Board logo

標題: 諗諗下都係閣置SSD計畫 [打印本頁]

作者: Tong Chi Yin    時間: 2008-11-25 19:34     標題: 諗諗下都係閣置SSD計畫

雖然OCZ係平,不過都係等等先,最多買多2隻raptor行4隻raid 0
作者: homeivan    時間: 2008-11-25 21:13

其實用raptor其中一個原因係要快D access rate...
SSD唔係就最好嗎?
作者: mclarenfung    時間: 2008-11-25 21:56

原帖由 homeivan 於 2008-11-25 21:13 發表
其實用raptor其中一個原因係要快D access rate...
SSD唔係就最好嗎?


MUTI READ WRITE.
作者: Tong Chi Yin    時間: 2008-11-25 23:42

原帖由 homeivan 於 2008-11-25 21:13 發表
其實用raptor其中一個原因係要快D access rate...
SSD唔係就最好嗎?

R/W都係一個重要既問題,SSD係快,不過一次過寫入好多個檔案就唔及傳統HDD好
作者: pk1667    時間: 2008-11-25 23:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix    時間: 2008-11-25 23:51

唔係話raptor又震又噪咩?
作者: pk1667    時間: 2008-11-25 23:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix    時間: 2008-11-26 00:05

原帖由 pk1667 於 2008-11-25 23:52 發表


300GB 萬轉 2.5" 無呢個問題

你講VelociRaptor?

其實最細容量個隻係香港無賣定係外國都仲未出?
作者: pk1667    時間: 2008-11-26 09:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Tong Chi Yin    時間: 2008-11-26 19:31

原帖由 pk1667 於 2008-11-25 23:47 發表


但如果好似你咁講, 攞佢o黎行 OS 應該問題唔大喎

30GB太細啦,裝個VISTA同OFFICE 2007都冇左幾GB啦,我仲要裝其他野呢,不過最重要係個搜尋時間雖然係怏,不過我FEEL唔到
作者: rohome    時間: 2008-11-27 00:54

raptor 個d 高音可以驅蚊~~~
我之前行raid 0 就頂佢地唔順~~除非買埋Antec d silent case la

SSD 我覺得用系notebook系最好~~一定比d5400轉爽好多,同埋慳電,各有所需~~~

[ 本帖最後由 rohome 於 2008-11-27 00:57 編輯 ]
作者: cckeungc    時間: 2008-11-27 08:11

現時ssd 的用電更高, 慳電只是口號
作者: pk1667    時間: 2008-11-27 09:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix    時間: 2008-11-27 09:52

原帖由 rohome 於 2008-11-27 00:54 發表
raptor 個d 高音可以驅蚊~~~
我之前行raid 0 就頂佢地唔順~~除非買埋Antec d silent case la

SSD 我覺得用系notebook系最好~~一定比d5400轉爽好多,同埋慳電,各有所需~~~

d人唔係話用落唔噪咩
作者: pk1667    時間: 2008-11-27 09:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix    時間: 2008-11-27 10:01

原帖由 pk1667 於 2008-11-27 09:55 發表


如果係舊式 3.5" 就唔知, 不過隻 2.5" 300GB 真係 OK 囉

佢唔係出面有個殼,成個係3.5"咩?

你唔要殼咁用?
作者: pk1667    時間: 2008-11-27 10:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: av117    時間: 2008-11-27 12:14

原帖由 lastphoenix 於 2008-11-26 00:05 發表
其實最細容量個隻係香港無賣定係外國都仲未出?

前者
74GB日本已經開賣左3個月有多





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2