Board logo

標題: [產品資訊] M.2 有冇洋垃圾介紹? [打印本頁]

作者: yoyo348    時間: 2020-3-30 00:18     標題: M.2 有冇洋垃圾介紹?

三號機用…256G
作者: marcochl    時間: 2020-3-30 00:58

回覆 1# yoyo348

其實你知唔知洋垃圾點解
洋垃圾最多係U2 接口, 而且唔係特別平
SSD 呢D 野買一手啦, 有幾貴姐

WD 250GB Blue SSD SN550 M.2 2280 3D NAND WDS250G2B0C PCIe Gen3 x4 8Gb/s NVMe SSD固態硬碟        HK$ 380
ADATA 256GB XPG SX6000 Lite M.2 2280 ASX6000LNP-256GT-C 3D TLC PCIe Gen3 x4 NVMe 1.3 SSD        HK$ 385
Plextor 256GB M9Pe(G) M.2 2280 連散熱片 PX-256M9PeG 3D TLC PCIe Gen 3 x4 NVMe SSD 固態硬碟        HK$ 370
作者: yoyo348    時間: 2020-3-30 01:07

回覆  yoyo348

其實你知唔知洋垃圾點解
洋垃圾最多係U2 接口, 而且唔係特別平
SSD 呢D 野買一手啦,  ...
marcochl 發表於 2020-3-30 00:58



    我見之前興玩三叔勇士系列
作者: marcochl    時間: 2020-3-30 01:09

回覆 3# yoyo348

好彩買到條TBW 低既就ok
作者: jason930    時間: 2020-3-30 06:30

回覆  yoyo348

其實你知唔知洋垃圾點解
洋垃圾最多係U2 接口, 而且唔係特別平
SSD 呢D 野買一手啦,  ...
marcochl 發表於 2020-3-30 12:58 AM

你錯過左平野姐
舊年千4蚊人仔P4510 全新未開 2T U.2
作者: newshun    時間: 2020-3-30 08:27

我都想有洋垃圾2080ti買
作者: marcochl    時間: 2020-3-30 11:43

回覆 5# jason930

其實我對自稱全新未開但賣呢個價反而有D 戒心, 老老實實講開過仲好
另外U2 要轉接又係要買adapter
作者: kenn    時間: 2020-3-30 11:54

回覆  jason930
U2 要轉接又 ...
marcochl 發表於 2020-3-30 11:43


這張U2 to PCIe adaptor 很方便

[attach]2184061[/attach]
作者: marcochl    時間: 2020-3-30 12:07

回覆 8# kenn

我見有D 係用M2 樣既adapter
如果你係買好大容量既話都可以接受, 如果細容量連埋adapter 咁不如直接買M2

我自己都係懶, 直接買條intel 660p 2T 算
作者: kenn    時間: 2020-3-30 12:25

本帖最後由 kenn 於 2020-3-30 12:26 編輯

回覆 9# marcochl

900P有跟個M2 adaptor,但覺得PCIe adaptor好用D,無條cable方便好多.
作者: jason930    時間: 2020-3-30 15:38

回覆  jason930

其實我對自稱全新未開但賣呢個價反而有D 戒心, 老老實實講開過仲好
另外U2 要轉接又 ...
marcochl 發表於 2020-3-30 11:43 AM
果隻封條未開
作者: free3sky    時間: 2020-3-30 15:48

你錯過左平野姐
舊年千4蚊人仔P4510 全新未開 2T U.2
jason930 發表於 2020-3-30 06:30



    甘鬼抵, 有沒伏
作者: c007    時間: 2020-3-30 16:17

而家間間廠出ssd 花多眼亂唔知揀邊間
作者: jason930    時間: 2020-3-30 16:24

甘鬼抵, 有沒伏
free3sky 發表於 2020-3-30 03:48 PM
呢隻野個firmware 有小小伏
呢度有講過

https://www.hkepc.com/forum/view ... amp;highlight=P4510
作者: marcochl    時間: 2020-3-30 18:01

回覆 11# jason930

咁好好彩wor
作者: jason930    時間: 2020-3-30 18:19

回覆  jason930

咁好好彩wor
marcochl 發表於 2020-3-30 06:01 PM
做好資料搜集先落鎚係必需
作者: kelvinhin    時間: 2020-3-30 20:05

我都想有洋垃圾2080ti買
newshun 發表於 2020-3-30 08:27


之前見過有Dell OEM版 2080ti, 係比較平, 不過個原裝Blower fan完全係垃圾, 郁一郁就過熱, 但買黎上水就抵
https://www.youtube.com/watch?v=ssqYleBjPIw
作者: 樹下乘涼    時間: 2020-3-31 20:36

我用SM963...但E+似乎好多假野....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2