作者: RyuSuke 時間: 2010-1-25 14:07 標題: nv 240定9800GT 好呢
用來做PhysX card..
240定9800GT好呢..
240係Gigaxxx...9800GT 係Forxx
兩張都係$799 tim
作者: s 時間: 2010-1-25 14:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lap2000lap 時間: 2010-1-25 14:52
用來做PhysX~GT240夠晒
話晒都係新野啦
作者: grandninja 時間: 2010-1-25 15:06
既然兩者同價, 梗係揀 9800GT la, 效能好D ar ma
作者: Ishida 時間: 2010-1-25 17:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RyuSuke 時間: 2010-1-25 17:40
我唔係要Display 效能wo..
Just PhysX card only wo..
作者: simplekk 時間: 2010-1-25 17:44
作者: sanat 時間: 2010-1-25 17:49
以耗電量和發熱量來看,
我會選擇240
作者: kenki 時間: 2010-1-25 17:51
回復 1# RyuSuke
If your power supply has enough power, go for 9800GT.
3D Power: 9800GT>9600GT>GT240
作者: RyuSuke 時間: 2010-1-25 18:49
回復 7# simplekk
未呀……
有我買左la
心大心細中……
作者: RyuSuke 時間: 2010-1-25 18:51
本帖最後由 RyuSuke 於 2010-1-26 01:25 編輯
回復 9# kenki
都夠既……隻牛都1000w
作者: leungwaiyin 時間: 2010-1-25 20:21
240=9500
9800>240
作者: kenki 時間: 2010-1-25 20:28
Ching, u must be kidding-GT240 is much more powerful than 9500gt
作者: GOMA 時間: 2010-1-25 20:36
9800GT !
依家的 game 做 PhysX card 可能同 GT240 差唔多, 但難保將來的遊戲對 PhysX Card 可能要求更高, 買9800GT 穏陣 D
作者: s 時間: 2010-1-26 00:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RyuSuke 時間: 2010-1-26 01:08
回復 15# s
GT220都夠ka la@.@?
正wo....可以平好多Lu
作者: RyuSuke 時間: 2010-1-26 01:11
不過,,,唔係死人NV..廢左張PPU...
都夠玩...因為之前Mirror's Edge都PPU+8.06 driver都好順
作者: s 時間: 2010-1-26 01:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RyuSuke 時間: 2010-1-26 01:23
本帖最後由 RyuSuke 於 2010-1-26 01:30 編輯
回復 18# s
CCC...我已經玩晒想玩既PhysX title la...
275又太大張...5850入風位比佢全Block=.="
而且無左D 野..都係唔太爽...XD
我又想再玩60Fps 既ME...XD
PS.220 有分64sp or other嗎?@.@?
作者: hohob613 時間: 2010-1-26 01:39
買張GREEN 既9800GT啦, 我2手區放緊
我都係用佢做PHYX
作者: RyuSuke 時間: 2010-1-26 01:44
回復 20# hohob613
O thanks..
但我唔like XFX

Sorry
作者: s 時間: 2010-1-26 02:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RyuSuke 時間: 2010-1-26 10:30
回復 22# s
THANKS...我找到了




所以應該會買NV 240了
作者: air9020 時間: 2010-1-29 15:04
240係Gigaxxx
作者: jhch1992121 時間: 2010-1-29 15:47
用黎做physX 梗係240啦
起碼40NM冇咁熱
我估樓主玩得PHYSX做子卡
張主卡都幾勁下掛XD
作者: jonny391 時間: 2010-1-29 17:27
同樣價錢黎講,我會買9800GT
作者: RyuSuke 時間: 2010-1-29 17:45
買左Galaxy 240 lo.
做PhysX 同275差唔多...所以唔使9800GT lo
(細張太多了

