Board logo

標題: 請問2..5 吋sata 硬碟可以經桌面機用的火牛取電?嘛??? [打印本頁]

作者: leonleon622    時間: 2008-11-25 08:27     標題: 請問2..5 吋sata 硬碟可以經桌面機用的火牛取電?嘛???

謝答//////////////////////////////
作者: simon    時間: 2008-11-25 08:32

可以,基本上同 3.5" 一樣,只係轉速多數係 5400轉,比桌面用會較慢
作者: MAXTOR    時間: 2008-11-25 16:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Marshall    時間: 2008-11-25 17:18     標題: 回覆 3# 的帖子

有邊塊 onboard 可以淨插eSATA 唔駛另外比power?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2