標題: ROCCAT power-grid [打印本頁]
作者: 瘋癲的羔羊 時間: 2012-8-23 23:39 標題: ROCCAT power-grid
本帖最後由 瘋癲的羔羊 於 2012-8-23 23:40 編輯
http://power-grid.roccat.org/
大家係唔係好想見到佢,試下佢呢?
去灣仔XX節ROCCAT既地頭就會可以....
HEHE...
應該比講掛我諗
同場仲有
Lua(mouse)
*香港會議展覽中心Hall 1 Booth: H27,29
**二樣產品都是尚未上市的
作者: martinyeah 時間: 2012-8-24 04:08
IPHONE都出5啦! 重玩IPHONE4 ?
作者: ngycg 時間: 2012-8-24 11:50
仲去水魚節咩...... 又唔係特別平
一蚊貨又爭唔到, 去腦場算把啦
作者: gloac 時間: 2012-8-24 15:39
兩位師兄講出重點
