Board logo

標題: 老爺卡 ASUS GFORCE GT730 係唔係出唔到4K? [打印本頁]

作者: lam1984    時間: 2019-5-10 09:57     標題: 老爺卡 ASUS GFORCE GT730 係唔係出唔到4K?

用緊張老爺卡 ASUS GFORCE GT730, 打算買隻4K monitor 做嘢 (唔係打機) , 睇落好似唔十仆,  要買新卡?

謝謝。
作者: zgmfx12a    時間: 2019-5-10 12:34

回復 1 #lam1984

可以試下裝最新driver, 開普勒嘅n卡雖然冇hdmi2.0, 但好似可以行4:2:0 8bits mode 出4k 60p

via HKEPC Reader for Android
作者: AndrewQK    時間: 2019-5-10 12:41

如果行DVI/HDMI, 730去到4K,
VGA就唔得啦
-----------------
GT 730 顯示器支援:
多螢幕        2 台顯示器        3 台顯示器        3 台顯示器
最大數位解析度        3840x2160*        3840x2160*        3840x2160*
最大 VGA 解析度        2048x1536        2048x1536        2048x1536
作者: AndrewQK    時間: 2019-5-10 12:45

補充少少.
1 - 透過 HDMI 支援 3840x2160 @ 30Hz或是4096x2160 @ 24Hz。透過 Displayport 支援 4096x2160 (包括 3840x2160) @ 60Hz。需具有 326.19 版本驅動程式或更新版本才能支援4k無縫接合多重串流技術 (MST) 顯示幕。
作者: maxim2510    時間: 2019-5-10 13:47

求其平平地收張近代有hdmi2.0/dp1.2嘅卡好過啦,試過用gt630出4:2:0啲色好核突,好似隔住層霧睇個mon咁
作者: inori    時間: 2019-5-10 14:42

我張GT710出到電視機3840*2160 30P
作者: Jim128    時間: 2019-5-15 14:35

借位問一問⋯⋯請問GT640 (OEM版)可不可以順𣈱出到4K呢?
作者: AndrewQK    時間: 2019-5-15 16:28

借位問一問⋯⋯請問GT640 (OEM版)可不可以順𣈱出到4K呢?
Jim128 發表於 2019-5-15 14:35


基本上GT 630 (Kepler)打後既都出到4K 30fps, 順唔順就要睇你做乜啦
作者: Jim128    時間: 2019-5-15 23:57

基本上GT 630 (Kepler)打後既都出到4K 30fps, 順唔順就要睇你做乜啦
AndrewQK 發表於 2019-5-15 16:28


太好了!可以keep住做後備卡。
作者: P14    時間: 2019-5-16 00:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leave    時間: 2019-5-16 07:56

文書野, 4k mon 好無謂
P14 發表於 2019-5-16 00:49

同樣尺寸下,4k mon sharp 過 1080p mon 好多,睇細細粒字都清楚好多。
作者: P14    時間: 2019-5-16 08:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jim128    時間: 2019-5-18 23:05

做什麼,要用4k mon?

文書野, 4k mon 好無謂,剪片,張 card 又唔夠力水,有 d 矛盾 ...
P14 發表於 2019-5-16 00:49


以我為例,就是用來看4K片
作者: Jim128    時間: 2019-5-18 23:05

同樣尺寸下,4k mon sharp 過 1080p mon 好多,睇細細粒字都清楚好多。
leave 發表於 2019-5-16 07:56


同意
作者: Jim128    時間: 2019-5-18 23:07

win 8 或以下,行4k mon, 好麻煩下
P14 發表於 2019-5-16 08:07


是不是本身係Windows 10就冇問題?
作者: P14    時間: 2019-5-18 23:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HKHarry    時間: 2019-5-19 12:40

本帖最後由 HKHarry 於 2019-5-19 12:43 編輯

要睇埋個Mon你要出幾多Hz? 如果4K加100Hz或以上就一定推唔起...
作者: Jim128    時間: 2019-5-20 23:04

icon, button 變細到睇唔到
P14 發表於 2019-5-18 23:25


Windows 10都會是這樣⋯⋯? 如果是,那麼可不可以調整?
作者: P14    時間: 2019-5-20 23:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jim128    時間: 2019-5-22 00:09

係 win 10都一樣有相同情況,要 application software support
P14 發表於 2019-5-20 23:05


是甚麼來的?
作者: KinChungE    時間: 2019-5-22 16:11

太好了!可以keep住做後備卡。
Jim128 發表於 2019-5-15 23:57


30Hz係郁mouse都lag





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2