Board logo

標題: ROCCAT power-grid [打印本頁]

作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2012-8-23 23:39     標題: ROCCAT power-grid

本帖最後由 瘋癲的羔羊 於 2012-8-23 23:40 編輯

http://power-grid.roccat.org/

大家係唔係好想見到佢,試下佢呢?

去灣仔XX節ROCCAT既地頭就會可以....



HEHE...

應該比講掛我諗


同場仲有
Lua(mouse)



*香港會議展覽中心Hall 1 Booth: H27,29
**二樣產品都是尚未上市的
作者: martinyeah    時間: 2012-8-24 04:08

IPHONE都出5啦! 重玩IPHONE4 ?
作者: ngycg    時間: 2012-8-24 11:50

仲去水魚節咩......  又唔係特別平
一蚊貨又爭唔到, 去腦場算把啦
作者: gloac    時間: 2012-8-24 15:39

兩位師兄講出重點





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2