Board logo

標題: 有冇人張r9 280x會破圖? [打印本頁]

作者: skywong223    時間: 2015-1-7 10:20     標題: 有冇人張r9 280x會破圖?

如上,
小弟最近入左張asus r9 208x top版
玩watch dogs同lol時都發展有時有破圖

p.s. 而家clean uninstall左driver之後再裝返最新driver, 就未見有問題
想知呢度有冇人係咁
作者: tsochiwing    時間: 2015-1-7 10:33

asus r9 280x, 問題比較多
之前都試過玩d3破圖, 其他game就唔知, 不過好似BF4都會有咁ga問題
多數都唔建議入呢張, 但已入就無計~_~
作者: kason1999    時間: 2015-1-7 10:50

顯卡asus從來沒什麼吸引
作者: skywong223    時間: 2015-1-7 10:53

唉///希望update左driver會冇事啦
作者: Turboaftershave    時間: 2015-1-7 10:55

本帖最後由 Turboaftershave 於 2015-1-7 10:56 編輯

等緊二手 7970 matrix 落價


尼個散熱算系吾錯

280x 個種熱觸式就 算啦

作者: tsochiwing    時間: 2015-1-7 11:04

回覆 4# skywong223

其實有呢個問題好耐, 上好多forum都有講, 話ASUS R9280X有花屏破圖問題
之前好似一直無得fix, 到宜家就唔知喇
不過好似有D ching用呢張卡係無事ga, 可能唔係張張都係咁
所以你會見大部份係二手區ga ASUS R9xxx顯卡都無乜人出價
就算到漢4, 都要來來回回好幾次先肯換卡, 我之前試過俾佢地話係隻game問題, 唔關張卡事
已經對ASUS顯卡無晒信心
作者: skywong223    時間: 2015-1-7 11:36

我就係2手區買左返黎玩
作者: tsochiwing    時間: 2015-1-7 11:52

我就係2手區買左返黎玩
skywong223 發表於 2015-1-7 11:36


oh.....
一係就放返出去, 一係就拎去漢4
作者: 月妖    時間: 2015-1-7 12:07

我隻R9 290都係, 極速去代理換卡
作者: tsochiwing    時間: 2015-1-7 12:35

我隻R9 290都係, 極速去代理換卡
月妖 發表於 2015-1-7 12:07


一次攪掂換卡?咁好?
作者: kennymoody    時間: 2015-1-7 13:24

280X 花唔花睇彩數 , 咩牌子都有機會 , google 下就知
我張起二手區買既 XFX 就乜事都無
作者: .:yeung:.    時間: 2015-1-7 14:03

冇事wor...
作者: yeungj4567    時間: 2015-1-7 14:10

其實我好懷疑佢散熱設計有關,VRAM完全冇HS去導熱,只靠把cooltech fan去吹
我之前買過張二手都係破圖,漢4換左張新既俾我都一樣係咁
樓主試下加VRAM散熱,我睇外國網就話將VRAM降頻,但我唔BUY一張卡買返來行唔到默頻仲要降頻
作者: henrietta    時間: 2015-1-7 14:29

等緊二手 7970 matrix 落價


尼個散熱算系吾錯

280x 個種熱觸式就 算啦
...
Turboaftershave 發表於 2015-1-7 10:55

7970 matrix ram也有罩門
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 2620&highlight=
作者: 月妖    時間: 2015-1-7 14:30

都唔係即時有卡拎家, 要等一個月外國 send來香港, 好彩我原本張卡未賣
作者: Fish!    時間: 2015-1-7 14:47

唔夠電呀, 無mod 過超過可以:
加下power去+10
減去行1000MHZ包你無事

undervolt 過就加電壓啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2