Board logo

標題: Ati 4850 聯X保養問題~~ [打印本頁]

作者: tvb33    時間: 2010-6-7 01:22     標題: Ati 4850 聯X保養問題~~

上個月有張gigabyte4850壞左~送去比聯X做保養(保養到下年10月)~等左一個月同我講話冇得整!
打黎果位工作人員話"廠話冇貨換比你,一係你加$400換過張全新5750 1G版 ,當時仲同我講新卡快d架~"
我即時話佢?你咁做好唔合理!保養期內冇卡換仲要收我錢?佢話會再覆我~

我想問下~有冇其他人有發生類似事件?
作者: ironmonkey    時間: 2010-6-7 01:48

5750快過4850 ?? :curse:

會唔會係聽錯左話+400 換5770 ??
作者: tvb33    時間: 2010-6-7 02:07

5750快過4850 ??

會唔會係聽錯左話+400 換5770 ??
ironmonkey 發表於 2010-6-7 01:48


佢一定係話換5750
仲話我張舊卡廠果邊退返個價係500幾蚊
所以扣返就加400
作者: ironmonkey    時間: 2010-6-7 02:23

5750本身已經慢過4850仲要收錢.

你張card多少ram ? 現在一張新 HIS 4850 icooler 512 ram = $690

加錢換card係好common. 不過+400換5750係 bad deal.
作者: simon    時間: 2010-6-7 08:30

有得選的話,退錢好了~
作者: 咪郁老Love    時間: 2010-6-7 09:34

卡我就未試過!之前我拎對AENEON既ram去換,佢同我講間廠執左笠冇得保…我跟住問佢咩叫冇得保?條ram張貼紙係寫住聯強保唔係AENEON保,錢你就收左,壞左就話冇得保?如果你久唔久就拎d冇得保既野黎賣你咪好發?條友跟住啞左…佢好無奈咁又入左去唔知攪乜春,出返黎同我講真係冇辦法,我一聽到就大聲小佢…我話:你咪唔好保囉!你睇下消費者委員會叫唔叫你保?終於佢死死地氣開張單比我,一個星期後就換左對A-DATA比我。廠執左冇得保,氧化左冇得保,真係衰到離哂普!
作者: thoito    時間: 2010-6-7 09:46

唔收錢,同佢搞大去.你有保用証,佢輸定.
作者: icao    時間: 2010-6-7 10:41

我都係去換ddr ram, 話舊唔保, 貼字同單齊
我話會去消費者委員會、得咗.
作者: 烈火奶奶    時間: 2010-6-7 11:30

本帖最後由 烈火奶奶 於 2010-6-7 11:33 編輯

2個月前我攞粒E7500去聯強保<因為大厦跳灰屎,之後著唔返機,試了三部電腦都係咁>,個CS(串到死)竟然話我粒U係跌過洛地所以壞左<我好懷疑佢到底識唔識CHECK>,同埋係人為唔保,經多次交涉無果..我只好買過粒新U..明明係跳制..又話我粒U係跌過洛地聯強
作者: tonyzoney2k    時間: 2010-6-7 12:03

拎左2張 gx 2  去整
佢換返2張  280  

應該可以唔水錢  叫佢換同級
作者: tvb33    時間: 2010-6-7 12:42

有得選的話,退錢好了~
simon 發表於 2010-6-7 08:30


佢話退錢退500幾蚊~~點接受
作者: tvb33    時間: 2010-6-7 12:48

拎左2張 gx 2  去整
佢換返2張  280  

應該可以唔水錢  叫佢換同級
tonyzoney2k 發表於 2010-6-7 12:03


如果同級,我應該要叫佢換張咩卡呢?
作者: kfyiu    時間: 2010-6-7 14:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cece_0712    時間: 2010-6-7 17:54

聯強D維修,乜野都話人為,
張卡花左少少都話人為,
我跌都無跌過,如果係跌落地點會只係個面度花左一橫呀...
之後聽返朋友講原來好多個都係咁情況,
有保養根本就呃人,
各位朋友買聯強產品記得要小心保全...
作者: fai2861    時間: 2010-6-7 18:42

咁大間代理都咁既服務,以後沒信心買它們的產品了
作者: FabreKC    時間: 2010-6-7 19:38

回復 8# icao


  要出動消委會嚇人
作者: phenomX4    時間: 2010-6-7 19:39

咁樓主有冇試下學275壞左個ching send email去廠家投訴呀?
作者: phenomX4    時間: 2010-6-7 19:39

瀏覽器錯誤,DEL
作者: wing1234    時間: 2010-6-7 19:47

保養期內

無貨換,咁叫佢整返比你啦
唔合理既話
錢就唔加既喇
作者: tvb33    時間: 2010-6-7 23:31

咁樓主有冇試下學275壞左個ching send email去廠家投訴呀?
phenomX4 發表於 2010-6-7 19:39


未去到呢一步,佢依家未覆我點搞,我諗到最後係都要我比錢的話,我就會Send Email去投訴佢
作者: yuyin4056    時間: 2010-6-7 23:38

4850+400換5750...?!
梗係唔好啦...換5770都仲話考慮下
一於死撐...一係退原價...一係唔加錢換...
佢唔肯就同消委會...生果報投訴
有咁大搞咁大...
作者: tvb33    時間: 2010-6-15 12:32

最新消息~~又打黎話換張XFX 5450~~~~~睇黎真係要同消委會投訴先得
作者: 烈火奶奶    時間: 2010-6-15 12:52

太差了
作者: 龍王子文    時間: 2010-6-15 12:57

換5450點接受...
叫佢俾你加錢換5770啦
作者: tvb33    時間: 2010-6-15 12:59

換5450點接受...
叫佢俾你加錢換5770啦
龍王子文 發表於 2010-6-15 12:57


我諗我應該叫佢唔洗加錢換比我~咁會合理D
作者: 龍王子文    時間: 2010-6-15 13:31

咁又唔得......
你張卡2手當值500左右
要補400換5750會對你唔著數
補300就合理D
你對返市價就OK
換5770我諗你要補600 都OK
作者: LUNG2000LUNG1    時間: 2010-6-15 13:33

好似唔同級喎
作者: ironmonkey    時間: 2010-6-15 13:50

加錢換張同級 ?? 唔好講笑.

補100都唔合理.

冇貨換係佢問題.
作者: tvb33    時間: 2010-6-15 16:01

咁又唔得......
你張卡2手當值500左右
要補400換5750會對你唔著數
補300就合理D
你對返市價就OK
換5770我諗 ...
龍王子文 發表於 2010-6-15 13:31


咁如果我當我張卡二手值$500,但係我唔要錢,要返張4850~咁佢冇得比我就係佢問題,要搵另一張卡代係佢問題,佢的問題要客損失就係唔合理~頭先再打去同佢講佢咁做太唔合理,話會投訴佢,佢話ok......
作者: 龍王子文    時間: 2010-6-15 16:48

回復 29# tvb33


    但都唔可以太過份要求的....
人地都好難做....打份工
盡量要求佢換返同lv的卡
冇的就加錢換高階少少
都係慣常合理做法
4850換5750補少少錢都合理呀....
不過係佢要你補400太多姐
有時要求唔可以太過分啦
好似上面有位講換5770....
兩張卡市價都差好多啦....
合唔合理睇你點睇啦
我自己都試過換過卡
我覺得只要合理就算
冇為要人地難做...自己又煩
作者: phenomX4    時間: 2010-6-15 16:55

回復  tvb33


    但都唔可以太過份要求的....
人地都好難做....打份工
盡量要求佢換返同lv的卡
冇的就加 ...
龍王子文 發表於 2010-6-15 16:48

我覺得佢4850換5770再叫樓主加600先
一陣扮好人加400
始終人地都系打份工
作者: 龍王子文    時間: 2010-6-15 16:57

回復 31# phenomX4


    係囉.....邊有可能好似之前個位人兄咁

要人地換5770先肯....
你就想自己著數哂....
比著你係打工個果點算?

你應該同佢講下
睇下可唔可以做到5750加200-300
5770 加500-600
咁樣就經已好合理
人地經已差唔多用市價收你張舊卡再換俾你
作者: tvb33    時間: 2010-6-15 17:23

回復  phenomX4


    係囉.....邊有可能好似之前個位人兄咁

要人地換5770先肯....
你就想自己著數哂.... ...
龍王子文 發表於 2010-6-15 16:57


問題係同level卡應該係咩卡先?如果4850同5770同level,咁我係咪唔應該要比錢?
佢之前係要我加錢換5750,個5750係慢過4850的~
我冇諗過要有咩著數,佢可以換返4850比我,我用落同之前一樣,我冇問題,我接受到,問題係要加錢換慢d的卡,又或者加多d錢換返張差唔多快慢的卡,原因係代理冇貨....
老實講,我唔係要為難個員工囉
作者: 龍王子文    時間: 2010-6-15 18:17

回復 33# tvb33


    ...5750其實同4850差唔多啦
而且你由512--->1GB
加上5750 COOL D 節能D
加少少錢換係OK囉......
不過係針著點要你加成400
因為1GB版都係講緊850-900
要你加400就對你唔抵....
作者: 龍王子文    時間: 2010-6-15 18:19

但如果你只睇打機效能....
無視其他野...
呢兩張卡係一樣的.....

但我個人就認為Bargain到加300換就OK
OR你真係去投訴搞大佢
作者: sapphire4890    時間: 2010-6-16 00:10

DX11...可能再慳多D電既...同埋會涼D
400$就唔洗煩...不過就蝕左D...太執著果少少錢...無謂喇
搞到你又唔happy...人地又比老板扣人工
作者: henrychin    時間: 2010-6-16 03:26

卡我就未試過!之前我拎對AENEON既ram去換,佢同我講間廠執左笠冇得保…我跟住問佢咩叫冇得保?條ram張貼紙 ...
咪郁老Love 發表於 2010-6-7 09:34

人地係咪特別同你做架
條Ram有寫Life warranty.都唔代表一世保你架.
加上奇夢達汁笠時都有出通知幾時前還受理rma

2個月前我攞粒E7500去聯強保,個CS(串到死)竟然話我粒U係跌過洛地所以壞左,同埋係人為唔保,經多次交涉無果.. ...
烈火奶奶 發表於 2010-6-7 11:30

點解人地會話你跌落地??
係咪粒cpu外觀有問題. 若冇問題又點會唔受理?
作者: 烈火奶奶    時間: 2010-6-17 09:25

人地係咪特別同你做架
條Ram有寫Life warranty.都唔代表一世保你架.
加上奇夢達汁笠時都有出通知幾時前還 ...
henrychin 發表於 2010-6-16 03:26

佢話粒cpu個保護外穀谷左,係跌過先會咁wor
作者: tvb33    時間: 2010-6-18 00:29

佢話粒cpu個保護外穀谷左,係跌過先會咁wor
烈火奶奶 發表於 2010-6-17 09:25


講起呢樣
有日我令件上去聯X度整,見到隔離有個塊板有個位D cap燒到爆晒,佢個師父一睇就話應該係好大電流先搞成咁,可能係隻牛有事,呢d保養唔包, 咁個客就令埋隻牛比佢睇,都係佢地代理品牌,咁既情況下,又點計呢?
作者: 烈火奶奶    時間: 2010-6-18 09:23

講起呢樣
有日我令件上去聯X度整,見到隔離有個塊板有個位D cap燒到爆晒,佢個師父一睇就話應該係好大電流 ...
tvb33 發表於 2010-6-18 00:29

唔洗計,佢會話牛無事,所以塊板唔保.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2