作者: tata 時間: 2022-7-5 17:31 標題: 請問HD用usb docking就只會不停試連接,放回PC內就正常?
用了2,3年3T HD換走,想留下來做backup disk。於是用usb docking做準備,但win就只會不停試連接。
放回pc內,hd又運作正常。試了2個usb docking,都遇到同樣問題。
註:
1. 因hd tune 話(c7)CRC介面錯誤計數,變了(注意)藍色,所以換了它。
2. 2個usb docking插其他hd,正常運作。
請問這個舊hd有甚麼問題?
作者: eu8375 時間: 2022-7-6 09:49
O 記 ?
作者: trezegoal 時間: 2022-7-6 10:52
之前用過一隻ORICO既dock係咁...
之後改用Unitek有隻直插頭算
作者: raym123 時間: 2022-7-6 13:05
有冇 smart 圖 看?
作者: tata 時間: 2022-7-6 17:36
回覆 2# eu8375
2部都係o記。
o記冇遇過問題,只係經常壞開關。所以試過買u記,抄d片出來看,點解咁多集,都有些爛畫面。
原來部u記隨機抄不足,(唔識講,表面看抄齊,但play時就有事)好彩第一次用就發現問題,唯有買番o記。
作者: ppoppq123 時間: 2022-7-6 20:04
照你咁講0記響香港擴散程度真係洗咗唔少人嘅腦
令到好多人以為除咗買o記就只有得o記
你不如去睇下香港有冇得買綠聯呢個牌子先啦
仲有有時有啲嘢真係一分錢一分貨,
以前買咗一個5-days嘅裸族(即世特力)圍返港幣差唔多一千八百蚊左右.
用咗幾年完全冇出現過任何問題
令外連大陸人都知O記連垃圾也不如狗也不理,都唔知出嗰幾多千千萬萬嘅被害個案,見到你話冇辦法只好再買返O記真係心都酸埋

作者: 高登阿伯 時間: 2022-7-6 22:29
綠聯真係少地方入貨,見過旺電有間算多綠聯產品,但就偏偏無入hdd盒。
作者: chwowaw21 時間: 2022-7-7 09:12
綠聯在 amd USB3.0 有兼容問題, 我都想知那個牌子好 (用到 18tb)
作者: wck709394 時間: 2022-7-7 12:49
本帖最後由 wck709394 於 2022-7-7 12:50 編輯
回復 8 #chwowaw21
祼族同台灣vibe 5bay 一定用到toshiba16tb ,因為用緊
via HKEPC Reader for Android

