作者: leonleon622 時間: 2008-11-25 08:27 標題: 請問2..5 吋sata 硬碟可以經桌面機用的火牛取電?嘛???
謝答//////////////////////////////
作者: simon 時間: 2008-11-25 08:32
可以,基本上同 3.5" 一樣,只係轉速多數係 5400轉,比桌面用會較慢
作者: MAXTOR 時間: 2008-11-25 16:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Marshall 時間: 2008-11-25 17:18 標題: 回覆 3# 的帖子
有邊塊 onboard 可以淨插eSATA 唔駛另外比power?
