Board logo

標題: [開箱] 舊機大升級 Sapphire R9 380 4GB Nitro (full load) [打印本頁]

作者: 天之邪    時間: 2015-6-28 23:06     標題: 舊機大升級 Sapphire R9 380 4GB Nitro (full load)

本帖最後由 天之邪 於 2015-7-5 13:42 編輯

同上一次換顯卡已經係gts250,今次來個大升級購入 藍寶石 R9 380 4GB 版本

換完之後,應該都夠頂多3年

打機 同測試圖後補


已擺低1800蚊




有4條heat-pipe ,無咁樣衰



雙6Pin 供電,幸好火牛520w有雙6pin提供





好彩上下排都有dvi,之前買左隻機箱係會頂上排dvi,成日都好難插,依加可以轉插下排




換卡前的 GTS250





溫度真係有D肉孫



換卡後的 R9 380



AMD官方 係918MHz,依加出廠值係985MHz
Bandwidth 官方係176 GB/s,超完之後185GB/s

有師兄答左藍寶石用左 Intelligent Fan Control (IFC-II) 技術,所以會以靜為主打,溫度相度會爬升小小




補上跑分圖
好明顯仲新,認錯卡......



full load 溫度

test1 ,溫度大約為41 - 66度



test2,因為跑完test1 就馬上跑test2,所以最低溫度不準

溫度大約為49-68


作者: astrial    時間: 2015-6-28 23:19

點解佢風扇會唔轉

keyword: AMD ZeroCore Technology

支持開箱
作者: 天之邪    時間: 2015-6-28 23:23

點解佢風扇會唔轉

keyword: AMD ZeroCore Technology

支持開箱
astrial 發表於 2015-6-28 23:19

姐係點
作者: Maze    時間: 2015-6-28 23:24

同上一次換顯卡已經係gts250,今次來個大升級購入 藍寶石 R9 380 4GB 版本

換完之後,應該都夠頂多3年

打機 ...
天之邪 發表於 2015-6-28 23:06


0.0 自己買左咩都唔知有咩分唇嗎
Intelligent Fan Control II
Intelligent fan control allows one or more fans to be stopped for lower noise when the card is under light load and automatically restarted when the card temperature rises

http://www.sapphiretech.com/prod ... 139CD7&lang=chs
作者: Maze    時間: 2015-6-28 23:25

家陣潮流興低負載唔轉懶靜音
作者: carlt    時間: 2015-6-28 23:26

支持開箱
作者: 天之邪    時間: 2015-6-28 23:26

0.0 自己買左咩都唔知有咩分唇嗎
Intelligent Fan Control II
Intelligent fan control allows one or mo ...
Maze 發表於 2015-6-28 23:24



    唔該師兄你先
作者: 天之邪    時間: 2015-6-28 23:27

家陣潮流興低負載唔轉懶靜音
Maze 發表於 2015-6-28 23:25



    睇完都唔知幾時先會 trigger 到佢會轉..
作者: Maze    時間: 2015-6-28 23:27

唔該師兄你先
天之邪 發表於 2015-6-28 23:26



    BTW, 支持開箱
用後感覺如何?
作者: Maze    時間: 2015-6-28 23:28

睇完都唔知幾時先會 trigger 到佢會轉..
天之邪 發表於 2015-6-28 23:27



    佢冇寫明, 照N卡做法就係60度+ 開始轉, 你試下煲下佢
作者: 天之邪    時間: 2015-6-28 23:29

BTW, 支持開箱
用後感覺如何?
Maze 發表於 2015-6-28 23:27



    用後感係幾靜,因為唔會轉
作者: 天之邪    時間: 2015-6-28 23:30

佢冇寫明, 照N卡做法就係60度+ 開始轉, 你試下煲下佢
Maze 發表於 2015-6-28 23:28



    試下一陣搞搞佢先,屋企人岩岩開左冷氣
作者: doraemon24    時間: 2015-6-28 23:52

同7950 咁似.....
作者: Maze    時間: 2015-6-28 23:54

試下一陣搞搞佢先,屋企人岩岩開左冷氣
天之邪 發表於 2015-6-28 23:30



    佢應用有隻CD ? 入面實有隻BURN卡碟既, FULL RUN佢好快就熱架啦XD
作者: jt9862    時間: 2015-6-28 23:56

支持開箱
作者: 天之邪    時間: 2015-6-28 23:59

同7950 咁似.....
doraemon24 發表於 2015-6-28 23:52



    邊張?
作者: 天之邪    時間: 2015-6-28 23:59

佢應用有隻CD ? 入面實有隻BURN卡碟既, FULL RUN佢好快就熱架啦XD
Maze 發表於 2015-6-28 23:54



    岩岩用左gpuz 既shaeder test,個風扇識轉啦
作者: Maze    時間: 2015-6-29 00:00

岩岩用左gpuz 既shaeder test,個風扇識轉啦
天之邪 發表於 2015-6-28 23:59



    GOOD,                  祝新卡愉快
作者: tatgor    時間: 2015-6-29 00:00

睇完都唔知幾時先會 trigger 到佢會轉..
天之邪 發表於 2015-6-28 23:27



整個甜甜圈佢玩下~
作者: lycq525    時間: 2015-6-29 00:11

The SAPPHIRE NITRO R9 380 features the latest version of our award winning Dual-X cooler now with dual ball bearings in both of the fans for higher reliability and enhanced Intelligent Fan Control (IFC-II) which turns off the fans for silent operation under light load. Its industry leading 10cm fans and diecast heatsink design keeps the card running cool even under the most demanding applications, and the use of long life capacitors and SAPPHIRE Black Diamond chokes contribute to consistent performance and high reliability. Based on the latest GCN architecture from AMD, the SAPPHIRE NITRO R9 380 supports DirectX 12, TrueAudio, AMD FreeSync and Ultra HD. With a 4GB frame buffer and a SAPPHIRE Performance Index of 3 it is guaranteed to deliver a great gaming experience in high detail at 1080p and beyond.
http://www.sapphiretech.com/prod ... 139CD7&lang=eng
作者: 天之邪    時間: 2015-6-29 00:29

GOOD,                  祝新卡愉快
Maze 發表於 2015-6-29 00:00



    thx,打場lol先
作者: doraemon24    時間: 2015-6-29 00:44

回覆 21# 天之邪


    380 core 同 amd 上二代r7950 spec 好似
1792 sp
作者: 天之邪    時間: 2015-6-29 00:51

回覆  天之邪


    380 core 同 amd 上二代r7950 spec 好似
1792 sp
doraemon24 發表於 2015-6-29 00:44



    7950 都好耐下LU
作者: doraemon24    時間: 2015-6-29 00:53

係ar.
新卡溫度可以嗎?
作者: 天之邪    時間: 2015-6-29 00:56

係ar.
新卡溫度可以嗎?
doraemon24 發表於 2015-6-29 00:53



    好過之前好多
作者: danny9428    時間: 2015-6-29 01:31

回覆 22# doraemon24
r9 380 is based on previous r9 285 (Tonga PRO)
though both Tonga and HD7950 (Tahiti PRO) carries 1792sp
作者: bobbylai    時間: 2015-6-29 01:35

250同380比 差太遠吧
作者: 華仔1228    時間: 2015-6-29 04:39

回覆 1# 天之邪


    己擺低$1800蚊~者係1800買到??
作者: henrietta    時間: 2015-6-29 07:24

回覆  天之邪


    380 core 同 amd 上二代r7950 spec 好似
1792 sp
doraemon24 發表於 2015-6-29 00:44

7970 GHZ表示還要再戰1-2代......
作者: marcolee1314    時間: 2015-6-29 11:31

個風扇好有evga既感覺

作者: SpinninRecord    時間: 2015-6-29 11:46

支持開箱!Sapphire d卡睇落唔錯wo!
作者: 天之邪    時間: 2015-6-29 11:48

回覆  天之邪


    己擺低$1800蚊~者係1800買到??
華仔1228 發表於 2015-6-29 04:39


係啊,呢張卡唔貴
作者: 天之邪    時間: 2015-6-29 11:49

7970 GHZ表示還要再戰1-2代......
henrietta 發表於 2015-6-29 07:24



    7970 曾幾何時 站於高階之列

有冇興趣換FURYX
作者: 天之邪    時間: 2015-6-29 11:50

個風扇好有evga既感覺
marcolee1314 發表於 2015-6-29 11:31



    都唔算太似
作者: Kimojacky    時間: 2015-6-29 12:09

我想問下佢張卡果個掣有咩用?
作者: 天之邪    時間: 2015-6-29 12:18

我想問下佢張卡果個掣有咩用?
Kimojacky 發表於 2015-6-29 12:09



    用來轉BIOS 用
作者: dlf852    時間: 2015-6-29 12:20

支持開箱!!恭喜!!
作者: Kimojacky    時間: 2015-6-29 12:20

回覆 37# 天之邪


唔係係卡底禁果粒掣咩?

咁佢係用黎轉uefi同legacy?
作者: henrietta    時間: 2015-6-29 12:25

7970 曾幾何時 站於高階之列

有冇興趣換FURYX
天之邪 發表於 2015-6-29 11:49



    冇乜,等下代
作者: danny9428    時間: 2015-6-29 12:37

好奇呢粒顯晶會唔會有XT版 (r9 380x?)
作者: 天之邪    時間: 2015-6-29 13:37

回覆  天之邪


唔係係卡底禁果粒掣咩?

咁佢係用黎轉uefi同legacy?
Kimojacky 發表於 2015-6-29 12:20



    你講岩左
作者: 小白豬    時間: 2015-6-29 13:56

張卡幾正
作者: simonlorhk    時間: 2015-6-29 14:39

等測試分, 支持開箱!
作者: 天之邪    時間: 2015-6-29 15:48

等測試分, 支持開箱!
simonlorhk 發表於 2015-6-29 14:39



    今晚先搞啊,番緊工
作者: 天之邪    時間: 2015-6-29 15:48

張卡幾正
小白豬 發表於 2015-6-29 13:56



    個人睇,唔算太長,仲擺得落
作者: 小白豬    時間: 2015-6-29 15:51

個人睇,唔算太長,仲擺得落
天之邪 發表於 2015-6-29 15:48


玩左D咩 game? FPS點?
作者: 天之邪    時間: 2015-6-29 16:19

玩左D咩 game? FPS點?
小白豬 發表於 2015-6-29 15:51



    尋晚打左場LOL
拉到最盡,14心FPS
作者: usei    時間: 2015-6-29 16:27

380 是不是 7950 同級 ?

過了兩代平得很少
作者: edward1108    時間: 2015-6-29 16:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: muaythailam    時間: 2015-6-29 17:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小白豬    時間: 2015-6-29 17:23

支持開箱
好奇一問,呢張係280X馬甲?定係邊張馬甲,,純好奇
muaythailam 發表於 2015-6-29 17:08



380 應該係 285
作者: 火火火木    時間: 2015-6-29 18:16

其他 R9 380 都好似係 2GB, 尼張 4GB 都諗得過, 有啲興趣, 等下睇分數先.
作者: 天之邪    時間: 2015-6-29 19:07

其他 R9 380 都好似係 2GB, 尼張 4GB 都諗得過, 有啲興趣, 等下睇分數先.
火火火木 發表於 2015-6-29 18:16



    番緊屋企,夜d 試下
作者: 天之邪    時間: 2015-6-29 19:08

58度算熱嗎?
edward1108 發表於 2015-6-29 16:35



    今晚上多次driver,同執執隻箱
作者: AL131    時間: 2015-6-29 19:42

380 是不是 7950 同級 ?

過了兩代平得很少
usei 發表於 29-6-2015 16:27


R9 380=R9 285
7950先=R9 280

你話邊張勁D?

支持開箱
作者: AL131    時間: 2015-6-29 19:44

今晚上多次driver,同執執隻箱
天之邪 發表於 29-6-2015 19:08


58度係FULL LOAD黎?
作者: yjfoeg    時間: 2015-6-29 20:07

7970 GHZ表示還要再戰1-2代......
henrietta 發表於 2015-6-29 07:24
7970(Hawaii)都叫做淘汰左
7850/7870(Pitcairn)仲仍然以R7 370之名屹立不倒
作者: 卡洛斯牛頓    時間: 2015-6-29 20:20

4G又幾抵玩喎~效能應該都追上960?
作者: 天之邪    時間: 2015-6-29 20:29

R9 380=R9 285
7950先=R9 280

你話邊張勁D?

支持開箱
AL131 發表於 2015-6-29 19:42



    咁應該係380 ^^
作者: 天之邪    時間: 2015-6-29 20:30

58度係FULL LOAD黎?
AL131 發表於 2015-6-29 19:44



    58 度係之前張卡IDLE 既溫度
作者: AL131    時間: 2015-6-29 20:31

4G又幾抵玩喎~效能應該都追上960?
卡洛斯牛頓 發表於 29-6-2015 20:20


960好似低D

但960真係冇咁熱就真既
作者: AL131    時間: 2015-6-29 20:37

本帖最後由 AL131 於 2015-6-29 20:39 編輯

風扇轉先41度
比960真係熱好多

可以放棄入380
作者: edward1108    時間: 2015-6-29 20:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wilson030    時間: 2015-6-29 20:54

風扇轉先41度
比960真係熱好多

可以放棄入380
AL131 發表於 2015-6-29 20:37

唔降頻咪得囉理得佢60定80
作者: 天之邪    時間: 2015-6-29 23:29

風扇轉先41度
比960真係熱好多

可以放棄入380
AL131 發表於 2015-6-29 20:37


原來我有線卡住左,聽日閎機個時再上多張圖

玩完LOL 溫度唔準

想知如果卡多陣會點?
作者: 天之邪    時間: 2015-6-29 23:31

風扇轉先41度
比960真係熱好多

可以放棄入380
AL131 發表於 2015-6-29 20:37



    你手上的都是非公版,所以好難講話邊個熱定唔熱.有欠公允

而且每個環境溫度都不同
作者: watkower    時間: 2015-6-29 23:43

我仲係用緊Core 2 Quad 我諗換卡都無用了
要換埋U先有用
作者: 天之邪    時間: 2015-6-30 00:12

我仲係用緊Core 2 Quad 我諗換卡都無用了
要換埋U先有用
watkower 發表於 2015-6-29 23:43



    早買早享受,用緊咩cpu?
作者: 小白豬    時間: 2015-6-30 00:13

我仲係用緊Core 2 Quad 我諗換卡都無用了
要換埋U先有用
watkower 發表於 2015-6-29 23:43


Q9450 仲有心有力
作者: 華仔1228    時間: 2015-6-30 01:16

回覆 33# 天之邪


    咁又幾抵玩!!
作者: 天之邪    時間: 2015-6-30 09:29

Q9450 仲有心有力
小白豬 發表於 2015-6-30 00:13



    enjoy 左先講
作者: Australis    時間: 2015-6-30 13:45

支持開箱. R9 285R9 380 頂三年或太樂觀, 兩年應 OK.

前卡 GTS 250 是 G92 核心 512MB, 即是 GF 8800 GT?!
作者: 天之邪    時間: 2015-6-30 20:00

支持開箱. R9 285R9 380 頂三年或太樂觀, 兩年應 OK.

前卡 GTS 250 是 G92 核心 512MB, 即是 GF 88 ...
Australis 發表於 2015-6-30 13:45



    聽D FD講係改名卡
作者: 天之邪    時間: 2015-7-1 00:03

等測試分, 支持開箱!
simonlorhk 發表於 2015-6-29 14:39



    上左測試LU
作者: totoki    時間: 2015-7-1 00:05

得R9 390X 同 R9 FURY X 先唔係改名卡  
作者: ramonmak    時間: 2015-7-1 02:18

390X 唔係 290X  既8GB版咩
作者: SpinninRecord    時間: 2015-7-2 00:02

R9 380個性價比真係唔錯 打得過GTX 960
作者: 天之邪    時間: 2015-7-2 01:01

回覆  天之邪


    咁又幾抵玩!!
華仔1228 發表於 2015-6-30 01:16


有睇頭4GB VRAM
作者: danny9428    時間: 2015-7-2 04:03

回覆 72# Australis
Rebrand of 9800GTX+
不過有部份GTS250係1gb gddr3
作者: Australis    時間: 2015-7-2 10:15

回覆  Australis
Rebrand of 9800GTX+
不過有部份GTS250係1gb gddr3
danny9428 發表於 2015-7-2 04:03


心水清!
作者: 卡洛斯牛頓    時間: 2015-7-2 10:22

我比較想知道280X VS 380 4GB  效能差幾多...
作者: Australis    時間: 2015-7-2 10:27

390X 唔係 290X  既8GB版咩
ramonmak 發表於 2015-7-1 02:18


正確.

AMD 微調後, 390X 的 HAWAII 改核心效能竟追貼了 GTX 980, 唔知點做到.
作者: yjfoeg    時間: 2015-7-2 10:30

正確.

AMD 微調後, 390X 的 HAWAII 改核心效能竟追貼了 GTX 980, 唔知點做到.
Australis 發表於 2015-7-2 10:27

真正嘅外星科技
作者: bobbylai    時間: 2015-7-2 11:40

食電食幾多?
作者: 天之邪    時間: 2015-7-2 20:32

我比較想知道280X VS 380 4GB  效能差幾多...
卡洛斯牛頓 發表於 2015-7-2 10:22



    星期六再跑多D TEST
作者: Clarepiatt    時間: 2015-7-3 09:26

大升級,支持
作者: 卡洛斯牛頓    時間: 2015-7-4 10:52

星期六再跑多D TEST
天之邪 發表於 2015-7-2 20:32



    OK 等你好消息~
作者: 天之邪    時間: 2015-7-4 11:12

OK 等你好消息~
卡洛斯牛頓 發表於 2015-7-4 10:52



    多謝支持
作者: lokeith132    時間: 2015-7-4 16:11

我想知full load 幾多度?
作者: 天之邪    時間: 2015-7-5 00:50

我想知full load 幾多度?
lokeith132 發表於 2015-7-4 16:11



    聽日一次過跑埋
作者: ericheung    時間: 2015-7-5 11:27

我仲用緊張7850OC...日頭室溫28-9度左右..idle有36度
同呢張比效能升級明唔明顯?
作者: firered    時間: 2015-7-5 12:44

回覆 91# ericheung


7850升380應該都幾明顯下     7850計上一代馬甲應該係265 依家好似變左370? 都有一個級數差係到
作者: 天之邪    時間: 2015-7-5 13:42

我仲用緊張7850OC...日頭室溫28-9度左右..idle有36度
同呢張比效能升級明唔明顯? ...
ericheung 發表於 2015-7-5 11:27

佢呢張卡主打靜音,會智能調控,所以唔洗比佢既idle 溫度嚇怕
作者: 天之邪    時間: 2015-7-5 13:43

回覆  ericheung


7850升380應該都幾明顯下     7850計上一代馬甲應該係265 依家好似變左370? 都有一個 ...
firered 發表於 2015-7-5 12:44



    7850 之前好似都屬於中低卡,應該有一個大分別
作者: 天之邪    時間: 2015-7-5 13:43

我想知full load 幾多度?
lokeith132 發表於 2015-7-4 16:11



    溫度補上了,#1
作者: edward08hk    時間: 2015-7-5 15:00

回覆 1# 天之邪


    師兄你隻牛520 W 可以推到380 那 390X 550W推到嗎????
作者: lokeith132    時間: 2015-7-5 15:07

回覆 95# 天之邪

唔該哂 CHING
作者: lokeith132    時間: 2015-7-5 15:14

我就係考慮緊藍寶同MSI嘅R9 380。 MSI 有背板但貴啲,藍寶就抵玩啲 同樣都係4GB 版本 有冇CHING可以俾啲意見我?
作者: billyduck    時間: 2015-7-5 15:45

溫度補上了,#1
天之邪 發表於 2015-7-5 13:43
c兄有無試過用1920x1080唔開aa燒.....我試過唔開aa燒...溫度會高8~10度左右....
作者: 天之邪    時間: 2015-7-5 20:03

c兄有無試過用1920x1080唔開aa燒.....我試過唔開aa燒...溫度會高8~10度左右....
billyduck 發表於 2015-7-5 15:45



    點解會唔開會高d?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2