Board logo

標題: 今代40系係咪無乜人玩降壓 [打印本頁]

作者: lkw1993    時間: 2023-1-19 21:26     標題: 今代40系係咪無乜人玩降壓

見無乜人討論
定係今代降壓已經無上代咁好用
作者: bobocar    時間: 2023-1-19 22:38

本帖最後由 bobocar 於 2023-1-20 01:52 編輯

玩緊 ! 4090 ...900mv  ..73% ...又涼又爽

實測大多數少左 7% 效能..玩遊戲 極少過 300w

多數都係 23x - 28x w  ..感覺良好!

超我就無超喇 ..覺得無需要 .大部份 game.開盡全部 1xx fps .5120x1440....無謂搞
作者: lkw1993    時間: 2023-1-19 23:05

玩緊 ! 4090 ...900mv  ..78% ...又涼又爽

實測大多數少左 7% 效能..玩遊戲 極少過 300w

多數都係 23x -  ...
bobocar 發表於 2023-1-19 22:38



    我用緊950 2760 79%
但拉左1250ram
作者: ckloop    時間: 2023-1-19 23:09

40系少人買
單純買唔落手
作者: bobocar    時間: 2023-1-19 23:59

我用緊950 2760 79%
但拉左1250ram
lkw1993 發表於 2023-1-19 23:05


估唔到可以咁低電跑咁高 fps 囉

舊個張 2080s 都跑 220-24x w
作者: Baggio3go    時間: 2023-1-20 00:34

減30%電, 少5% 效能, 不是大部過40系用家都會咁做?
作者: bobocar    時間: 2023-1-20 00:44

減30%電, 少5% 效能, 不是大部過40系用家都會咁做?
Baggio3go 發表於 2023-1-20 00:34


都唔係大部份玩降壓!!

好多人係跑盡... 唔介意個電量...

唔係點解要買貴幾千敗家眼....就係要咁先夠威咩
作者: Pppk    時間: 2023-1-20 01:21

咁貴買張卡,邊會同你慳.....
作者: gcg    時間: 2023-1-20 01:22

本帖最後由 gcg 於 2023-1-20 01:28 編輯

PL 60%都仲有94%效能

其實4090可能300W就夠玩, 係要搞個16PIN去到600W


作者: sands    時間: 2023-1-20 01:43

減30%電, 少5% 效能, 不是大部過40系用家都會咁做?
Baggio3go 發表於 2023-1-20 00:34


裝完驅動預設咁用,應該多數人都係咁做
作者: bobocar    時間: 2023-1-20 01:47

我當初都係怕鬼左個電量同高溫先遲遲唔出手

就係後期見原來降低電壓..跑出來都唔差..咁先科水!

唔係只為左慳電!....係怕撚左高溫同全速風扇個下噪音!!
作者: lkw1993    時間: 2023-1-20 12:19

我當初都係怕鬼左個電量同高溫先遲遲唔出手

就係後期見原來降低電壓..跑出來都唔差..咁先科水!

唔係只 ...
bobocar 發表於 2023-1-20 01:47



    依加keep住都係呢個數 分體水打機唔超過60度
作者: darktommy    時間: 2023-1-20 16:17

大大舊overkill散熱,行stock都唔嘈得熱得去邊咪冇人玩uv
作者: sands    時間: 2023-1-20 16:33

本帖最後由 sands 於 2023-1-20 16:36 編輯
大大舊overkill散熱,行stock都唔嘈得熱得去邊咪冇人玩uv
darktommy 發表於 2023-1-20 16:17


普通公版都只係7,8十度。
作者: s84292    時間: 2023-1-20 22:16

本帖最後由 s84292 於 2023-1-20 22:17 編輯
見無乜人討論
定係今代降壓已經無上代咁好用
lkw1993 發表於 2023-1-19 21:26


有咩好討論,拉兩下msi afterburner唔洗10分鍾
RTX 4090 同頻降左60-80W 功耗

以前用RTX 3070 玩戰艦世界 120HZ都KEEP唔住,
降左壓張卡仲要食成180W+~風扇又嘈
依家換RTX4090 降壓, 100W 都唔到~KEEP住144~ 55度都唔到~風扇成日都唔轉
作者: lkw1993    時間: 2023-1-21 10:53

今日試左個新用法
直接拉電到80%
一樣好用
作者: tssy5    時間: 2023-1-21 11:23

3代開始降壓竟然係變咗人人都要識嘅嘢
作者: akitohk    時間: 2023-1-21 17:10

3代開始降壓竟然係變咗人人都要識嘅嘢
tssy5 發表於 2023-1-21 11:23


如果係A 卡個邊仲要早多好幾代就要識
依家CPU 同GPU 都係出廠就default 同你自動推爆為止之下
識UV 的確比較重要
作者: rfdingo    時間: 2023-1-21 22:17

換左4080之後幾日........
afterburner 直接剷左
作者: AL_EK    時間: 2023-1-22 16:29

4090 玩Forza 5 , 已經4K Ultra , 行到150 fps, 都仲係只用69% TDP, 310W左右, 都未出盡力, 降電都懶得搞啦
比起3080 去盡380W 電先一半77 fps左右
作者: sands    時間: 2023-1-22 20:48

得4080,試過-電壓50%跑3D,效能基本都有7-8成,風扇基本唔轉,用電150w左右
作者: kb8kb82006    時間: 2023-1-25 17:03

各位師兄,係咪得msi afterburner岩新手降壓
要學下新野
有冇咩關鍵詞/咩地方有教降壓
似乎可以入4090降壓用,本身想入4070TI,見佢先用250W幾靚仔,4090拉到300W都唔錯咁
作者: sky93594    時間: 2023-1-25 20:17

Zotac 有 FireStorm
作者: bobocar    時間: 2023-1-25 21:54

好似好多廠都有自設程式去搞!!

不過用慣左 MSI aferburner...就懶去換
作者: lkw1993    時間: 2023-1-26 18:55

各位師兄,係咪得msi afterburner岩新手降壓
要學下新野
有冇咩關鍵詞/咩地方有教降壓:adore ...
kb8kb82006 發表於 2023-1-25 17:03



    直接拉80%電 唔洗拉線個D就OK
作者: ray7a7    時間: 2023-2-3 10:06

降壓超頻,反而用電少左,冇咁嘈,對FPS影響唔太大

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2