作者: grandninja 時間: 2008-10-17 11:57 標題: Raid 0/1 問題
幾條超新手問題, 請各大大解答
行 Raid 0/1
1. 可否同 Size、同 Spec、 唔同牌子?
(例如: Western Digital 640GB/32M Buffer/7200RPM + Seagate 640GB/32M Buffer/7200RPM??
2. 可否同 Size、唔同 Spec、 同牌子?
(例如: Western Digital 640GB/16M Buffer/7200RPM + Western Digital 640GB/32M Buffer/7200RPM??
3. 行 Raid 0 可否唔同 Size?
4. Onbaord Raid (P5Q Pro)同 Raid Card 有咩分別?
5. 可否又行 Raid, 又 NCQ ga?
作者: Hasebe 時間: 2008-10-17 12:06
1,2,3 - OK, 不過所有野base on 你最細/慢果隻hdd
同埋有機會炒左個array
4. software同hardware raid既分別
唔行Raid5的話ICHR就可以
5.以我所知ICHR可以(有錯請指正)
其他就睇raid card
作者: asunayck 時間: 2008-10-17 17:03
原帖由 Hasebe 於 2008-10-17 12:06 發表
1,2,3 - OK, 不過所有野base on 你最細/慢果隻hdd
同埋有機會炒左個array
4. software同hardware raid既分別
唔行Raid5的話ICHR就可以
5.以我所知ICHR可以(有錯請指正)
其他就睇raid card
請問炒左array會有咩後果?係咩事?大唔大件事,救得番嗎?
[base on 你最細/慢果隻hdd]
即係點?
例如: Western Digital 640GB/32M Buffer/7200RPM + Seagate 80GB/8M Buffer/7200RPM我行raid 0會點?
[ 本帖最後由 asunayck 於 2008-10-17 17:05 編輯 ]
作者: Hasebe 時間: 2008-10-18 01:25
原帖由 asunayck 於 2008-10-17 17:03 發表
請問炒左array會有咩後果?係咩事?大唔大件事,救得番嗎?
即係點?
例如: Western Digital 640GB/32M Buffer/7200RPM + Seagate 80GB/8M Buffer/7200RPM我行raid 0會點?
只是cache容量,或牌子不同的話,行raid1該沒大問題
raid0就最好同型號(因為一死就所有data 拜拜)
當然行raid就最好搵幾隻一模一樣黎行啦
>例如: Western Digital 640GB/32M Buffer/7200RPM + Seagate 80GB/8M Buffer/7200RPM我行raid 0會點?
會跟你最細果隻 x2
即是80G x2 =160GB
作者: asunayck 時間: 2008-10-19 10:32
下?甘餘低果D位置點算?有無得用?
作者: lth886 時間: 2008-10-19 22:40
即係無得用
作者: asunayck 時間: 2008-10-20 00:11
甘都係兩隻一樣好D =_=... 得用餘下既位好唔抵,浪費
作者: Hasebe 時間: 2008-10-20 09:49
而家D HDD平到無朋友
整2隻raid1都抵到爛
作者: grandninja 時間: 2008-10-20 11:55
D 人成日話行 Raid 0 危險, 其實危唔危險得過單HDD唔行 Raid 0?
作者: akg 時間: 2008-10-20 12:42
炒左array可能會lose data, 如果array rebuild晤番
所以如果data重要, 應該做多一份backup
原帖由 asunayck 於 2008-10-17 17:03 發表
請問炒左array會有咩後果?係咩事?大唔大件事,救得番嗎?
即係點?
例如: Western Digital 640GB/32M Buffer/7200RPM + Seagate 80GB/8M Buffer/7200RPM我行raid 0會點?
作者: Hasebe 時間: 2008-10-20 12:54
假設一隻hdd死既機會係1%
2隻行raid0既機會就係1% x 2
4隻就係 4%
你話死既機會大唔大喇
作者: asunayck 時間: 2008-10-20 13:09
行得raid 0,你唔做好backup就真係心胸廣闊,唔係話raid0實出事,係你明知佢無backup功能既特性都唔做定功夫,你都無咩緊要野啦
作者: asunayck 時間: 2008-10-20 13:09
行得raid 0,你唔做好backup就真係心胸廣闊,唔係話raid0實出事,係你明知佢無backup功能既特性都唔做定功夫,你都無咩緊要野啦
作者: Stephen Tong 時間: 2008-10-20 13:52
我想問 raid 0 點用 ghost dump 個種出黎 ?
作者: mk1211999 時間: 2008-10-20 14:26 標題: 回復 14# 的帖子
冇得


