Board logo

標題: Steelseries Flux 不專業開箱文 [打印本頁]

作者: ZydieK    時間: 2012-8-19 12:23     標題: Steelseries Flux 不專業開箱文

近來知道有Steelseries 有一隻既新headset ,見到其師兄既評價都唔係太差,再加上自己隻Siberia v2又壞鬼左
膽粗粗試下新headset ,但係小弟不是一個專業玩headset 既用家。今次開箱,志在同各位師兄一齊分享。

先睇下d 相先
實物1
IMG_0639.JPG

實物2
IMG_0640.JPG

實物3
IMG_0641.JPG

Cable 1
IMG_0642.JPG

Cable 2
IMG_0643.JPG

先由唔同既層面講起,打機方面,正如其他師兄所言,Bass 係做得唔錯,尤其係個定位做得好好,感覺上好到位。
背景音樂做得ok清,從打機機簡單測試己經覺得個分折力做得唔錯。個咪就好似其他師兄所講,對方會係聽到自己既聲音。
小弟對咪就冇咩研究,所以覺得都ok 。

再試聽歌,老實講句,非常地出人意表。小弟用王菲的<我願意> 96/24 WAV 去試,出黎效果好得。現場感做得好正,可能有師兄會覺得d 聲做得前得濟,但係小弟幾鐘意個種現場感。樂器同人音可以話係有一種各自獨處理既效果
如果用MP3 的聽的話,就會覺得好像係MP3放大器既感覺
正如之前所言,可能因為隻headset 都係Bass 為主,所以人聲同高音做得冇bass 咁靚。
不過,整體而言,Bass 可以講係中上級,分折力、現場感同定位做得幾好。

跟住小弟諗會有好多師兄會問既一個問題,同Siberia V2 既比較,邊隻好D ?
小弟既分享係要睇師兄既戴headset 既時間, 打機為主定係還是係打機聽歌各一半。
有師兄講得岩Flux 戴起上黎都唔係太舒服,如果戴眼鏡既情況下,小弟可以戴1-1.5個鐘
同Siberia 一戴就3-4個鐘唔同,同埋個Flux個咪唔係太方便。
如果長時間打機的話,都係Siberia 穩鎮d。
打機聽歌各一半就堅可以諗Flux
至於聽歌,有其他高人指點可以買銀線去試,應該可以加強人聲既表現。
小弟以前都相信打機用既Headet 聽歌係唔得既,不過Flux 可能係一個例外

Overall 而言,Flux 係有優點同缺點既產品,小弟會覺得打機同聽歌都屬於中上級
呢個價錢位都可以接受。小弟反而覺得最好既地方係Flux 唔係啤死左條Cable 線,多一條3節既電話線,就算係咁
如果有玩開線材既師兄,可能又會有新玩具。
呢一個唔係一個專業既開箱文,同埋小弟聽既歌曲都未必入流(以台灣日本為主),仲有機會詞不達意
而聽覺亦係好主觀,小弟覺得好既聲,可以有師兄未必會同意
希望各位師兄可以多多包涵

圖片附件: [1] IMG_0639.JPG (2012-8-19 11:55, 24.9 KB) / 下載次數 13
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1417496&k=42a04966c8ec18e8f4e0fb78e9789f2d&t=1782466630&sid=2NzuSxm5n2



圖片附件: [2] IMG_0640.JPG (2012-8-19 11:56, 24.49 KB) / 下載次數 10
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1417497&k=e624fdd3c0e7e47fdc32c0f8b65b26b2&t=1782466630&sid=2NzuSxm5n2



圖片附件: [3] IMG_0641.JPG (2012-8-19 11:56, 24.51 KB) / 下載次數 11
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1417498&k=417c83929267a3f0bb57fb69854f5dc9&t=1782466630&sid=2NzuSxm5n2



圖片附件: [4] IMG_0642.JPG (2012-8-19 11:56, 25.23 KB) / 下載次數 10
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1417499&k=084489173ce979c6d5c3075e30d1be1c&t=1782466630&sid=2NzuSxm5n2



圖片附件: [5] IMG_0643.JPG (2012-8-19 11:56, 26.2 KB) / 下載次數 13
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1417500&k=ef6f76902ea253274dcf8f4dc3f7ff35&t=1782466630&sid=2NzuSxm5n2


作者: wonghoyat    時間: 2012-8-19 12:29

恭喜曬ching有新玩具(我可能會買siberia frost,個樣真係唔錯)
作者: raisin    時間: 2012-8-19 13:59

恭喜 電競耳機黎講似乎唔錯 唔知同其他同級電競耳機既音質比較, Flux算好唔好呢?
作者: i_djinn    時間: 2012-8-19 14:20

又有新玩具睇..@@
作者: sanmau    時間: 2012-8-19 15:16

如果想要無線有咩好介紹?
作者: summerken    時間: 2012-8-19 15:34

幾正wo where買?
作者: tommykwan222    時間: 2012-8-19 16:07

好似有得諗啵~
作者: ZydieK    時間: 2012-8-19 16:09

首先多謝各位師兄既回覆, 多謝多謝
小弟希望可以幫到師兄們。小弟見識淺薄現時只試過cm store 其中一款7.1, 同roccate 既5.1
係打機上黎講, 只可以話係各有千秋,但係如果講到聽歌黎講,小弟就會覺得係flux既表現會好d
點解呢?
小弟只可以答師兄係Flux 係整體上既表現比較突出,因為flux 係聽歌上做到一d 專門聽歌耳機既基木要求
希望答到師兄,因為聽覺好比較
大前題下:聽覺亦係好主觀,小弟覺得好既聲,可以有師兄未必會同意

抱歉,小弟所有的mouse, keyboard,  headset 全部一定會用有線的。
呢個真係答唔到師兄.

小弟在深水步買的, 其他地區就唔清楚
作者: markip96    時間: 2012-8-19 23:42

換銀線la
作者: arkam    時間: 2012-8-20 01:03

ss個logo 印在那@.@?
作者: sasuke    時間: 2012-8-20 08:43

咩線都咪換啦
聽歌同打機一定要分開
兩者無兩全其美
作者: tommyo0o    時間: 2012-8-20 10:05

how much ??
作者: ZydieK    時間: 2012-8-20 13:16

再次多謝各位師兄既留意, 小弟買既時候係799
小弟個人感覺:
如果要係打機同聽歌都做到兩全其美, 要係799呢個價位做到的話, 基本上係冇咩可能
可能有其他品牌可以做到而小弟唔識

如果師兄真係要分咁用黎打機家聽歌呢?
而家小弟既選擇係用黎聽歌
作者: 暗九    時間: 2012-8-20 20:36

睇完個Post 之後, 會唔會用係聽歌度會好d 呢?
作者: Moglog    時間: 2012-8-20 20:45

好具體既開箱文, 直頭想比個like 你
作者: bxlk    時間: 2012-8-21 13:02

支持開箱文
作者: d6gz    時間: 2012-8-22 09:49

灣仔都有得賣
作者: kcj    時間: 2012-8-23 14:32

己經煩緊買frost blue 定係Flux
作者: ngycg    時間: 2012-8-24 11:55

frost blue出面冇晒貨





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2