Board logo

標題: 有冇人知道這隻2.5係咩插口 [打印本頁]

作者: 巴斯光年    時間: 2008-11-24 00:10     標題: 有冇人知道這隻2.5係咩插口

這個2.5HDD是十年前一部手提電腦攞出黎既
想轉做外置
但都唔知係咩插口...有冇人幫到我
作者: andrewchim    時間: 2008-11-24 00:18

照理應該係IDE(最尾幅相睇到-----ATA/IDE)
你應該係未拆個ADAPTER
作者: wankong    時間: 2008-11-24 00:20

應該係IDE ..
作者: 巴斯光年    時間: 2008-11-24 00:29

2.5HDD既IDE嗎
因為我未見過手提電腦既HDD
所以唔係咁清楚
作者: kmb3av188    時間: 2008-11-24 00:40

原帖由 巴斯光年 於 2008-11-24 00:29 發表
2.5HDD既IDE嗎
因為我未見過手提電腦既HDD
所以唔係咁清楚

2.5IDE

要轉插先可以插返去3.5標準主機IDE
轉插~$10

另外有USB-->3.5/2.5IDE賣,約$60-80

PS:舊手提電腦硬碟內小心有毒
小弟拎得起手果D唔知點解要有毒
要掃一掃先用
作者: 巴斯光年    時間: 2008-11-24 00:46

另外重有一款...都係用係同一部機到
但係唔知點解個頭係針....同以上的HDD唔同
作者: Faizu    時間: 2008-11-24 01:42

你蚊左個ADAPTER先~~
作者: accy720    時間: 2008-11-24 03:01

我睇到個ADAPTER未拆
作者: andrewchim    時間: 2008-11-24 15:23

我早講左話佢未拆個ADAPTER ga la~~~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2