作者: lam1984 時間: 2019-5-10 09:57 標題: 老爺卡 ASUS GFORCE GT730 係唔係出唔到4K?
用緊張老爺卡 ASUS GFORCE GT730, 打算買隻4K monitor 做嘢 (唔係打機) , 睇落好似唔十仆, 要買新卡?
謝謝。
作者: zgmfx12a 時間: 2019-5-10 12:34
回復 1 #lam1984
可以試下裝最新driver, 開普勒嘅n卡雖然冇hdmi2.0, 但好似可以行4:2:0 8bits mode 出4k 60p
via HKEPC Reader for Android
作者: AndrewQK 時間: 2019-5-10 12:41
如果行DVI/HDMI, 730去到4K,
VGA就唔得啦
-----------------
GT 730 顯示器支援:
多螢幕 2 台顯示器 3 台顯示器 3 台顯示器
最大數位解析度 3840x2160* 3840x2160* 3840x2160*
最大 VGA 解析度 2048x1536 2048x1536 2048x1536
作者: AndrewQK 時間: 2019-5-10 12:45
補充少少.
1 - 透過 HDMI 支援 3840x2160 @ 30Hz或是4096x2160 @ 24Hz。透過 Displayport 支援 4096x2160 (包括 3840x2160) @ 60Hz。需具有 326.19 版本驅動程式或更新版本才能支援4k無縫接合多重串流技術 (MST) 顯示幕。
作者: maxim2510 時間: 2019-5-10 13:47
求其平平地收張近代有hdmi2.0/dp1.2嘅卡好過啦,試過用gt630出4:2:0啲色好核突,好似隔住層霧睇個mon咁

作者: inori 時間: 2019-5-10 14:42
我張GT710出到電視機3840*2160 30P
作者: Jim128 時間: 2019-5-15 14:35
借位問一問⋯⋯請問GT640 (OEM版)可不可以順𣈱出到4K呢?
作者: AndrewQK 時間: 2019-5-15 16:28
基本上GT 630 (Kepler)打後既都出到4K 30fps, 順唔順就要睇你做乜啦
作者: Jim128 時間: 2019-5-15 23:57
太好了!可以keep住做後備卡。
作者: P14 時間: 2019-5-16 00:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leave 時間: 2019-5-16 07:56
同樣尺寸下,4k mon sharp 過 1080p mon 好多,睇細細粒字都清楚好多。
作者: P14 時間: 2019-5-16 08:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jim128 時間: 2019-5-18 23:05
以我為例,就是用來看4K片
作者: Jim128 時間: 2019-5-18 23:05
同意
作者: Jim128 時間: 2019-5-18 23:07
是不是本身係Windows 10就冇問題?
作者: P14 時間: 2019-5-18 23:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HKHarry 時間: 2019-5-19 12:40
本帖最後由 HKHarry 於 2019-5-19 12:43 編輯
要睇埋個Mon你要出幾多Hz? 如果4K加100Hz或以上就一定推唔起...
作者: Jim128 時間: 2019-5-20 23:04
Windows 10都會是這樣⋯⋯? 如果是,那麼可不可以調整?
作者: P14 時間: 2019-5-20 23:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jim128 時間: 2019-5-22 00:09
是甚麼來的?
作者: KinChungE 時間: 2019-5-22 16:11
30Hz係郁mouse都lag

