乜野呢...
作者: karlathe 時間: 2012-9-18 23:00
本帖最後由 karlathe 於 2012-9-18 23:02 編輯
logitect好過佢...........
無線ge都係1百多d( M185/m235)...........
你淘寶+運費時間都係度啦(1次淘就用左16日
e+都未到手)又唔係平好多,人仔又1:1.2x貴到死
係hk買重有1年保
作者: karlathe 時間: 2012-9-18 23:11
本帖最後由 karlathe 於 2012-9-18 23:13 編輯
回復 2# raisin
5g佢作ga咋=______=
quote"5G无线通讯技术工作在比2.4G高2.4倍的工作频率上,速度更快更稳定,同时完全避免了目前大量存在的2.4G,蓝牙,WIFI等设备的所带来的干扰。"
2.4 GHz =2.4 G係佢接收訊號個FREQUENCY.........
佢5G=>5GHZ,即係5,000MHZ個頻譜下收發信號,好少野會係4位數GE 頻譜下工作,又唔係學校/CONCERT,冇咁多WIRELESS干擾
2.4同5G係冇咩大分別
你有幾可會3/4SET MOUSE+KEYBOARD係家中又用緊2.4GHZ?
好少會撞CHANNEL(學校D WIRELESS MIC 3位數日日FEED到HIHI)
重有佢係咪SURE做到呢?E點冇人知.......大陸野唔好信晒
作者: akgicy 時間: 2012-9-19 23:23
大陸野就真係信唔過, 不過仲有好多師兄叫人上去買野

作者: big_nature 時間: 2012-9-19 23:37
見佢幾平,
想買左用下,
先前隻RAPOO 3200用耐左膠面脫落!

作者: big_nature 時間: 2012-9-19 23:39
回復 4# karlathe
師兄講得好有Point!
再諗諗先!
作者: karlathe 時間: 2012-9-19 23:46
回復 7# big_nature
家中有RAPOO 一隻未又係幾個月88左............SOSAD
大陸野5係問題,但E個大陸品牌就好有問題LOR
作者: bbqaaq 時間: 2012-9-20 11:39
信我, rapoo 真係唔係好野
唔好貪平買!
親身中伏過!
作者: big_nature 時間: 2012-9-20 22:14
呢隻野大6賣70幾人仔!
香港就標價$168(北角無線電器店)
