作者: Tong Chi Yin 時間: 2008-11-25 19:34 標題: 諗諗下都係閣置SSD計畫
雖然OCZ係平,不過都係等等先,最多買多2隻raptor行4隻raid 0
作者: homeivan 時間: 2008-11-25 21:13
其實用raptor其中一個原因係要快D access rate...
SSD唔係就最好嗎?
作者: mclarenfung 時間: 2008-11-25 21:56
MUTI READ WRITE.
作者: Tong Chi Yin 時間: 2008-11-25 23:42
R/W都係一個重要既問題,SSD係快,不過一次過寫入好多個檔案就唔及傳統HDD好
作者: pk1667 時間: 2008-11-25 23:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix 時間: 2008-11-25 23:51
唔係話raptor又震又噪咩?
作者: pk1667 時間: 2008-11-25 23:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix 時間: 2008-11-26 00:05
你講VelociRaptor?
其實最細容量個隻係香港無賣定係外國都仲未出?
作者: pk1667 時間: 2008-11-26 09:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Tong Chi Yin 時間: 2008-11-26 19:31
30GB太細啦,裝個VISTA同OFFICE 2007都冇左幾GB啦,我仲要裝其他野呢,不過最重要係個搜尋時間雖然係怏,不過我FEEL唔到
作者: rohome 時間: 2008-11-27 00:54
raptor 個d 高音可以驅蚊~~~
我之前行raid 0 就頂佢地唔順~~除非買埋Antec d silent case la
SSD 我覺得用系notebook系最好~~一定比d5400轉爽好多,同埋慳電,各有所需~~~
[ 本帖最後由 rohome 於 2008-11-27 00:57 編輯 ]
作者: cckeungc 時間: 2008-11-27 08:11
現時ssd 的用電更高, 慳電只是口號
作者: pk1667 時間: 2008-11-27 09:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix 時間: 2008-11-27 09:52
原帖由 rohome 於 2008-11-27 00:54 發表
raptor 個d 高音可以驅蚊~~~
我之前行raid 0 就頂佢地唔順~~除非買埋Antec d silent case la
SSD 我覺得用系notebook系最好~~一定比d5400轉爽好多,同埋慳電,各有所需~~~
d人唔係話用落唔噪咩
作者: pk1667 時間: 2008-11-27 09:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lastphoenix 時間: 2008-11-27 10:01
佢唔係出面有個殼,成個係3.5"咩?
你唔要殼咁用?
作者: pk1667 時間: 2008-11-27 10:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: av117 時間: 2008-11-27 12:14
前者
74GB日本已經開賣左3個月有多


