Board logo

標題: [操作疑難] 買左張二手3090卡,但只有單的相,有得保嗎? [打印本頁]

作者: umvue    時間: 2023-4-15 18:00     標題: 買左張二手3090卡,但只有單的相,有得保嗎?

某二手平台買左張EVGA 3090,賣家話有單

但去到佢話係美國的NEWEGG買,得張單的相

佢話有全球保,如果仲有得保,可以點保法?
作者: vier    時間: 2023-4-15 18:37

唔買都買左仲驚乜
對張卡上面貼紙S/N囉 啱咪有保,唔啱咪拜神自保
作者: calvin83    時間: 2023-4-15 18:43

點解唔問個賣家?
作者: umvue    時間: 2023-4-15 20:51

點解唔問個賣家?
calvin83 發表於 2023-4-15 18:43


佢有利益沖突嘛...
作者: O人    時間: 2023-4-15 21:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Pppk    時間: 2023-4-15 21:23

Evga一向都係網買,有問題寄台灣
作者: umvue    時間: 2023-4-15 22:57

唔買都買左仲驚乜
對張卡上面貼紙S/N囉 啱咪有保,唔啱咪拜神自保
vier 發表於 2023-4-15 18:37


好彩張卡無壞

但張NEWEGG INVOICE得ITEM#,好似同S/N是兩回事
作者: calvin83    時間: 2023-4-16 11:47

Send email去問就得啦,大哥算係最好果間來。可惜已經冇40系,唔係我都買番佢。

via HKEPC Reader for Android
作者: umvue    時間: 2023-4-17 17:31

我俾左張相EVGA睇,佢話可保到9月18日.

但佢無答我係咪相和卡能不能對應





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2