Board logo

標題: XFX 既顯卡一定係聯強保 ? [打印本頁]

作者: simon    時間: 2012-4-16 11:27     標題: XFX 既顯卡一定係聯強保 ?

話說早幾日同事買左張 XFX 6850,話盒上冇聯強貼子,除左打電話check serial no.外,卡上有冇聯強雷射貼子呢 ?  還是全港的XFX 都是聯強保 ?
作者: asuka_kilua    時間: 2012-4-16 11:28

記得就係
作者: lung753951    時間: 2012-4-16 11:52

聯強D DISPLAY冇聯強貼紙
XFX好似得聯強1個代理
全港買到既一係就聯強,一係就水貨
作者: majai214    時間: 2012-4-16 11:56

linke都好似有XFX賣? 應該算係水貨吧?
作者: dcsyn12    時間: 2012-4-16 12:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andrew    時間: 2012-4-21 16:37

如果行貨一定係la
作者: tom241457    時間: 2012-4-21 17:54

最快方法比no.佢地check
作者: AGIGA    時間: 2012-4-21 19:54

打電話去問聯強最快喇, 以我所以得一間代理.
CHING 同事係邊度買, 做乜唔叫同事問返SHOP係咪行貨?
作者: dcsyn12    時間: 2012-4-21 20:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simon    時間: 2012-4-21 20:33

謝謝你,等我話番比同事知等佢安心~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2