作者: 巴斯光年 時間: 2008-11-24 00:10 標題: 有冇人知道這隻2.5係咩插口
這個2.5HDD是十年前一部手提電腦攞出黎既
想轉做外置
但都唔知係咩插口...有冇人幫到我
作者: andrewchim 時間: 2008-11-24 00:18
照理應該係IDE(最尾幅相睇到-----ATA/IDE)
你應該係未拆個ADAPTER
作者: wankong 時間: 2008-11-24 00:20
應該係IDE ..
作者: 巴斯光年 時間: 2008-11-24 00:29
2.5HDD既IDE嗎
因為我未見過手提電腦既HDD
所以唔係咁清楚
作者: kmb3av188 時間: 2008-11-24 00:40
2.5IDE
要轉插先可以插返去3.5標準主機IDE
轉插~$10
另外有USB-->3.5/2.5IDE賣,約$60-80
PS:舊手提電腦硬碟內小心有毒
小弟拎得起手果D唔知點解要有毒
要掃一掃先用
作者: 巴斯光年 時間: 2008-11-24 00:46
另外重有一款...都係用係同一部機到
但係唔知點解個頭係針....同以上的HDD唔同
作者: Faizu 時間: 2008-11-24 01:42
你蚊左個ADAPTER先~~
作者: accy720 時間: 2008-11-24 03:01
我睇到個ADAPTER未拆
作者: andrewchim 時間: 2008-11-24 15:23

