作者: wongcc2006 時間: 2012-9-18 09:04 標題: [開箱文] CM STORM INFERNO入手 #2圖片 #3更新用後感(updated)
本帖最後由 wongcc2006 於 2012-9-20 12:27 編輯
話說先前用過LOGITECH的LS1 就中了LASER的毒
而小弟從來未用過GAMING MOUSE
先前已經中了機械KEYBOARD的毒
家中先用1008茶 公司再用埋9008青軸
對MOUSE認識不太多 不明白GAMING MOUSE與普通MOUSE的分別
所以先前做左好多RESEARCH, 問左好多CHING意見. 琴晚終於身痕走去買MOUSE.
原本想買RAZER的入門第一只LASER 但好多FD話RAZER好易爛. 想買rocaat 但太貴. STEEL就更貴.
行行下 見到中央田賣CM STORM. 而且送MOUSE PAD. 見自己都需要埋MOUSE PAD. 雖然話送的麻麻
但最起碼都值一百幾十 相對可以將呢D $$放埋系MOUSE度
起初想買有LCD MON仔果只 買緊$4XX/5XX(5600/8200DPI)兩個版本
自己OK 中意果個LCD MON. 但我限定自己budget <$400
所以就買左inferno. 都係laser, 4000dpi
有埋5個dpi mode可以set 最後就入手左
去住dd圖片先 今晚有時間回家才慢慢再上圖+測試
mouse外盒
mouse pad系呢款
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1431911&k=cb538ebf660d818094decb20ebf1119e&t=1782489535&sid=16FCPU2JWS9

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1431913&k=0ac0dc09bbf2a8c7b9c9a71fd1d706d1&t=1782489535&sid=16FCPU2JWS9

作者: wongcc2006 時間: 2012-9-18 09:04
本帖最後由 wongcc2006 於 2012-9-18 23:50 編輯
reserved
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1432290&k=e2c0744187a0f286bb275dec2f82e7ec&t=1782489535&sid=16FCPU2JWS9

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1432291&k=3665c60440eff62430b4963ef2a0ab61&t=1782489535&sid=16FCPU2JWS9

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1432292&k=3be87dba15a8578294ea0aba3f557c2d&t=1782489535&sid=16FCPU2JWS9

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1432293&k=0ede638c06f346621bfd95192c574023&t=1782489535&sid=16FCPU2JWS9

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1432294&k=0c2b96994970c52858b6e900dfdb87fe&t=1782489535&sid=16FCPU2JWS9

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1432295&k=dd221d0bc750a220783f06f0b80c71bf&t=1782489535&sid=16FCPU2JWS9

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1432296&k=250f1b0611fce6a31664d5004b8bbf3f&t=1782489535&sid=16FCPU2JWS9

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1432297&k=49375a18216d1e5cc52af540ad67f159&t=1782489535&sid=16FCPU2JWS9

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1432298&k=a4e7ae24667da8a8c5a3549ba24ac97f&t=1782489535&sid=16FCPU2JWS9

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1432299&k=bc44868b5b7129dc26c53c3b0d071006&t=1782489535&sid=16FCPU2JWS9

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1432300&k=fee6cc6285cddc5aa51d920568f15086&t=1782489535&sid=16FCPU2JWS9

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1432301&k=003bcd46e93fde49203f0acb2c38b72a&t=1782489535&sid=16FCPU2JWS9

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1432302&k=ce5f7ff4fb71491a4344d488a07a9903&t=1782489535&sid=16FCPU2JWS9

https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1432303&k=3a7f8342ea9a94ceb744669e48f428dc&t=1782489535&sid=16FCPU2JWS9

作者: wongcc2006 時間: 2012-9-18 09:04
本帖最後由 wongcc2006 於 2012-9-20 12:27 編輯
SORRY CHING們
真係比較忙 每天反工 回家已經是8.9點 而且超級累 欠你地的總會還
首先講講 INFERNO有4個PROFILE
但是USER MANUAL是沒有說明 如何分辨4個PROFILE
我GOOGLE過+自己TEST過
沒有LED >> CM STROM DEFAULT (只能改DPI SETTING)
大部分按鍵=DEFAULT CM 建議SETTING>>>>不能改
PROFILE1 >>GREEN LED
PROFILE2 >>RED LED
PROFILE3 >> YELLOW LED
每個PROFILE都可以SET由500>4000DPI
X,Y軸可以分開SET(不同步DPI)
除左LEFT,MIDDLE,RIGHT KEY
中間有兩個按鍵 DEFAULT系"DPI SWITCH" 當然都可以自訂FUNCTION
呢隻MOUSE有埋LEFT(FUNCTION), RIGHT(FUNCTION)
再加3個鼠邊自訂按鍵(兩個任SET,一個永遠為 CM MACRO SWITCH KEY)
HZ數最高為1000HZ 最低為100HZ
具體我不逐個數了 因為我自己只會用1000HZ
另外一樣讚賞的功能 每個PROFILE可以SET 5個特定DPI
而且有LED顯示(1,2,3,4,5) 可以方便CALL反在DRIVER SET左的特定DPI
而DRIVER方面 可以直接執行EXE檔 無須INSTALL也可以
SETTING會直接入落MOUSE內 就算第二次去到不同電腦 SETTING依然存在
當然都可以選擇安裝
呢個MOUSE SIZE我覺得幾夠大. MOUSE CLICK SOUND算清脆
按鍵重力比一般我用開的MOUSE較為重手 但由於SIZE夠大
相對用得耐 會比普通MOUSE冇咁累
至於DPI方面 我最多只開到3000DPI.
MOUSE MOVE SPEED在中間 1000HZ SETTING已經好快
可能自己少打FPS GAME 主要都係打LOL/MC
MOUSE PAD我用送的tactics 辨認都相當準確
完全沒有周圍飛/跳
不過 現階段MOUSE DRIVER有少許問題
每次開SOFTWARE時 MOUSE MOVE SPEED都會自動去左"SLOW"果邊
要自己手動移動到適當位置(沒有記憶)...
相信是CM SOFTWARE的問題
MOUSE LED方面 除左PROFILE LED固定外
所有PROFILE都可以SET 到其他LED (CM STROM LOGO/MOUSE TOP LED)的"著法"
CM STROM LOGO 可以有3種方式 (OFF/BREATH/ON)
TOP LED (OFF/ON/RAPID FIRE)
TOP LED 的RAPID FIRE可以為按鍵時"閃亮" OR"閃關"
都算幾型
至於MOUSE的MACRO 小弟沒有機會使用
一來不想浪費時間 二來沒有需要用
但值得一提 不SET MACRO都可以普通SETTING做到
SIMULATE KEYBOARD INPUT(我試過最多CTRL+ALT+DEL)/多次MOUSE CLICK(1-99
次)/MEDIA FUNCTION KEY
整體來說幾方便.當然CHING們如果有需要可以深入研究MACRO
據稱為128KB TOTAL MEMORY
價錢方面 開埋 $360 送MOUSE PAD
抵玩程度為4* (5*滿分)
保養 購自中央田 代理為MICROWORKS. 一年保
MOUSEPAD(送的)都聲稱保一年(LABLE寫)
但MOUSEPAD如何保就不知道 可能用左大半年 用舊左可以去換新的都唔出奇...
大致上 就是這樣
謝謝觀看!!!
作者: siufaiping 時間: 2012-9-18 09:06
頭香
作者: raisin 時間: 2012-9-18 09:51
呢隻係用Philips Twin-eye, 我怕唔夾佢送果塊軟pad...
等師兄用後感
作者: jimboy 時間: 2012-9-18 11:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jojopooh 時間: 2012-9-18 12:23
呢隻同logitech G400比較唔知邊隻大呢? 因為我都諗緊呢兩隻~~
作者: wongcc2006 時間: 2012-9-18 14:20
$360 送MousePad
作者: wongcc2006 時間: 2012-9-18 14:20
冇比較過
作者: karlathe 時間: 2012-9-18 17:12
MOUSEPAD上DO NOT GET SOFT=______=||||
個PAD幾好WOR
作者: raisin 時間: 2012-9-18 17:14
雖然無打FPS, 不過我都好鍾意上面D圖/字
作者: karlathe 時間: 2012-9-18 20:22
回復 11# raisin
上面D圖同字值得"深思"

作者: cleverandy 時間: 2012-9-18 20:39
吳知點解,我都有隻CM STORM的MOUSE,同MS果D比較,佢的感應力強好多,用尼D貴墊,將隻MOUSE拿起少少(成1-2CM)都有反應,但MS果D無,但有個問題就係,我玩FPS GAME時,台吳夠大,所以有時要轉個身向後要推個鼠2-3下,果時一拿起身,佢有感應好易會搞到控制不穩定
作者: wongcc2006 時間: 2012-9-18 21:21
咩意思 冇研究過
作者: raisin 時間: 2012-9-18 23:21
本帖最後由 raisin 於 2012-9-19 08:52 編輯
吳知點解,我都有隻CM STORM的MOUSE,同MS果D比較,佢的感應力強好多,用尼D貴墊,將隻MOUSE拿起少少(成1-2CM)都 ...
cleverandy 發表於 2012-9-18 20:39
1-2cm 誇張了... 我試左3隻mouse5塊pad, 都唔會超過6mm
唔通師兄果隻係zero/inferno?
作者: idevil 時間: 2012-9-18 23:27
話說先前用過LOGITECH的LS1 就中了LASER的毒
而小弟從來未用過GAMING MOUSE
先前已經中了機械KEYBOARD的毒 ...
wongcc2006 發表於 18-9-2012 09:04
得個盒呀??? 想睇下真身喎
作者: wongcc2006 時間: 2012-9-18 23:58
#2有相片啦
作者: wongcc2006 時間: 2012-9-18 23:58
用後感明天吧 要測試多幾HOUR
作者: sanmau 時間: 2012-9-19 00:31
本帖最後由 sanmau 於 2012-9-19 00:32 編輯
我自從係度見到機械KB之後,我諗都無4個月,我已買左4隻kb同5隻 mouse
好毒呀見到呢個post後,咁岩又今日去開ssp,咁岩又見到師兄呢隻野,跟住就用隻手去去摸下佢,跟住........
作者: monalisa987 時間: 2012-9-19 01:13
rapid fire led on 果到好鬼型...
作者: raisin 時間: 2012-9-19 08:52
Inferno 個 sensor 好挑鼠墊... 其實唔太建議, 萬一配搭唔啱, 就要買過塊 mouse pad... 同埋工作高度較高
等睇樓主測試...
作者: cleverandy 時間: 2012-9-19 19:39
起碼放到一隻手指尾,我果隻係sprmn
作者: HopliteB 時間: 2012-9-19 19:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 喵oo 時間: 2012-9-19 19:58
好型仔作者: raisin 時間: 2012-9-19 22:01
催樓主繳文
作者: Gullit 時間: 2012-9-19 22:52
我都諗緊呢隻!
作者: wongcc2006 時間: 2012-9-20 00:40
SORRY今天太忙 明天反公司打埋
作者: idevil 時間: 2012-9-20 00:50
CM近排都有好多不錯的週邊產品 想打入這個市場應該都不難
作者: wongcc2006 時間: 2012-9-20 12:31
UPDATED
作者: wongcc2006 時間: 2012-9-20 12:38
後記
幾同意#28 CHING.,.
Cooler master的延伸牌子
再市場的定位 我見過最貴的MOUSE不過$600
同樣送MOUSE PAD
已經有LCD MON仔(DISPLAY DPI/LOGO等)+CUSTOM LED(那是頂級MOUSE)
目前C/P值絕對比其他牌子高
而且MICROWORKS做代理我都幾有信心
相信呢個品牌可以同SS鬥一餐 或者走中階路線
作者: raisin 時間: 2012-9-20 12:40
詳細
係唔係五個profile可以save晒係mouse上?
師兄可唔可以試埋係枱面/白紙上面試下會唔會亂跳?

作者: wongcc2006 時間: 2012-9-20 13:34
4個profile..setting入mouse的
今晚試不同surface


