Board logo

標題: [購買問題] 而家買硬碟用嚟專做bt用邊個款好? [打印本頁]

作者: c007    時間: 2020-3-30 16:29     標題: 而家買硬碟用嚟專做bt用邊個款好?

買藍標 唔知穩唔穩陣 買紅標 有成本太高 買紫標好似又唔係呢個功能! 反正啲廠都冇出一隻專門for bt嘅硬碟 各位師兄有咩高見!
作者: chow.cc    時間: 2020-3-30 16:33

用ssd‧
有得揀‧冇人會想用番HDD
作者: c007    時間: 2020-3-30 16:36

回覆 2# chow.cc


    師兄有人 提出過 ssd行得多容易死個hdd喎
作者: c007    時間: 2020-3-30 16:37

其實有諗過買海信呢個垃圾國產牌子 ssd嚟做bt
作者: chow.cc    時間: 2020-3-30 16:51

回覆  chow.cc


    師兄有人 提出過 ssd行得多容易死個hdd喎
c007 發表於 2020-3-30 16:36

用泥BT
ssd係寫入超過最大寫入量‧D顆粒先易死‧一般BT都可用幾年以上‧
HDD個磁頭會不停咁前後移動‧不停咁讀寫‧效率好低‧拖慢下載速度!
作者: c007    時間: 2020-3-30 16:55

回覆 5# chow.cc
下載速度唔係應該局限Wan下載速度咩, 就算隻碟快到曉飛呀, 都應該唔會影響到下載速度喎 唔知理論啱唔啱不喜勿插
作者: chow.cc    時間: 2020-3-30 17:04

回覆  chow.cc
下載速度唔係應該局限Wan下載速度咩, 就算隻碟快到曉飛呀, 都應該唔會影響到下載速度喎 唔 ...
c007 發表於 2020-3-30 16:55


例如多任務下載‧某單任務每秒下載50MB‧HDD係寫入唔切‧
另外又要讀取資料上傳‧
作者: oneofthem    時間: 2020-3-30 17:05

用Ramdrive down完再抄去Harddisk
作者: c007    時間: 2020-3-30 17:13

回覆 7# chow.cc


    師兄意思係一次過進行多任務 下載個樽頸位就會起隻 硬碟寫入速度?
作者: c007    時間: 2020-3-30 17:15

回覆 8# oneofthem


    一定係分開下載碟同保存碟 唔會傻到攬炒
作者: c007    時間: 2020-3-30 17:17

不過如果買個綠版ssd 又唔會同普通hdd有好大分別喎
作者: chow.cc    時間: 2020-3-30 17:21

回覆  chow.cc


    師兄意思係一次過進行多任務 下載個樽頸位就會起隻 硬碟寫入速度? ...
c007 發表於 2020-3-30 17:13

多數係‧...機械係差D‧同時會影響上傳速度‧
作者: chow.cc    時間: 2020-3-30 17:26

系統碟如果係ssd‧唔好買住
用泥bt試下比較下同hdd有冇分別‧再作决定
不同使用習慣又會唔同!
作者: soccerism    時間: 2020-3-30 17:42

回覆  chow.cc


    師兄意思係一次過進行多任務 下載個樽頸位就會起隻 硬碟寫入速度? ...
c007 發表於 2020-3-30 17:13


如果係怕HDD 效率低過 SSD 而選擇後者, 呢條數都好得人驚, HDD慢極都係100-150MB/s, 家居寛頻最快都係大概100MB/s,  就當HDD因為頻繁讀寫而得番一半效能, 咁BT都唔係時時刻刻可以有咁高速下載上載吧.........
keep住可以咁勁上下載速度, 呢個世界D甜酸苦辣片俾你一星期下載哂啦.......
作者: chow.cc    時間: 2020-3-30 17:50

如果係怕HDD 效率低過 SSD 而選擇後者, 呢條數都好得人驚, HDD慢極都係100-150MB/s, 家居寛頻最快都係大 ...
soccerism 發表於 2020-3-30 17:42

hdd 100-150MB/s通常係單檔連續最大速度‧
一讀一寫已經得番一半效能‧同時數百做種+數個下載會點?
當然‧要睇使用習慣
作者: Kin_2012    時間: 2020-3-30 17:54

回覆 1# c007

轉用 SSD, 用過返唔到轉頭.
作者: evil666    時間: 2020-3-30 18:05

舊hard disk
作者: doggiestyle    時間: 2020-3-30 18:13

BT 果 D random write 黎
可能 1~4MB
作者: doggiestyle    時間: 2020-3-30 18:29

BT 果 D random write 黎
可能 1~4MB
doggiestyle 發表於 2020-3-30 18:13



如果 1MB BLOCK SIZE 可能得 40MB/S
作者: Miipp    時間: 2020-3-30 18:58

我一對 wd green 3T raid1 7x24 動物機 bt 左幾年都重好地地。

話用 SSD BT 的人太離地。
作者: Kin_2012    時間: 2020-3-30 19:35

我一對 wd green 3T raid1 7x24 動物機 bt 左幾年都重好地地。

話用 SSD BT 的人太離地。 ...
Miipp 發表於 2020-3-30 18:58


有咩咁離地?  唔少人用緊啦......
作者: Miipp    時間: 2020-3-30 19:41

有咩咁離地?  唔少人用緊啦......
Kin_2012 發表於 2020-3-30 19:35


就好似買架 RR 去做烏巴咁囉
作者: harryytm    時間: 2020-3-31 00:49

BT 果 D random write 黎
可能 1~4MB
doggiestyle 發表於 2020-3-30 18:13

而家啲 BT 軟件全部都用 RAM 做 Cache
只要夠多 RAM 做 Cache 就得
作者: doggiestyle    時間: 2020-3-31 01:51

而家啲 BT 軟件全部都用 RAM 做 Cache
只要夠多 RAM 做 Cache 就得
harryytm 發表於 2020-3-31 00:49



而家果 D 係指邊 D 可唔可以舉一兩隻出黎做例子
我見過兩隻軟件都係用 PIECE SIZE黎做寫入單位
就算比好多RAM佢, 大部份都係用晒黎做 READ CACHE
WRTIE CACHE 就算佢留左幾百 MB 先寫入
因為基本上都唔會係相鄰既 BLOCK
所以其實都係 RANDOM WRITE
作者: c007    時間: 2020-3-31 14:31

其實最怕係啲唔湯唔水嘅bt檔 好似有啲去到七成就停咗喺度 佔用咗不少 硬碟閒置空間 我就係怕ssd買得太過少容易迫爆
作者: 炎冬    時間: 2020-3-31 16:08

用Ramdrive down完再抄去Harddisk
oneofthem 發表於 2020-3-30 17:05



    如果downloading時當機, 咪要download過囉.
作者: harryytm    時間: 2020-3-31 16:38

本帖最後由 harryytm 於 2020-3-31 17:57 編輯
而家果 D 係指邊 D  可唔可以舉一兩隻出黎做例子
我見過兩隻軟件都係用 PIECE SIZE黎做寫入單位
...
doggiestyle 發表於 2020-3-31 01:51


qBittorrent 下載完成嘅 Piece 除咗由 Write Cache 寫落碟仲會保留喺 Read Cache
部份隨機寫入會比 Windows 個 Write-Cache 合拼
同埋會
Cache Set 得夠多嘅話下載緊嘅時候
大部份磁碟讀取都比 Read Cache 同 Windows 個 SuperPrefetch 頂咗

另外 qBittorrent 進階進項入面有啲設定可以進一步減少讀寫
Coalesce reads & writes - 合拼連續嘅讀寫減少交比 OS 嘅讀寫要求
Use piece extend affinity - piece size 太細嘅種會下載相鄰 4 MiB 嘅 pieces 去減少隨機寫入
Send upload piece suggestions - 建議其他 Peer 先下載 Read Cache 入面最新 Cache 咗嘅 Piece

nametypedefault
coalesce_readsboolfalse
coalesce_writesboolfalse
allocate separate, contiguous, buffers for read and write calls. Only used where writev/readv cannot be used will use more RAM but may improve performance

nametypedefault
piece_extent_affinityboolfalse
when this is true, create an affinity for downloading 4 MiB extents of adjacent pieces. This is an attempt to achieve better disk I/O throughput by downloading larger extents of bytes, for torrents with small piece sizes

nametypedefault
suggest_modeintsettings_pack::no_piece_suggestions
suggest_mode controls whether or not libtorrent will send out suggest messages to create a bias of its peers to request certain pieces. The modes are:
  • no_piece_suggestions which will not send out suggest messages.
  • suggest_read_cache which will send out suggest messages for the most recent pieces that are in the read cache.

作者: 樹下乘涼    時間: 2020-3-31 16:44

而家果 D 係指邊 D  可唔可以舉一兩隻出黎做例子
我見過兩隻軟件都係用 PIECE SIZE黎做寫入單位
...
doggiestyle 發表於 2020-3-31 01:51



    用bitcomet X64...支持超大快取...只要RAM夠大就可以做0硬碟讀取(重新打開任務唔計....
作者: harryytm    時間: 2020-3-31 16:54

用bitcomet X64...支持超大快取...只要RAM夠大就可以做0硬碟讀取(重新打開任務唔計.... ...
樹下乘涼 發表於 2020-3-31 16:44

qBittorrent 都係
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-3-31 16:56

qBittorrent 都係
harryytm 發表於 2020-3-31 16:54



    qBittorrent 只能說..連通性....好差.......
作者: harryytm    時間: 2020-3-31 17:21

qBittorrent 只能說..連通性....好差.......
樹下乘涼 發表於 2020-3-31 16:56

咩叫連通性
作者: yshi    時間: 2020-3-31 17:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doggiestyle    時間: 2020-3-31 18:07

qBittorrent 下載完成嘅 Piece 除咗由 Write Cache 寫落碟仲會保留喺 Read Cache
部份隨機寫入會比 Windo ...
harryytm 發表於 2020-3-31 16:38



我由一開始就係講緊 random write 去唔到上限速度
可能大家理解唔同吧
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-3-31 20:26

咩叫連通性
harryytm 發表於 2020-3-31 17:21



    P2P= peer to peer
連通性=你連到幾多peer(當然可能係對方拒絕或網絡因素...

我試左好多次qBittorrent...連通性係堅慘.....速度又唔快...

bitcomet=有長效種子..有X64..可SET超大CACHE..連線速度快..功能多..持續性更新穩定或多新功能
utorrent=可以玩PT...有D用戶似乎要用UT先連到佢地..我系bitcomet都見到呢D用戶..但好快斷線0KB/S..換UT即有速度...但冇X64..冇得SET大CACHE...好食硬碟...
qBittorrent=..................................冇長用過..不評了.....冇上面果2個好用
其他客戶端=.........................................................雖然部份有開源之類..但冇大CACHE真係末落了
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-3-31 20:28

我由一開始就係講緊 random write 去唔到上限速度
可能大家理解唔同吧  ...
doggiestyle 發表於 2020-3-31 18:07



    隨機寫入要睇客戶端點寫...快取細既全部陣亡..除非你SSD或本機有HD-CACHE軟件

所以我用bitcomet....
全檔案快取到CAHCE..零讀取已經可以幫到隨機寫入很大很大的性能提升..唔洗一邊寫入又要一邊讀出黎上傳...
作者: doggiestyle    時間: 2020-3-31 20:38

隨機寫入要睇客戶端點寫...快取細既全部陣亡..除非你SSD或本機有HD-CACHE軟件

所以我用bitcomet... ...
樹下乘涼 發表於 2020-3-31 20:28



我主要唔係為左性能
而係好嘈
其實每個人要求唔同
如果唔介意慢少少 ,每次開一個任務
作者: killuakam    時間: 2020-3-31 20:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-3-31 20:51

我個ut 成日一高速就寫唔切入硬碟,然後就塞爆ram,一過4G ram(好似)就沒有回應,d種幾百GB,成日要檢查 ...
killuakam 發表於 2020-3-31 20:48



    咪就係囉...UT系呢方便係真係..上古技術...我用最新3.X版仲慘--好似唔係好兼容WIN10 2004..有D LAG....
用UT2 雖然老左D..但夠穩定--可以連到D神奇用戶....

高速我都係用番BITCOMET....事因我本體是RAID0 HDD硬碟..都有700MB/S...專FOR下載用...
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-3-31 20:52

我主要唔係為左性能
而係好嘈
其實每個人要求唔同
如果唔介意慢少少 ,每次開一個任務 ...
doggiestyle 發表於 2020-3-31 20:38



    咁你不如試下CACHE軟件...用RAM做硬盤CACHE....不過我5塊HDD都唔覺嘈...散熱風扇嘈D...
作者: bongbong3481    時間: 2020-3-31 21:10

回覆 1# c007

二手無病無痛足矣
作者: doggiestyle    時間: 2020-3-31 21:29

咁你不如試下CACHE軟件...用RAM做硬盤CACHE....不過我5塊HDD都唔覺嘈...散熱風扇嘈D... ...
樹下乘涼 發表於 2020-3-31 20:52



唔知點解用左 ,完檔就一定會 FILE CHECK
雖然平時間中都會 ,但冇咁密
唔知佢個 FILE CHECK 係點先會觸發
我用果個係 BITCOMET
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-3-31 21:45

唔知點解用左 ,完檔就一定會 FILE CHECK
雖然平時間中都會 ,但冇咁密
唔知佢個 FILE CHECK 係點先會觸發 ...
doggiestyle 發表於 2020-3-31 21:29



    軟件設置問題?
作者: harryytm    時間: 2020-3-31 23:25

本帖最後由 harryytm 於 2020-3-31 23:32 編輯
P2P= peer to peer
連通性=你連到幾多peer(當然可能係對方拒絕或網絡因素...

我試左好多次qBittor ...
樹下乘涼 發表於 2020-3-31 20:26

我用 qBittorrent 下載野一個種連到百幾個連線
而且下載速度行盡條線
無你所講嘅問題
[attach]2184421[/attach]
有啲 ISP 會 Block BT
我懷疑你無開連線加密比 ISP Block
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-3-31 23:30

本帖最後由 樹下乘涼 於 2020-3-31 23:34 編輯
我用 qBittorrent 下載野一個種連到百幾個連線
而且下載速度行盡條線
無你所講嘅問題
...
harryytm 發表於 2020-3-31 23:25


[attach]2184423[/attach]
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-3-31 23:34

我用 qBittorrent 下載野一個種連到百幾個連線
而且下載速度行盡條線
無你所講嘅問題

有啲 ISP 會 Block  ...
harryytm 發表於 2020-3-31 23:25



    你係100MBPS?
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-3-31 23:39

順帶一題....
Bitcomet個種子市場可以補完你下載如電視劇中間少個種子都可以睇睇..可能有....

同埋BC起始有3000個DHT用戶....下載磁鏈種子應該比迅雷仲快...
我自己用UT....下個種子可能要30秒或以上或下載失敗..極慢....
作者: doggiestyle    時間: 2020-3-31 23:58

順帶一題....
Bitcomet個種子市場可以補完你下載如電視劇中間少個種子都可以睇睇..可能有....

同埋BC起始 ...
樹下乘涼 發表於 2020-3-31 23:39



唔知兩者有冇關係
自從上左 1000M
我改左設定任佢連
跟住 KEEP 住連到 1萬個 DHT
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-4-1 00:04

唔知兩者有冇關係
自從上左 1000M
我改左設定任佢連
跟住 KEEP 住連到 1萬個 DHT ...
doggiestyle 發表於 2020-3-31 23:58



    兩者乜....乜同乜?
作者: doggiestyle    時間: 2020-4-1 00:08

兩者乜....乜同乜?
樹下乘涼 發表於 2020-4-1 00:04



因為以前淨係連到兩三千?
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-4-1 00:10

因為以前淨係連到兩三千?
doggiestyle 發表於 2020-4-1 00:08



    提升左初始...但好似冇限制..我以前都連到萬五千....
但太高好似唔好...路由器CPU會比較高...因為每次刷新DHT都大量小封包射出街.....然後又大量小封包射入黎

所以一到太高就會關閉DHT再重開...RESET番低連接....反正3000已夠用
作者: harryytm    時間: 2020-4-1 00:11

你係100MBPS?
樹下乘涼 發表於 2020-3-31 23:34


[attach]2184427[/attach]
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-4-1 00:15

harryytm 發表於 2020-4-1 00:11



    .......呢張圖咩都說明唔到..但跳PING...4G網絡WIFI?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2