作者: simon 時間: 2012-4-16 11:27 標題: XFX 既顯卡一定係聯強保 ?
話說早幾日同事買左張 XFX 6850,話盒上冇聯強貼子,除左打電話check serial no.外,卡上有冇聯強雷射貼子呢 ? 還是全港的XFX 都是聯強保 ?
作者: asuka_kilua 時間: 2012-4-16 11:28
記得就係
作者: lung753951 時間: 2012-4-16 11:52
聯強D DISPLAY冇聯強貼紙
XFX好似得聯強1個代理
全港買到既一係就聯強,一係就水貨
作者: majai214 時間: 2012-4-16 11:56
linke都好似有XFX賣? 應該算係水貨吧?
作者: dcsyn12 時間: 2012-4-16 12:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andrew 時間: 2012-4-21 16:37
如果行貨一定係la
作者: tom241457 時間: 2012-4-21 17:54
最快方法比no.佢地check
作者: AGIGA 時間: 2012-4-21 19:54
打電話去問聯強最快喇, 以我所以得一間代理.
CHING 同事係邊度買, 做乜唔叫同事問返SHOP係咪行貨?
作者: dcsyn12 時間: 2012-4-21 20:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simon 時間: 2012-4-21 20:33
謝謝你,等我話番比同事知等佢安心~
