Board logo

標題: nv 240定9800GT 好呢 [打印本頁]

作者: RyuSuke    時間: 2010-1-25 14:07     標題: nv 240定9800GT 好呢

用來做PhysX card..
240定9800GT好呢..
240係Gigaxxx...9800GT 係Forxx
兩張都係$799 tim
作者: s    時間: 2010-1-25 14:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lap2000lap    時間: 2010-1-25 14:52

用來做PhysX~GT240夠晒
話晒都係新野啦
作者: grandninja    時間: 2010-1-25 15:06

既然兩者同價, 梗係揀 9800GT la, 效能好D ar ma
作者: Ishida    時間: 2010-1-25 17:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RyuSuke    時間: 2010-1-25 17:40

我唔係要Display 效能wo..
Just PhysX card only wo..
作者: simplekk    時間: 2010-1-25 17:44

咁你自己都有答案啦
作者: sanat    時間: 2010-1-25 17:49

以耗電量和發熱量來看,

我會選擇240
作者: kenki    時間: 2010-1-25 17:51

回復 1# RyuSuke

If your power supply has enough power, go for 9800GT.
3D Power: 9800GT>9600GT>GT240
作者: RyuSuke    時間: 2010-1-25 18:49

回復 7# simplekk


    未呀……
有我買左la
心大心細中……
作者: RyuSuke    時間: 2010-1-25 18:51

本帖最後由 RyuSuke 於 2010-1-26 01:25 編輯

回復 9# kenki


都夠既……隻牛都1000w
作者: leungwaiyin    時間: 2010-1-25 20:21

240=9500

9800>240
作者: kenki    時間: 2010-1-25 20:28

240=9500

9800>240
leungwaiyin 發表於 2010-1-25 20:21

Ching, u must be kidding-GT240 is much more powerful than 9500gt
作者: GOMA    時間: 2010-1-25 20:36

9800GT !
依家的 game 做 PhysX card 可能同 GT240 差唔多, 但難保將來的遊戲對 PhysX Card 可能要求更高, 買9800GT 穏陣 D
作者: s    時間: 2010-1-26 00:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RyuSuke    時間: 2010-1-26 01:08

回復 15# s


GT220都夠ka la@.@?
正wo....可以平好多Lu
作者: RyuSuke    時間: 2010-1-26 01:11

不過,,,唔係死人NV..廢左張PPU...
都夠玩...因為之前Mirror's Edge都PPU+8.06 driver都好順
作者: s    時間: 2010-1-26 01:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RyuSuke    時間: 2010-1-26 01:23

本帖最後由 RyuSuke 於 2010-1-26 01:30 編輯

回復 18# s


CCC...我已經玩晒想玩既PhysX title la...
275又太大張...5850入風位比佢全Block=.="
而且無左D 野..都係唔太爽...XD
我又想再玩60Fps 既ME...XD

PS.220 有分64sp or other嗎?@.@?
作者: hohob613    時間: 2010-1-26 01:39

買張GREEN 既9800GT啦, 我2手區放緊
我都係用佢做PHYX
作者: RyuSuke    時間: 2010-1-26 01:44

回復 20# hohob613

O thanks..
但我唔like XFX
Sorry
作者: s    時間: 2010-1-26 02:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RyuSuke    時間: 2010-1-26 10:30

回復 22# s


THANKS...我找到了





所以應該會買NV 240了
作者: air9020    時間: 2010-1-29 15:04

240係Gigaxxx            
作者: jhch1992121    時間: 2010-1-29 15:47

用黎做physX 梗係240啦
起碼40NM冇咁熱

我估樓主玩得PHYSX做子卡
張主卡都幾勁下掛XD
作者: jonny391    時間: 2010-1-29 17:27

同樣價錢黎講,我會買9800GT
作者: RyuSuke    時間: 2010-1-29 17:45

買左Galaxy 240 lo.
做PhysX 同275差唔多...所以唔使9800GT lo
(細張太多了)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2