作者: 5qg 時間: 2020-12-12 11:28 標題: RTX3060TI vs RTX3070
最平 RTX3070 2 FANS 是4千頭
最貴RTX3060TI 3 FANS 都是4千頭
大家會點選擇????
作者: rockie577 時間: 2020-12-12 11:35
本帖最後由 rockie577 於 2020-12-12 11:36 編輯
3060ti 裝10把風扇都係3060ti
作者: 5qg 時間: 2020-12-12 11:43
回覆 2# rockie577
因我見人人都話3060TI 有3070 90% 效能, 所以不知如何選擇
作者: Pppk 時間: 2020-12-12 11:44
3400買張3060ti
作者: rockie577 時間: 2020-12-12 11:52
3千中- 買3060TI
4千中- 買3070
買最平就OK
作者: 香煎香腸 時間: 2020-12-12 12:27
夠Budget 上3070
作者: kevinkevin2020 時間: 2020-12-12 14:09
rt核心有明顯差別 rt gaming 應該會差比較多 看你玩不玩rt
作者: 5qg 時間: 2020-12-12 14:53
回覆 7# kevinkevin2020
如果有GAME SUPPORT , 當然會用RT.
作者: Nostsggf 時間: 2020-12-12 15:09
有錢:買三千幾3060TI
好有錢:買四千幾3070
非常有錢:買五千幾3070
作者: fanlok 時間: 2020-12-12 15:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crackong 時間: 2020-12-12 15:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau 時間: 2020-12-12 15:23
有super買super
有ti買ti
作者: lotoson 時間: 2020-12-12 15:30
無乜要求3060TI夠用
今年我都想買3070/3080
睇京東價,再睇台灣價
再返黎睇香港價 我巳經止步
作者: 二師兄 時間: 2020-12-12 15:43
等5千 3080
作者: JLO 時間: 2020-12-12 15:55
其實多把風扇真係會涼好多咩?
多幾舊水bor
via HKEPC Reader for Android
作者: siulaba 時間: 2020-12-12 17:12
我會上3070,遊戲只會越嚟越大食
作者: harryoff 時間: 2020-12-12 17:34
如果係玩4K, 唔好買得8G記憶體的卡.
特效全開就用爆左.
作者: 5qg 時間: 2020-12-12 18:04
回覆 17# harryoff
我玩2K(3440 X 1440)
作者: harryoff 時間: 2020-12-12 18:10
玩緊Cyberpunk 2077 開1080P已經用左7G的記憶體.
暫時影響最大係玩星戰:戰場前線II, 4K直接爆左.
回覆 18# 5qg
作者: eddychoy04 時間: 2020-12-12 18:18
有大買大, 3070.
作者: kuenyou9 時間: 2020-12-12 18:34
4千幾既3060TI 超到著左火都唔會夠 最平既3070 勁. 所以簡法只有一係買3399 既3060TI , 一係就係最平既3070. 4200蚊張. 其他款都唔使諗, 唔好比佢昆到
作者: Pppk 時間: 2020-12-12 21:03
有時買嘢好難講,有D牌子平D人唔鍾意,有D牌子貴貴都人買~
有人鍾意買二手平D,奇奇怪怪嘅都有,好似二手區有張卡可以有人出#^(),根本同街買無分別,而家又唔係炒,又唔係無卡,都有人幫襯二手唔幫店舖買,奇
不過自由市場,人哋鍾意,無價
作者: sport 時間: 2020-12-13 16:19
有人>有淘野癮,有人>有2手癮
作者: 阿爾比昂 時間: 2020-12-14 15:53
3070 除非3060ti買丐版唔係俾多少少上3070好d
作者: polarhei 時間: 2020-12-14 18:10
回覆 22# Pppk
實有一款合用。 人知道RTX2000系列 和 RTX3000 差很少,有人樂意平價食。 當然我確保非礦卡,冷頭仍一流,買家才會接。
我自己做事主要是2K為主,考慮緩衝相同,加上淘汰速度,因此我選擇 3060TI。
作者: Pppk 時間: 2020-12-14 18:24
玩緊cyberpunk,4K DLSS都可以,不過開光追减半~
3070應該好D
作者: Stiggy930 時間: 2020-12-14 18:31
等到3070Ti出之後買3070
作者: ventra 時間: 2020-12-14 21:05
回覆 18# 5qg
3440 * 1440 唔好諗...
一定係 3070
(如果 afford 到, 又想 2, 3代唔洗 upgrade o既, 就 3080)
我 2560 * 1440 會 target 3080
作者: JLO 時間: 2020-12-14 21:47
本帖最後由 JLO 於 2020-12-14 22:04 編輯
只用 27吋 1080p mon. 唔知 3060Ti 可唔可以開盡畫質, 特效, 光追 和 60fps? 與用咩 CPU有冇關係?
via HKEPC Reader for Android
作者: kuenyou9 時間: 2020-12-14 23:34
回覆 29# JLO
1080 係最食CPU 既, 所以你想玩1080P既話, 就要個好D 既CPU. 睇你用緊咩
作者: t19922006 時間: 2020-12-15 00:00
回覆 15# JLO
最好到最差差十幾度(58同72)
[attach]2237113[/attach]
https://www.techpowerup.com/review/zotac-geforce-rtx-3060-ti-twin-edge/31.html
4K性能差5% (ZOTAC Twin Edge 95% FE 96% ASUS strix 100%)
2K性能差3% (ZOTAC Twin Edge 97% FE 97% ASUS strix 100%)
FHD性能差2% (ZOTAC Twin Edge 98% FE 98% ASUS strix 100%)
https://www.techpowerup.com/review/asus-geforce-rtx-3060-ti-strix-oc/33.html
https://www.techpowerup.com/review/zotac-geforce-rtx-3060-ti-twin-edge/33.html
作者: SEIKO 時間: 2020-12-15 00:09
3070有16G?
唸唔到點解買3070而唔買最便宜果張3060ti
當然買最貴果張3060ti就不如買最便宜果張3070
作者: calcal 時間: 2020-12-15 00:13
3070是否很多都是3 slots? 腦場例如海鮮坊其實有無貨賣?
作者: eddychoy04 時間: 2020-12-15 01:42
本帖最後由 eddychoy04 於 2020-12-15 01:44 編輯
只用 27吋 1080p mon. 唔知 3060Ti 可唔可以開盡畫質, 特效, 光追 和 60fps? 與用咩 CPU有冇關係?
via HK ...
JLO 發表於 2020-12-14 21:47
3060 Ti 梗係可開你個 27" Mon. at 60 Hz,
CPU 是舊 i7 或新 i5 6 Core @ 3.9 Hz 都得。
AMD R7 3700X or 3800X 已好勁。
作者: eddychoy04 時間: 2020-12-15 10:59
Jumbo 可打電話去 check 有冇貨先去買。
作者: calcal 時間: 2020-12-15 22:52
回覆 35# eddychoy04
Thx! 今日打電話過去. 本來只有3060ti. 後來有一張3070 tuf 就落去買了!
作者: eddychoy04 時間: 2020-12-15 23:30
OK, my brother, 我都係牙石 KO OC 3070 8GB.
作者: calcal 時間: 2020-12-16 00:54
回覆 37# eddychoy04
見唔到你呢款。tuf gaming 只有一張。見佢剛剛返咗幾張rog strix 3070 貴5舊幾水!算了!
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: eddychoy04 時間: 2020-12-16 01:19
回覆 eddychoy04
見唔到你呢款。tuf gaming 只有一張。見佢剛剛返咗幾張rog strix 3070 貴5舊幾水!算了 ...
calcal 發表於 2020-12-16 00:54
TUF 好D, 可息我的机箱放唔落。

作者: calcal 時間: 2020-12-16 15:02
我都好驚險!只係剛剛好
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: yymeme345 時間: 2020-12-19 19:27
本帖最後由 yymeme345 於 2021-1-19 20:15 編輯
RTX3060TI
搬屋

